Bakı Slavyan Universitetinin Məktəb-Lisey kompleksi (2010-cu ildə Bakı Slavyan Universiteti humanitar lis
Bakı Slavyan Universitetinin Məktəb-Lisey kompleksi (2010-cu ildə Bakı Slavyan Universiteti humanitar lis
Bolgə: Bakı ş. Nəsimi rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]  [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]  [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

Buraxılış imtahanlarının nəticələri (tam orta təhsil səviyyəsi üzrə)

 İmtahan fənləri üzrə məktəbin əsas göstəriciləri:
Fənn İmtahanda iştirak edib Müsbət qiymət alanların
sayı (faizi)
Düzgün cavabların faizi Düzgün cavabların faizi
(Liseylər üzrə)
OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə
Ana dili 19 18 37 19 (100.00) 18 (100.00) 37 (100.00) 78.25 74.26 76.31 79.70
Rus dili (rus bölməsi) 10 12 22 10 (100.00) 12 (100.00) 22 (100.00) 68.33 86.67 78.33 75.57
Riyaziyyat 29 30 59 28 (96.55) 30 (100.00) 58 (98.31) 69.77 75.44 72.66 76.44
İngilis dili 29 28 57 29 (100.00) 28 (100.00) 57 (100.00) 73.45 75.48 74.44 78.03
Alman dili 0 1 1 --- 1 (100.00) 1 (100.00) --- 96.67 96.67 54.58
Rus dili 0 1 1 --- 1 (100.00) 1 (100.00) --- 90.00 90.00 72.32

Məktəb üzrə 11-ci sinfi bitirən şagirdlərin ümumi sayı 62 olub. Onlardan 59 nəfər imtahanda iştirak edib. Məktəb üzrə imtahanda iştirak edən şagirdlərin 98.31%-i (58 nəfər) bütün fənnlər üzrə müvəffəq qiymət alıb. Onlardan 28 nəfəri oğlan (oğlan şagirdlərin 96.55%-i), 30 nəfəri isə qız (qız şagirdlərin 100.00%-i) olub.


 İmtahan qiymətləri üzrə şagirdlərin sayı və faizi:
Fənn "2" qiyməti alanların sayı və faizi "3" qiyməti alanların sayı və faizi "4" qiyməti alanların sayı və faizi "5" qiyməti alanların sayı və faizi
Oğlanların
sayı
Qızların
sayı
Bütövlükdə Oğlanların
sayı
Qızların
sayı
Bütövlükdə Oğlanların
sayı
Qızların
sayı
Bütövlükdə Oğlanların
sayı
Qızların
sayı
Bütövlükdə
sayıfaizi sayıfaizi sayıfaizi sayıfaizi
Ana dili 0 0 0 --- 4 2 6 16.22 5 10 15 40.54 10 6 16 43.24
Rus dili (rus bölməsi) 0 0 0 --- 4 1 5 22.73 5 4 9 40.91 1 7 8 36.36
Riyaziyyat 1 0 1 1.69 8 8 16 27.12 11 5 16 27.12 9 17 26 44.07
İngilis dili 0 0 0 --- 7 5 12 21.05 8 9 17 29.82 14 14 28 49.12
Alman dili 0 0 0 --- 0 0 0 --- 0 0 0 --- 0 1 1 100.00
Rus dili 0 0 0 --- 0 0 0 --- 0 0 0 --- 0 1 1 100.00

   Aşağıda göstərilən 1, 2, 3, 4, 5 və 6 saylı qrafiklərdə şagirdlərin imtahan fənləri üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral əyriləri təsvir olunur. Burada yaşıl rəngli inteqral əyri respublika üzrə, göy rəngli inteqral əyri rayon üzrə, qırmızı rəngli inteqral əyri isə məktəb üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasını əks etdirir.
   Məktəb üzrə inteqral əyri rayon (respublika) üzrə inteqral əyriyə nisbətən daha çox yüksəkdə yerləşirsə, məktəbin nəticəsi bir o qədər pisdir. Əksinə, məktəb üzrə inteqral əyri rayon (respublika) üzrə inteqral əyridən nə qədər çox aşağıda yerləşirsə, məktəbin nəticəsi bir o qədər yaxşıdır.

 Qrafik 1: Ana dili fənni üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 2: Rus dili fənni üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 3: Riyaziyyat fənni üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 4: İngilis dili fənni üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 5: Alman dili fənni üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 6: Rus dili fənni üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral əyriləri

    7, 8, 9 və 10 saylı qrafiklərdə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri təsvir olunur. Müasir test nəzəriyyəsinə uyğun olaraq şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin müəyyən edilməsi 2PL modelinə əsasən aparılır. Bu model ikiparametrli (test tapşırığının çətinlik və diskriminasiya səviyyəsi) modeldir. Bu modelə əsasən test tapşırıqlarının parametrləndirilməsindən sonra vahid şkalada hər bir test tapşırığının parametrləri müəyyənləşdirilir və beləliklə, eyni tapşırıqlara malik olmayan müxtəlif testlərin nəticələrini elmi şəkildə əsaslandırılmış müqayisə aparmaq imkanı yaranır.
    7, 8, 9 və 10 saylı qrafiklərdə inteqral əyriləri arasındakı müqayisə meyarları 1, 2, 3, 4, 5 və 6 saylı qrafiklərdə olduğu kimidir. Qrafiklərdə məktəb üzrə ötən ilki göstəricilərin inteqral əyrisi də təqdim edilib. Cari ilin şkalasına uyğunlaşdırılmış bu əyri son iki ilin göstəricilərini müqayisə etməyə imkan verir.

 Qrafik 7: Ana dili fənni üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 8: Rus dili fənni üzrə üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 9: Riyaziyyat fənni üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 10: İngilis dili fənni üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 11: Ana dili fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin imtahan qiymətləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)

 Qrafik 12: Rus dili fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin imtahan qiymətləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)

 Qrafik 13: Riyaziyyat fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin imtahan qiymətləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)

 Qrafik 14: İngilis dili fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin imtahan qiymətləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)

 Qrafik 15: Alman dili fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin imtahan qiymətləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)

 Qrafik 16: Rus dili fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin imtahan qiymətləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)