270 N-li orta məktəb
270 N-li orta məktəb
Bolgə: BAKI ŞƏHƏRİ SURAXANI RAYONU
 

1995-ci ilin qəbul kampaniyasının nəticələri

a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri (ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 0.97449)

   Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
   Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 1995 ilin məzunları "Ədəbiyyat"  fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 40.00%-nə düzgün cavab vermişdir. Ən pis nəticələr "Fizika" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 17.08%-nə düzgün cavab vermişdir). Qeyd etmək lazımdır ki, "Alman dili" fənni üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
   Reytinqlərin göstərdiyi kimi, "Ədəbiyyat", "Kimya", "Coğrafiya" fənləri üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksək, "Ana dili", "Riyaziyyat", "Fizika", "Biologiya", "Tarix", "İngilis dili" fənləri üzrə isə aşağıdır. Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.26060) "Kimya" fənninə, ən kiçik qiyməti (0.56847) isə "İngilis dili" fənninə uyğundur.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlili göstərilmişdir. Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Ana dili", "Riyaziyyat", "Fizika", "Biologiya", "Tarix", "Coğrafiya", "İngilis dili" fənləri üzrə irəlidədir. Qız məzunlar isə "Ədəbiyyat", "Kimya" fənləri üzrə irəlidədir. Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Tarix" fənni üzrə müşahidə olunur. Oğlanların göstəriciləri qızların göstəricilərindən 18.33% çoxdur.

Fənn İmtahanda iştirak edib Düzgün cavabların faizi Reytinq
OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə
Ana dili 21 18 39 35.50 33.24 34.46 1.02566 0.96022 0.99559
Ədəbiyyat 21 18 39 38.28 42.05 40.00 1.05052 1.15394 1.09780
Riyaziyyat 16 5 21 30.75 26.67 29.78 0.83035 0.72001 0.80399
Fizika 8 8 16 20.83 13.33 17.08 0.89307 0.57156 0.73232
Kimya 8 8 16 26.67 29.58 28.13 1.19524 1.32597 1.26060
Biologiya 2 8 10 45.00 32.92 35.33 1.06740 0.78078 0.83811
Tarix 3 6 9 42.22 23.89 30.00 1.37944 0.78047 0.98013
Coğrafiya 13 9 22 30.77 27.41 29.39 1.27481 1.13552 1.21783
İngilis dili 11 8 19 20.91 15.00 18.42 0.64526 0.46290 0.56847
Alman dili 2 2 4 1.67 38.33 20.00 0.10034 2.30803 1.20419

Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi

 b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri (qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş reytinqi - 0.898 )

   Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin - qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
   Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti 36.01% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 81.71%; II qrup - 35.63%; III qrup - 17.93%; IV qrup - 22.56%; V qrup - 38.35%; VI qrup - 88.37%; VII qrup - 88.34%; VIII qrup - 75.14% ). Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən yüksəkdir . Məzunların qəbul olma faizi II, III qruplarda orta respublika göstəricidən yüksəkdir, IV qrupda isə aşağıdır.
   Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən aşağıdır . Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, bütün qruplarda məzunların orta balı orta respublika göstəricisindən aşağıdır. Qeyd etmək lazımdır ki, I, V qruplarda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa imkan verir. IV qrupda oğlan məzunlarının orta balı qız məzunlarınkından yüksəkdir; qızlar II, III qruplarda ixtisaslarında daha yüksək nəticələr göstəriblər.

İxtisas qrupu * İmtahanda iştirak edib Orta bal Qəbul olan məzunlar
cəmi cəmi (%-lə) orta bal dövlət, ödənişsiz dövlət, ödənişli özəl
I. Riyaziyyat, fizika, kimya və mühəndislik ixtisasları o 6 106.657 6 100.00 106.657 2 4 0
q 0 --- 0 --- --- 0 0 0
* 6 106.657 6 100.00 106.657 2 4 0
II. İqtisadiyyat və coğrafiya ixtisasları o 10 173.095 5 50.00 202.142 0 4 1
q 4 193.809 1 25.00 249.942 0 1 0
* 14 179.013 6 42.86 210.108 0 5 1
III. Humanitar, ictimai və beynəlxalq münasibətlər ixtisasları o 3 166.995 1 33.33 344.983 0 1 0
q 5 171.631 1 20.00 297.874 1 0 0
* 8 169.893 2 25.00 321.428 1 1 0
IV. Tibb və biologiya ixtisasları o 2 269.763 1 50.00 420.358 1 0 0
q 8 158.563 1 12.50 421.190 1 0 0
* 10 180.803 2 20.00 420.774 2 0 0
V. İdarəetmə, sosiologiya, psixologiya və pedaqoji ixtisaslar o 0 --- 0 --- --- 0 0 0
q 1 129.879 0 0.00 --- 0 0 0
* 1 129.879 0 0.00 --- 0 0 0
Cəmi o 21 162.448 13 61.90 185.846 3 9 1
q 18 168.432 3 16.67 323.002 2 1 0
* 39 165.210 16 41.03 211.562 5 10 1

Qrafik: Oğlan və qız məzunun qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi