Bakı Türk Anadolu liseyi
Bakı Türk Anadolu liseyi
Bolgə: Bakı ş. Nəsimi rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]   [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]  [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

2017-ci ilin qəbul kampaniyasının nəticələri

a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri (ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.02411)

   Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
   Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 2017 ilin məzunları "İngilis dili"  fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 61.32%-nə düzgün cavab vermişdir. Ən pis nəticələr "Kimya" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 30.29%-nə düzgün cavab vermişdir). Qeyd etmək lazımdır ki, "Ədəbiyyat", "Biologiya", "Tarix" fənləri üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
   Reytinqlərin göstərdiyi kimi, "Riyaziyyat", "İngilis dili" fənləri üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksək, "Ana dili", "Fizika", "Kimya", "Coğrafiya" fənləri üzrə isə aşağıdır. Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.43628) "İngilis dili" fənninə, ən kiçik qiyməti (0.73820) isə "Kimya" fənninə uyğundur.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlili göstərilmişdir. Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Riyaziyyat" fənni üzrə irəlidədir. Qız məzunlar isə "Ana dili", "Fizika", "Kimya", "Coğrafiya", "İngilis dili" fənləri üzrə irəlidədir. Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Kimya" fənni üzrə müşahidə olunur. Qızların göstəriciləri oğlanların göstəricilərindən 46.33% çoxdur.

Fənn İmtahanda iştirak edib Düzgün cavabların faizi Reytinq
OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə
Ana dili 22 3 25 46.55 65.33 48.80 0.90905 1.27599 0.95309
Ədəbiyyat 2 0 2 16.00 --- 16.00 0.30037 --- 0.30037
Riyaziyyat 19 2 21 47.16 46.00 47.05 1.36632 1.33278 1.36313
Fizika 12 2 14 31.33 74.00 37.43 0.72007 1.70059 0.86014
Kimya 12 2 14 23.67 70.00 30.29 0.57686 1.70622 0.73820
Biologiya 1 1 2 48.00 96.00 72.00 0.84684 1.69368 1.27026
Tarix 2 0 2 18.00 --- 18.00 0.42455 --- 0.42455
Coğrafiya 8 1 9 43.00 80.00 47.11 0.83198 1.54788 0.91153
İngilis dili 9 1 10 59.17 80.00 61.32 1.38610 1.87392 1.43628

Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi

 b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri (qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş reytinqi - 0.644 )

   Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin - qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
   Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti 49.96% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 45.23%; II qrup - 57.46%; III qrup - 53.84%; IV qrup - 61.64%; V qrup - 5.10% ). Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən çox aşağıdır . Bütün qruplarda məzunların qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən aşağıdır.
   Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisi səviyyəsindədir . Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, bütün qruplarda məzunların orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir. Qeyd etmək lazımdır ki, III, IV, V qruplarda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   I-IV qrupların imtahanlarında iştirak edən məzunların göstəriciləri bal intervalları üzrə aşağıdakı kimi paylanıb: 0-100 intervalında – 1 nəfər, 100-200 intervalında – 4 nəfər, 200-300 intervalında – 13 nəfər, 300-500 intervalında – 4 nəfər, 500-dən yuxarı – 3 nəfər.
   Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa imkan verir. Qeyd edək ki, I, II qruplarda qız məzunlarının orta balı oğlan məzunlarınkından yüksəkdir.

İxtisas qrupu * İmtahanda iştirak edib Orta bal Qəbul olan məzunlar
cəmi cəmi
(%-lə)
orta bal dövlət ali təhsil müəssisələrinə özəl ali təhsil müəssisələrinə
dövlət sifarişi ödənişli
təhsil forması
dövlət sifarişi ödənişli
təhsil forması
I. Riyaziyyat, fizika, mühəndislik, memarlıq və aqrar ixtisasları o 11 255.182 2 18.18 397.500 0 1 1 0
q 1 373.000 1 100.00 373.000 1 0 0 0
* 12 265.000 3 25.00 389.333 1 1 1 0
II. İqtisadiyyat, idarəetmə, beynəlxalq münasibətlər, sosiologiya, regionşünaslıq və coğrafiya ixtisasları o 8 257.750 2 25.00 360.000 1 1 0 0
q 1 384.000 1 100.00 384.000 0 1 0 0
* 9 271.778 3 33.33 368.000 1 2 0 0
III. Humanitar və pedaqogika ixtisasları o 2 226.500 0 0.00 --- 0 0 0 0
q 0 --- 0 --- --- 0 0 0 0
* 2 226.500 0 0.00 --- 0 0 0 0
IV. Tibb, kimya, biologiya, psixologiya və aqrar ixtisasları o 1 348.000 1 100.00 348.000 1 0 0 0
q 1 633.000 1 100.00 633.000 0 1 0 0
* 2 490.500 2 100.00 490.500 1 1 0 0
V. İncəsənət, musiqi və idman ixtisasları o 4 64.750 0 0.00 --- 0 0 0 0
q 0 --- 0 --- --- 0 0 0 0
* 4 64.750 0 0.00 --- 0 0 0 0
Cəmi o 22 257.727 5 22.73 372.600 2 2 1 0
q 3 463.333 3 100.00 463.333 1 2 0 0
* 25 282.400 8 32.00 406.625 3 4 1 0
Bütün qruplar üzrə nəticələrin cəmi göstərilən sırada orta ballar hesablanarkən məzunların yalnız I-IV qrupların imtahanlarında əldə etdikləri nəticələri nəzərə alınıb.

Qrafik: Oğlan və qız məzunun qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi