Bakı Slavyan Universitetinin Məktəb-Lisey kompleksi (2010-cu ildə Bakı Slavyan Universiteti humanitar lis
Bakı Slavyan Universitetinin Məktəb-Lisey kompleksi (2010-cu ildə Bakı Slavyan Universiteti humanitar lis
Bolgə: Bakı ş. Nəsimi rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]  [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]   [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

Buraxılış imtahanlarının nəticələri (ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə)


Ümumtəhsil məktəblərində 2008-ci ildən tətbiq edilən kurrikulum proqramı üzrə təhsil alan şagirdlər 2017-ci ildən artıq 9-cu sinfi bitirdikləri üçün artıq həmin ildən etibarən buraxılış imtahanının (9-cu siniflər üzrə) forması dəyişdirilərək iki mərhələdə keçirilir. I mərhələdə şagirdlərin məktəbdə mənimsədikləri bacarıq və vərdişləri, II mərhələdə isə bilik və bacarıqları yoxlanılıb. 9-cu sinif üzrə buraxılış imtahanında şagirdlər hər bir fənn üzrə imtahanın I mərhələsində maksimum 30 bal, II mərhələsində 70 bal, ümumilikdə 100 bal toplaya bilərdilər.

 İmtahan fənləri üzrə məktəbin əsas göstəriciləri:

Fənn İmtahanda iştirak edib
(cəmi (I mərh.; II mərh.))
Orta bal Orta bal
(Liseylər üzrə)
I mərhələ üzrə
II mərhələ üzrə Hər iki mərhələ üzrə
Oğl.Qız. Büt. Oğl.Qız.Büt. Oğl.Qız. Büt. Oğl.Qız.Büt. I mərh. II mərh. Hər iki mərhələ üzrə
Ana dili 17
(17;17)
13
(13;13)
30
(30;30)
16.18 21.58 18.52 41.18 57.26 48.14 57.35 78.83 66.66 18.92 50.39 69.21
Rus dili (rus bölməsi) 5
(5;5)
13
(13;13)
18
(18;18)
12.80 14.42 13.97 51.33 51.69 51.59 64.13 66.12 65.56 15.27 51.10 66.37
Riyaziyyat 22
(22;22)
26
(26;26)
48
(48;48)
6.93 8.92 8.01 48.58 53.76 51.38 55.51 62.68 59.39 9.83 51.40 61.13

Məktəb üzrə 9-cu sinfi bitirən şagirdlərin ümumi sayı 50 nəfər olub. Onlardan 48 nəfər imtahanda iştirak edib.

 Esse üzrə məktəbin əsas göstəriciləri:
Esse yazanların sayı (faizi) Esse üzrə orta bal Məqbul alanların sayı (faizi)
Oğlanlar Qızlar Bütövlükdə Oğlanlar Qızlar Bütövlükdə Oğlanlar Qızlar Bütövlükdə
7
(31.82)
16
(61.54)
23
(47.92)
4.00 6.78 5.93 1
(14.29)
8
(50.00)
9
(39.13)

Şagirdlər təqdim edilimiş mövzulardan birini seçməklə könüllülük əsasında inşa (esse) yazıblar. Ümumi orta təhsil haqqında fərqlənmə sənədini almaq üçün inşanın (essenin) yazılması məcburi olub. İnşalar 10 ballıq şkalada qiymətləndirilib və 7 və daha yuxarı bal məqbul hesab olunub.

 Bal intervalları üzrə şagirdlərin sayı və faizi (I mərhələ):
Fənn Cins
Say (faiz)
Bal intervalları
(0) (0-6) (6-12) (12-18) (18-24) (24-30)
Ana dili Oğlan 17
(100.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
2
(11.76)
12
(70.59)
3
(17.65)
0
(0.00)
Qız 13
(100.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
3
(23.08)
8
(61.54)
2
(15.38)
Ümumi 30
(100.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
2
(6.67)
15
(50.00)
11
(36.67)
2
(6.67)
Rus dili (rus bölməsi) Oğlan 5
(100.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
3
(60.00)
2
(40.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
Qız 13
(100.00)
0
(0.00)
1
(7.69)
2
(15.38)
9
(69.23)
1
(7.69)
0
(0.00)
Ümumi 18
(100.00)
0
(0.00)
1
(5.56)
5
(27.78)
11
(61.11)
1
(5.56)
0
(0.00)
Riyaziyyat Oğlan 22
(100.00)
5
(22.73)
7
(31.82)
5
(22.73)
4
(18.18)
1
(4.55)
0
(0.00)
Qız 26
(100.00)
0
(0.00)
9
(34.62)
8
(30.77)
8
(30.77)
1
(3.85)
0
(0.00)
Ümumi 48
(100.00)
5
(10.42)
16
(33.33)
13
(27.08)
12
(25.00)
2
(4.17)
0
(0.00)

