Ümumtəhsil məktəblərində 2008-ci ildən tətbiq edilən kurrikulum proqramı üzrə
təhsil alan şagirdlər 2017-ci ildən artıq 9-cu sinfi bitirdikləri üçün artıq həmin
ildən etibarən buraxılış imtahanının (9-cu siniflər üzrə) forması dəyişdirilərək
iki mərhələdə keçirilir. I mərhələdə şagirdlərin məktəbdə
mənimsədikləri bacarıq və vərdişləri, II mərhələdə isə bilik və bacarıqları
yoxlanılıb. 9-cu sinif üzrə buraxılış imtahanında şagirdlər hər bir fənn üzrə
imtahanın I mərhələsində maksimum 30 bal, II mərhələsində 70 bal, ümumilikdə 100 bal toplaya
bilərdilər.
İmtahan fənləri üzrə məktəbin əsas göstəriciləri:
Fənn |
İmtahanda iştirak edib
(cəmi (I mərh.; II mərh.)) |
Orta bal |
Orta bal
(şəhər üzrə) |
I mərhələ üzrə
|
II mərhələ üzrə |
Hər iki mərhələ üzrə |
Oğl. | Qız. |
Büt. |
Oğl. | Qız. | Büt. |
Oğl. | Qız. |
Büt. |
Oğl. | Qız. | Büt. |
I mərh. |
II mərh. |
Hər iki mərhələ üzrə |
Ana dili |
36 (36;36) |
7 (7;7) |
43 (43;43) |
20.10 |
20.36 |
20.14 |
46.28 |
57.00 |
48.02 |
66.38 |
77.36 |
68.16 |
15.25 |
38.86 |
53.93 |
Riyaziyyat |
36 (36;36) |
7 (7;7) |
43 (43;43) |
9.90 |
8.00 |
9.59 |
54.06 |
52.33 |
53.78 |
63.96 |
60.33 |
63.37 |
4.25 |
37.86 |
41.95 |
Məktəb üzrə 9-cu sinfi bitirən şagirdlərin ümumi sayı
43 nəfər olub.
Onlardan 43 nəfər imtahanda iştirak edib.
Esse üzrə məktəbin əsas göstəriciləri:
Esse yazanların sayı (faizi) |
Esse üzrə orta bal |
Məqbul alanların sayı (faizi) |
Oğlanlar |
Qızlar |
Bütövlükdə |
Oğlanlar |
Qızlar |
Bütövlükdə |
Oğlanlar |
Qızlar |
Bütövlükdə |
5 (13.89) |
1 (14.29) |
6 (13.95) |
6.90 |
6.50 |
6.83 |
2 (40.00) |
0 (0.00) |
2 (33.33) |
Şagirdlər təqdim edilimiş mövzulardan birini seçməklə könüllülük əsasında inşa
(esse) yazıblar. Ümumi orta təhsil haqqında fərqlənmə sənədini almaq üçün inşanın
(essenin) yazılması məcburi olub. İnşalar 10 ballıq şkalada qiymətləndirilib və 7 və daha yuxarı
bal məqbul hesab olunub.
Bal intervalları üzrə şagirdlərin sayı və faizi (I
mərhələ):
Fənn |
Cins
|
Say (faiz)
|
Bal intervalları |
(0) |
(0-6) |
(6-12) |
(12-18) |
(18-24) |
(24-30) |
Ana dili |
Oğlan |
36 (100.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
12 (33.33) |
19 (52.78) |
5 (13.89) |
Qız |
7 (100.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
1 (14.29) |
6 (85.71) |
0 (0.00) |
Ümumi |
43 (100.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
13 (30.23) |
25 (58.14) |
5 (11.63) |
Riyaziyyat |
Oğlan |
36 (100.00) |
1 (2.78) |
8 (22.22) |
13 (36.11) |
13 (36.11) |
1 (2.78) |
0 (0.00) |
Qız |
7 (100.00) |
0 (0.00) |
3 (42.86) |
3 (42.86) |
1 (14.29) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
Ümumi |
43 (100.00) |
1 (2.33) |
11 (25.58) |
16 (37.21) |
14 (32.56) |
1 (2.33) |
0 (0.00) |
Bal intervalları üzrə şagirdlərin sayı və faizi (II mərhələ):
Fənn |
Cins
|
Say (faiz)
|
Bal intervalları |
(0) |
(0-14) |
(14-28) |
(28-42) |
(42-56) |
(56-70) |
Ana dili |
Oğlan |
36 (100.00) |
0 (0.00) |
1 (2.78) |
2 (5.56) |
9 (25.00) |
21 (58.33) |
3 (8.33) |
Qız |
7 (100.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
1 (14.29) |
2 (28.57) |
4 (57.14) |
Ümumi |
43 (100.00) |
0 (0.00) |
1 (2.33) |
2 (4.65) |
10 (23.26) |
23 (53.49) |
7 (16.28) |
Riyaziyyat |
Oğlan |
36 (100.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
1 (2.78) |
6 (16.67) |
12 (33.33) |
17 (47.22) |
Qız |
7 (100.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
1 (14.29) |
4 (57.14) |
2 (28.57) |
Ümumi |
43 (100.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
1 (2.33) |
7 (16.28) |
