Bakı Slavyan Universitetinin Məktəb-Lisey kompleksi (2010-cu ildə Bakı Slavyan Universiteti humanitar lis
Bakı Slavyan Universitetinin Məktəb-Lisey kompleksi (2010-cu ildə Bakı Slavyan Universiteti humanitar lis
Bolgə: Bakı ş. Nəsimi rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]   [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]  [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

2017-ci ilin qəbul kampaniyasının nəticələri

a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri (ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.10440)

   Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
   Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 2017 ilin məzunları "Ana dili"  fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 54.69%-nə düzgün cavab vermişdir. Ən pis nəticələr "Tarix" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 32.44%-nə düzgün cavab vermişdir). Qeyd etmək lazımdır ki, "Biologiya" fənni üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
   Reytinqlərin göstərdiyi kimi, "Ana dili", "Riyaziyyat", "Fizika", "Kimya", "İngilis dili" fənləri üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksək, "Ədəbiyyat", "Tarix", "Coğrafiya" fənləri üzrə isə aşağıdır. Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.26174) "Kimya" fənninə, ən kiçik qiyməti (0.76524) isə "Tarix" fənninə uyğundur.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlili göstərilmişdir. Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Ədəbiyyat", "Riyaziyyat", "Fizika", "Tarix", "Coğrafiya", "İngilis dili" fənləri üzrə irəlidədir. Qız məzunlar isə "Ana dili", "Kimya" fənləri üzrə irəlidədir. Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Tarix" fənni üzrə müşahidə olunur. Oğlanların göstəriciləri qızların göstəricilərindən 24.40% çoxdur.

Fənn İmtahanda iştirak edib Düzgün cavabların faizi Reytinq
OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə
Ana dili 28 27 55 53.14 56.30 54.69 1.03790 1.09949 1.06814
Ədəbiyyat 4 5 9 60.00 36.00 46.67 1.12639 0.67583 0.87608
Riyaziyyat 23 17 40 44.70 39.06 42.30 1.29498 1.13167 1.22557
Fizika 9 8 17 52.00 50.50 51.29 1.19501 1.16053 1.17878
Kimya 9 8 17 43.56 61.00 51.76 1.06165 1.48685 1.26174
Biologiya 1 5 6 56.00 69.60 67.33 0.98798 1.22792 1.18793
Tarix 4 5 9 46.00 21.60 32.44 1.08496 0.50946 0.76524
Coğrafiya 15 14 29 50.93 45.43 48.28 0.98548 0.87897 0.93406
İngilis dili 19 18 37 50.96 49.67 50.33 1.19367 1.16337 1.17885

Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi

 b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri (qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş reytinqi - 1.019 )

   Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin - qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
   Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti 49.96% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 45.23%; II qrup - 57.46%; III qrup - 53.84%; IV qrup - 61.64%; V qrup - 5.10% ). Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisi səviyyəsindədir . Məzunların qəbul olma faizi I qrupda orta respublika göstəricidən yüksəkdir, II, III, V qruplarda isə aşağıdır.
   Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir . Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, məzunların orta balı I, II, V qruplarda orta respublika balından yüksək, III qrupda isə aşağıdır. Qeyd etmək lazımdır ki, IV qrupda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   I-IV qrupların imtahanlarında iştirak edən məzunların göstəriciləri bal intervalları üzrə aşağıdakı kimi paylanıb: 0-100 intervalında – 8 nəfər, 100-200 intervalında – 12 nəfər, 200-300 intervalında – 6 nəfər, 300-500 intervalında – 22 nəfər, 500-dən yuxarı – 7 nəfər.
   Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa imkan verir. Qeyd edək ki, I, II, III, V qruplarda oğlan məzunlarının orta balı qız məzunlarınkından yüksəkdir.

İxtisas qrupu * İmtahanda iştirak edib Orta bal Qəbul olan məzunlar
cəmi cəmi
(%-lə)
orta bal dövlət ali təhsil müəssisələrinə özəl ali təhsil müəssisələrinə
dövlət sifarişi ödənişli
təhsil forması
dövlət sifarişi ödənişli
təhsil forması
I. Riyaziyyat, fizika, mühəndislik, memarlıq və aqrar ixtisasları o 8 352.250 5 62.50 388.400 3 2 0 0
q 3 348.000 1 33.33 368.000 1 0 0 0
* 11 351.091 6 54.55 385.000 4 2 0 0
II. İqtisadiyyat, idarəetmə, beynəlxalq münasibətlər, sosiologiya, regionşünaslıq və coğrafiya ixtisasları o 15 273.733 9 60.00 383.778 3 4 0 2
q 14 270.429 6 42.86 379.167 0 5 0 1
* 29 272.138 15 51.72 381.933 3 9 0 3
III. Humanitar və pedaqogika ixtisasları o 4 333.250 2 50.00 474.500 0 2 0 0
q 5 186.600 0 0.00 --- 0 0 0 0
* 9 251.778 2 22.22 474.500 0 2 0 0
IV. Tibb, kimya, biologiya, psixologiya və aqrar ixtisasları o 1 356.000 1 100.00 356.000 1 0 0 0
q 5 418.400 4 80.00 494.750 3 1 0 0
* 6 408.000 5 83.33 467.000 4 1 0 0
V. İncəsənət, musiqi və idman ixtisasları o 8 61.625 0 0.00 --- 0 0 0 0
q 5 54.200 0 0.00 --- 0 0 0 0
* 13 58.769 0 0.00 --- 0 0 0 0
Cəmi o 28 307.607 17 60.71 394.176 7 8 0 2
q 27 290.926 11 40.74 420.182 4 6 0 1
* 55 299.418 28 50.91 404.393 11 14 0 3
Bütün qruplar üzrə nəticələrin cəmi göstərilən sırada orta ballar hesablanarkən məzunların yalnız I-IV qrupların imtahanlarında əldə etdikləri nəticələri nəzərə alınıb.

Qrafik: Oğlan və qız məzunun qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi