İmtahan fənləri üzrə məktəbin əsas göstəriciləri:
Fənn |
İmtahanda iştirak edib
|
Müsbət qiymət alanların sayı (faizi) |
Düzgün cavabların faizi |
Düzgün cavabların faizi (şəhər üzrə) |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Ana dili |
29 |
13 |
42 |
29 (100.00) |
13 (100.00) |
42 (100.00) |
71.72 |
76.92 |
73.33 |
66.01 |
Riyaziyyat |
29 |
13 |
42 |
29 (100.00) |
13 (100.00) |
42 (100.00) |
77.59 |
81.03 |
78.65 |
59.54 |
İngilis dili |
29 |
13 |
42 |
29 (100.00) |
13 (100.00) |
42 (100.00) |
75.29 |
72.31 |
74.37 |
60.67 |
Məktəb üzrə 11-ci sinfi bitirən şagirdlərin ümumi sayı 42 olub. Onlardan 42 nəfər imtahanda iştirak edib.
Məktəb üzrə imtahanda iştirak edən şagirdlərin 100.00%-i
(42 nəfər) bütün fənnlər üzrə müvəffəq qiymət alıb.
Onlardan 29 nəfəri oğlan (oğlan şagirdlərin 100.00%-i),
13 nəfəri isə qız (qız şagirdlərin 100.00%-i) olub.
İmtahan qiymətləri üzrə şagirdlərin sayı və faizi:
Fənn |
"2" qiyməti alanların sayı və faizi |
"3" qiyməti alanların sayı və faizi |
"4" qiyməti alanların sayı və faizi |
"5" qiyməti alanların sayı və faizi |
Oğlanların sayı | Qızların sayı | Bütövlükdə |
Oğlanların sayı | Qızların sayı | Bütövlükdə |
Oğlanların sayı | Qızların sayı | Bütövlükdə |
Oğlanların sayı | Qızların sayı | Bütövlükdə |
sayı | faizi |
sayı | faizi |
sayı | faizi |
sayı | faizi |
Ana dili |
0 |
0 |
0 |
--- |
5 |
1 |
6 |
14.29 |
21 |
8 |
29 |
69.05 |
3 |
4 |
7 |
16.67 |
Riyaziyyat |
0 |
0 |
0 |
--- |
2 |
2 |
4 |
9.52 |
17 |
5 |
22 |
52.38 |
10 |
6 |
16 |
38.10 |
İngilis dili |
0 |
0 |
0 |
--- |
4 |
2 |
6 |
14.29 |
11 |
6 |
17 |
40.48 |
14 |
5 |
19 |
45.24 |
Aşağıda göstərilən 1, 2 və 3 saylı
qrafiklərdə şagirdlərin
imtahan fənləri üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral
əyriləri təsvir olunur. Burada yaşıl rəngli inteqral əyri respublika üzrə, göy
rəngli inteqral əyri rayon üzrə, qırmızı rəngli inteqral əyri isə məktəb
üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasını əks etdirir.
Məktəb üzrə inteqral əyri rayon (respublika) üzrə inteqral əyriyə
nisbətən daha çox yüksəkdə yerləşirsə, məktəbin nəticəsi bir o
qədər pisdir. Əksinə, məktəb üzrə inteqral əyri rayon (respublika) üzrə
inteqral əyridən nə qədər çox aşağıda yerləşirsə, məktəbin
nəticəsi bir o qədər yaxşıdır.
Qrafik 1: Ana dili fənni üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral əyriləri
Qrafik 2: Riyaziyyat fənni üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral əyriləri
Qrafik 3: İngilis dili fənni üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral əyriləri
4, 5 və 6 saylı qrafiklərdə
şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin
paylanmasının inteqral əyriləri təsvir olunur. Müasir test nəzəriyyəsinə
uyğun olaraq şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin müəyyən edilməsi
2PL modelinə əsasən aparılır. Bu model ikiparametrli (test tapşırığının
çətinlik və diskriminasiya səviyyəsi) modeldir. Bu modelə əsasən test
tapşırıqlarının parametrləndirilməsindən sonra vahid şkalada hər bir test
tapşırığının parametrləri müəyyənləşdirilir və beləliklə,
eyni tapşırıqlara malik olmayan müxtəlif testlərin nəticələrini elmi şəkildə
əsaslandırılmış müqayisə aparmaq imkanı yaranır.
4, 5 və 6 saylı qrafiklərdə
inteqral əyriləri arasındakı müqayisə meyarları
1, 2 və 3 saylı
qrafiklərdə olduğu kimidir. Qrafiklərdə məktəb üzrə ötən ilki göstəricilərin inteqral əyrisi də təqdim edilib. Cari ilin şkalasına uyğunlaşdırılmış bu əyri son iki ilin göstəricilərini müqayisə etməyə imkan verir.
Qrafik 4: Ana dili fənni üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri
Qrafik 5: Riyaziyyat fənni üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri
Qrafik 6: İngilis dili fənni üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri
Qrafik 7: Ana dili fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin imtahan qiymətləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)
Qrafik 8: Riyaziyyat fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin imtahan qiymətləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)
Qrafik 9: İngilis dili fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin imtahan qiymətləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)
|