 Bal intervalları üzrə şagirdlərin sayı və faizi (II mərhələ):
Fənn Cins
Say (faiz)
Bal intervalları
(0) (0-14) (14-28) (28-42) (42-56) (56-70)
Ana dili Oğlan 17
(100.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
5
(29.41)
5
(29.41)
4
(23.53)
3
(17.65)
Qız 13
(100.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
1
(7.69)
5
(38.46)
7
(53.85)
Ümumi 30
(100.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
5
(16.67)
6
(20.00)
9
(30.00)
10
(33.33)
Rus dili (rus bölməsi) Oğlan 5
(100.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
1
(20.00)
4
(80.00)
0
(0.00)
Qız 13
(100.00)
0
(0.00)
1
(7.69)
0
(0.00)
2
(15.38)
5
(38.46)
5
(38.46)
Ümumi 18
(100.00)
0
(0.00)
1
(5.56)
0
(0.00)
3
(16.67)
9
(50.00)
5
(27.78)
Riyaziyyat Oğlan 22
(100.00)
0
(0.00)
1
(4.55)
2
(9.09)
5
(22.73)
4
(18.18)
10
(45.45)
Qız 26
(100.00)
1
(3.85)
0
(0.00)
0
(0.00)
3
(11.54)
8
(30.77)
14
(53.85)
Ümumi 48
(100.00)
1
(2.08)
1
(2.08)
2
(4.17)
8
(16.67)
12
(25.00)
24
(50.00)

 Bal intervalları üzrə şagirdlərin sayı və faizi (hər iki mərhələ üzrə):
Fənn Cins
Say (faiz)
Bal intervalları
(0) (0-20) (20-40) (40-60) (60-80) (80-100)
Ana dili Oğlan 17
(100.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
2
(11.76)
8
(47.06)
6
(35.29)
1
(5.88)
Qız 13
(100.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
7
(53.85)
6
(46.15)
Ümumi 30
(100.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
2
(6.67)
8
(26.67)
13
(43.33)
7
(23.33)
Rus dili (rus bölməsi) Oğlan 5
(100.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
0
(0.00)
1
(20.00)
4
(80.00)
0
(0.00)
Qız 13
(100.00)
0
(0.00)
1
(7.69)
0
(0.00)
3
(23.08)
7
(53.85)
2
(15.38)
Ümumi 18
(100.00)
0
(0.00)
1
(5.56)
0
(0.00)
4
(22.22)
11
(61.11)
2
(11.11)
Riyaziyyat Oğlan 22
(100.00)
0
(0.00)
1
(4.55)
5
(22.73)
6
(27.27)
7
(31.82)
3
(13.64)
Qız 26
(100.00)
0
(0.00)
1
(3.85)
1
(3.85)
7
(26.92)
13
(50.00)
4
(15.38)
Ümumi 48
(100.00)
0
(0.00)
2
(4.17)
6
(12.50)
13
(27.08)
20
(41.67)
7
(14.58)

   Məktəb üzrə imtahanda iştirak edən şagirdlərin 4.17%-inin (2 nəfərin) heç olmasa bir fənn üzrə ümumi balı  (0-20) intervalına düşüb. Onlardan 1 nəfəri oğlan (oğlan şagirdlərin 4.55%-i), 1 nəfəri isə qız (qız şagirdlərin 3.85%-i) olub.
   (0-40) intervalında isə bu göstərici 8 nəfər (16.67%) olub. Onlardan 6 nəfəri oğlan (oğlan şagirdlərin 27.27%-i), 2 nəfəri isə qız (qız şagirdlərin 7.69%-i) olub.

   Aşağıda göstərilən 1, 2 və 3 saylı qrafiklərdə şagirdlərin imtahan fənləri üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral əyriləri təsvir olunur. Burada yaşıl rəngli inteqral əyri respublika üzrə, göy rəngli inteqral əyri rayon üzrə, qırmızı rəngli inteqral əyri isə məktəb üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasını əks etdirir.
   Məktəb üzrə inteqral əyri rayon (respublika) üzrə inteqral əyriyə nisbətən daha çox yüksəkdə yerləşirsə, məktəbin nəticəsi bir o qədər pisdir. Əksinə, məktəb üzrə inteqral əyri rayon (respublika) üzrə inteqral əyridən nə qədər çox aşağıda yerləşirsə, məktəbin nəticəsi bir o qədər yaxşıdır.

 Qrafik 1: Ana dili fənni üzrə ümumi balların paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 2: Rus dili fənni üzrə ümumi balların paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 3: Riyaziyyat fənni üzrə ümumi balların paylanmasının inteqral əyriləri

   4, 5 və 6 saylı qrafiklərdə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri təsvir olunur. Müasir test nəzəriyyəsinə uyğun olaraq şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin müəyyən edilməsi 2PL modelinə əsasən aparılır. Bu model ikiparametrli (test tapşırığının çətinlik və diskriminasiya səviyyəsi) modeldir. Bu modelə əsasən test tapşırıqlarının parametrləndirilməsindən sonra vahid şkalada hər bir test tapşırığının parametrləri müəyyənləşdirilir və beləliklə, eyni tapşırıqlara malik olmayan müxtəlif testlərin nəticələrini elmi şəkildə əsaslandırılmış müqayisə aparmaq imkanı yaranır.
   4, 5 və 6 saylı qrafiklərdə inteqral əyriləri arasındakı müqayisə meyarları 1, 2 və 3 saylı qrafiklərdə olduğu kimidir. Qrafiklərdə məktəb üzrə ötən ilki göstəricilərin inteqral əyrisi də təqdim edilib. Cari ilin şkalasına uyğunlaşdırılmış bu əyri son iki ilin göstəricilərini müqayisə etməyə imkan verir.

 Qrafik 4: Ana dili fənni üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 5: Rus dili fənni üzrə üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 6: Riyaziyyat fənni üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 7: Ana dili fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin ümumi ballar üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)

 Qrafik 8: Rus dili fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin ümumi ballar üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)

 Qrafik 9: Riyaziyyat fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin ümumi ballar üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)