a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası
Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2024
illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. 2019-cü
ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı,
2019-cü
ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal
0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr
yüksəlməyə doğru dəyişir.
Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin
1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən
az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını
ifadə edir.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin
dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir.
Ana dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
60.82 1.273
|
52.44 1.125
|
61.67 1.228
|
61.96 1.310
|
57.89 1.160
|
70.83 1.373
|
61.07 1.174
|
59.84 1.511
|
77.20 1.755
|
58.40 1.463
|
65.56 1.643
|
55.92 1.673
|
53.39 1.106
|
qızlar |
67.52 1.210
|
68.39 1.232
|
64.57 1.069
|
68.26 1.178
|
65.92 1.090
|
74.58 1.178
|
78.78 1.221
|
70.93 1.348
|
75.54 1.371
|
58.24 1.127
|
61.22 1.177
|
62.66 1.416
|
66.08 1.067
|
bütövlükdə |
63.79 1.243
|
58.95 1.168
|
63.28 1.158
|
65.04 1.253
|
62.01 1.137
|
72.44 1.277
|
72.79 1.264
|
66.80 1.470
|
76.46 1.560
|
58.31 1.288
|
62.94 1.385
|
59.08 1.537
|
60.05 1.098
|
Riyaziyyat
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
60.54 1.289
|
55.85 1.118
|
63.33 1.228
|
62.03 1.245
|
56.67 1.081
|
64.90 1.276
|
62.55 1.170
|
46.96 1.543
|
50.48 1.795
|
41.15 1.461
|
51.01 1.860
|
44.08 1.688
|
36.69 1.141
|
qızlar |
57.52 1.189
|
56.45 1.076
|
59.14 1.078
|
63.48 1.179
|
57.67 1.026
|
65.00 1.174
|
67.27 1.139
|
46.00 1.346
|
41.06 1.325
|
26.89 0.858
|
38.32 1.237
|
40.36 1.392
|
43.09 1.187
|
bütövlükdə |
59.20 1.243
|
56.10 1.099
|
61.01 1.151
|
62.74 1.216
|
57.18 1.057
|
64.94 1.229
|
65.68 1.174
|
46.35 1.443
|
46.27 1.572
|
32.76 1.106
|
43.36 1.493
|
42.34 1.542
|
40.05 1.174
|
İngilis dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
55.90 1.251
|
54.07 1.136
|
64.02 1.357
|
52.80 1.122
|
47.81 1.504
|
56.68 1.677
|
48.34 1.288
|
52.34 1.553
|
53.45 1.435
|
39.44 0.988
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
62.53 1.192
|
66.10 1.183
|
70.83 1.263
|
66.53 1.165
|
57.56 1.394
|
49.44 1.154
|
49.16 1.031
|
46.88 1.093
|
57.55 1.211
|
54.16 1.061
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
59.12 1.229
|
60.86 1.187
|
66.80 1.307
|
61.89 1.200
|
53.93 1.494
|
53.44 1.408
|
48.72 1.155
|
48.98 1.291
|
55.37 1.317
|
47.08 1.044
|
Rus dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
38.48 1.378
|
36.67 1.222
|
54.44 1.790
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
59.42 2.247
|
78.94 3.277
|
--- ---
|
33.32 1.482
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
52.42 1.618
|
32.00 0.946
|
66.67 1.840
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
50.36 1.492
|
72.98 2.264
|
--- ---
|
46.38 1.490
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
45.45 1.526
|
35.21 1.113
|
61.43 1.866
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
52.52 1.767
|
75.69 2.727
|
--- ---
|
40.35 1.522
|
b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları)
görə dinamikası (fənlər üzrə)
Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi
sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o
qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o
qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin,
müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə
şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə
göstəricisi də hesablanmış və məktəbin
göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında
məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən
çox olması məktəbin göstəricisinin o
nisbətdə respublika üzrə göstəricidən
yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə göstəricidən aşağı
olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər
üzrə azalıb-artması bizə məktəbin
göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə
müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud
müsbət olmasını göstərir.
Ana dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
27.91 2.953
|
48.94 4.241
|
13.73 1.652
|
25.00 2.674
|
15.19 3.353
|
25.00 1.173
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
53.49 1.709
|
85.11 2.369
|
50.98 1.667
|
63.24 1.959
|
44.30 2.083
|
50.00 1.032
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
95.35 1.747
|
95.74 1.554
|
80.39 1.454
|
83.82 1.495
|
82.28 1.853
|
79.17 1.150
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
100.00 1.315
|
100.00 1.168
|
100.00 1.215
|
94.12 1.232
|
100.00 1.429
|
94.17 1.147
|
Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
6.98 1.067
|
14.89 2.752
|
5.88 1.024
|
17.65 2.736
|
7.59 1.377
|
18.33 1.515
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
30.23 1.827
|
31.91 2.321
|
11.76 0.816
|
30.88 2.118
|
26.58 2.024
|
24.17 1.205
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
58.14 1.793
|
55.32 2.008
|
31.37 1.130
|
48.53 1.808
|
50.63 2.053
|
37.50 1.148
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
88.37 1.564
|
76.60 1.415
|
66.67 1.259
|
67.65 1.378
|
72.15 1.556
|
60.83 1.115
|
İngilis dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
23.26 2.428
|
17.02 2.048
|
6.67 0.618
|
7.02 0.866
|
17.72 1.497
|
13.58 0.814
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
37.21 1.862
|
31.91 1.531
|
30.00 1.092
|
33.33 1.586
|
43.04 1.581
|
32.10 0.996
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
62.79 1.722
|
72.34 1.851
|
66.67 1.406
|
70.18 1.662
|
77.22 1.598
|
51.85 1.012
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
90.70 1.452
|
95.74 1.338
|
83.33 1.114
|
87.72 1.315
|
87.34 1.231
|
85.19 1.171
|
Rus dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
9.52 2.486
|
45.45 14.159
|
--- ---
|
2.56 0.563
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
33.33 2.963
|
72.73 6.431
|
--- ---
|
23.08 2.236
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
71.43 2.836
|
100.00 3.857
|
--- ---
|
51.28 2.261
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
95.24 1.613
|
100.00 2.161
|
--- ---
|
69.23 1.598
|
|