a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası
Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2023
illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. 2019-cü
ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı,
2019-cü
ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal
0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr
yüksəlməyə doğru dəyişir.
Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin
1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən
az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını
ifadə edir.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin
dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir.
Ana dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
--- ---
|
82.54 1.771
|
91.30 1.819
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
bütövlükdə |
--- ---
|
82.54 1.635
|
91.30 1.671
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
Riyaziyyat
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
--- ---
|
91.98 1.841
|
90.19 1.749
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
bütövlükdə |
--- ---
|
91.98 1.802
|
90.19 1.701
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları)
görə dinamikası (fənlər üzrə)
Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi
sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o
qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o
qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin,
müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə
şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə
göstəricisi də hesablanmış və məktəbin
göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında
məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən
çox olması məktəbin göstəricisinin o
nisbətdə respublika üzrə göstəricidən
yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə göstəricidən aşağı
olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər
üzrə azalıb-artması bizə məktəbin
göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə
müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud
müsbət olmasını göstərir.
|