16 (37.21) |
19 (44.19) |
Bal intervalları üzrə şagirdlərin sayı və faizi (hər
iki mərhələ üzrə):
Fənn |
Cins
|
Say (faiz)
|
Bal intervalları |
(0) |
(0-20) |
(20-40) |
(40-60) |
(60-80) |
(80-100) |
Ana dili |
Oğlan |
36 (100.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
2 (5.56) |
6 (16.67) |
25 (69.44) |
3 (8.33) |
Qız |
7 (100.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
3 (42.86) |
4 (57.14) |
Ümumi |
43 (100.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
2 (4.65) |
6 (13.95) |
28 (65.12) |
7 (16.28) |
Riyaziyyat |
Oğlan |
36 (100.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
2 (5.56) |
12 (33.33) |
18 (50.00) |
4 (11.11) |
Qız |
7 (100.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
1 (14.29) |
1 (14.29) |
5 (71.43) |
0 (0.00) |
Ümumi |
43 (100.00) |
0 (0.00) |
0 (0.00) |
3 (6.98) |
13 (30.23) |
23 (53.49) |
4 (9.30) |
Məktəb üzrə imtahanda iştirak edən şagirdlərin
0.00%-inin (0 nəfərin)
heç olmasa bir fənn üzrə ümumi balı (0-20) intervalına düşüb.
Onlardan 0 nəfəri oğlan
(oğlan şagirdlərin 0.00%-i),
0 nəfəri isə qız (qız şagirdlərin
0.00%-i) olub.
(0-40) intervalında isə bu göstərici
5 nəfər (11.63%) olub.
Onlardan 4 nəfəri oğlan (oğlan
şagirdlərin 11.11%-i),
1 nəfəri isə qız
(qız şagirdlərin 14.29%-i) olub.
Aşağıda göstərilən 1 və 2 saylı
qrafiklərdə şagirdlərin
imtahan fənləri üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral
əyriləri təsvir olunur. Burada yaşıl rəngli inteqral əyri respublika üzrə, göy
rəngli inteqral əyri rayon üzrə, qırmızı rəngli inteqral əyri isə məktəb
üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasını əks etdirir.
Məktəb üzrə inteqral əyri rayon (respublika) üzrə inteqral əyriyə
nisbətən daha çox yüksəkdə yerləşirsə, məktəbin nəticəsi bir o
qədər pisdir. Əksinə, məktəb üzrə inteqral əyri rayon (respublika) üzrə
inteqral əyridən nə qədər çox aşağıda yerləşirsə, məktəbin
nəticəsi bir o qədər yaxşıdır.
Qrafik 1: Ana dili fənni üzrə ümumi balların paylanmasının inteqral əyriləri
Qrafik 2: Riyaziyyat fənni üzrə ümumi balların paylanmasının inteqral əyriləri
3 və 4 saylı qrafiklərdə
şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin
paylanmasının inteqral əyriləri təsvir olunur. Müasir test nəzəriyyəsinə
uyğun olaraq şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin müəyyən edilməsi
2PL modelinə əsasən aparılır. Bu model ikiparametrli (test tapşırığının
çətinlik və diskriminasiya səviyyəsi) modeldir. Bu modelə əsasən test
tapşırıqlarının parametrləndirilməsindən sonra vahid şkalada hər bir test
tapşırığının parametrləri müəyyənləşdirilir və beləliklə,
eyni tapşırıqlara malik olmayan müxtəlif testlərin nəticələrini elmi şəkildə
əsaslandırılmış müqayisə aparmaq imkanı yaranır.
3 və 4 saylı qrafiklərdə
inteqral əyriləri arasındakı müqayisə meyarları
1 və 2 saylı
qrafiklərdə olduğu kimidir. Qrafiklərdə məktəb üzrə ötən ilki göstəricilərin inteqral əyrisi də təqdim edilib. Cari ilin şkalasına uyğunlaşdırılmış bu əyri son iki ilin göstəricilərini müqayisə etməyə imkan verir.
Qrafik 3: Ana dili fənni üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri
Qrafik 4: Riyaziyyat fənni üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri
Qrafik 5: Ana dili fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin ümumi ballar üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)
Qrafik 6: Riyaziyyat fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin ümumi ballar üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)
|