Şərur türk liseyi -Ə.Mahmudov adına
Şərur türk liseyi -Ə.Mahmudov adına
Bolgə: Naxçıvan MR Şərur ray.
 

   [ Qəbul imtahanları ]  [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]   [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

Buraxılış imtahanlarının nəticələri (ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə)


a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası

    Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2023 illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. 2017-ci ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı, 2017-ci ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal 0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir. 

Ana dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
201220132014201520162017201820192020202120222023
oğlanlar ---
---
76.23
2.112
78.49
2.038
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
qızlar ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
bütövlükdə ---
---
76.23
1.911
78.49
1.849
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

Riyaziyyat
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
201220132014201520162017201820192020202120222023
oğlanlar ---
---
87.54
2.122
85.56
2.073
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
qızlar ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
bütövlükdə ---
---
87.54
2.050
85.56
1.993
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---


b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları) görə dinamikası (fənlər üzrə)

    Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin, müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə göstəricisi də hesablanmış və məktəbin göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin o nisbətdə respublika üzrə göstəricidən yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər üzrə azalıb-artması bizə məktəbin göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud müsbət olmasını göstərir.

Ana dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
2017201820192020202120222023
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
2017201820192020202120222023
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---