a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri
(ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 0.97449 )
Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik
səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin
ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında
məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə
yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 1995 ilin məzunları "Ədəbiyyat" fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 40.00%-nə düzgün cavab vermişdir.
Ən pis nəticələr "Fizika" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 17.08%-nə düzgün cavab vermişdir).
Qeyd etmək lazımdır ki, "Alman dili" fənni üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə
dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin
göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
Reytinqlərin göstərdiyi kimi, "Ədəbiyyat", "Kimya", "Coğrafiya" fənləri üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksək, "Ana dili", "Riyaziyyat", "Fizika", "Biologiya", "Tarix", "İngilis dili" fənləri üzrə isə aşağıdır.
Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.26060) "Kimya" fənninə, ən kiçik qiyməti (0.56847) isə "İngilis dili" fənninə uyğundur.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli
təhlili göstərilmişdir.
Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Ana dili", "Riyaziyyat", "Fizika", "Biologiya", "Tarix", "Coğrafiya", "İngilis dili" fənləri üzrə irəlidədir.
Qız məzunlar isə "Ədəbiyyat", "Kimya" fənləri üzrə irəlidədir.
Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Tarix" fənni üzrə müşahidə olunur. Oğlanların göstəriciləri qızların göstəricilərindən 18.33% çoxdur.
Fənn |
İmtahanda iştirak
edib |
Düzgün cavabların
faizi |
Reytinq |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Ana dili |
21 |
18 |
39 |
35.50 |
33.24 |
34.46 |
1.02566 |
0.96022 |
0.99559 |
Ədəbiyyat |
21 |
18 |
39 |
38.28 |
42.05 |
40.00 |
1.05052 |
1.15394 |
1.09780 |
Riyaziyyat |
16 |
5 |
21 |
30.75 |
26.67 |
29.78 |
0.83035 |
0.72001 |
0.80399 |
Fizika |
8 |
8 |
16 |
20.83 |
13.33 |
17.08 |
0.89307 |
0.57156 |
0.73232 |
Kimya |
8 |
8 |
16 |
26.67 |
29.58 |
28.13 |
1.19524 |
1.32597 |
1.26060 |
Biologiya |
2 |
8 |
10 |
45.00 |
32.92 |
35.33 |
1.06740 |
0.78078 |
0.83811 |
Tarix |
3 |
6 |
9 |
42.22 |
23.89 |
30.00 |
1.37944 |
0.78047 |
0.98013 |
Coğrafiya |
13 |
9 |
22 |
30.77 |
27.41 |
29.39 |
1.27481 |
1.13552 |
1.21783 |
İngilis dili |
11 |
8 |
19 |
20.91 |
15.00 |
18.42 |
0.64526 |
0.46290 |
0.56847 |
Alman dili |
2 |
2 |
4 |
1.67 |
38.33 |
20.00 |
0.10034 |
2.30803 |
1.20419 |
Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi
b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri
(qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş
reytinqi - 0.898
)
Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin -
qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti
36.01% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 81.71%;
II qrup - 35.63%;
III qrup - 17.93%;
IV qrup - 22.56%;
V qrup - 38.35%;
VI qrup - 88.37%;
VII qrup - 88.34%;
VIII qrup - 75.14%
).
Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən yüksəkdir
.
Məzunların qəbul olma faizi II, III qruplarda
orta respublika göstəricidən yüksəkdir, IV qrupda
isə aşağıdır.
Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən aşağıdır
.
Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, bütün qruplarda məzunların orta balı orta respublika göstəricisindən aşağıdır.
Qeyd etmək lazımdır ki, I, V qruplarda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini
qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa
imkan verir. IV qrupda
oğlan məzunlarının orta balı qız məzunlarınkından yüksəkdir; qızlar II, III qruplarda
ixtisaslarında daha yüksək nəticələr göstəriblər.
İxtisas qrupu |
* |
İmtahanda iştirak
edib |
Orta bal |
Qəbul olan məzunlar |
cəmi |
cəmi (%-lə) |
orta bal |
dövlət, ödənişsiz |
dövlət, ödənişli |
özəl |
I. Riyaziyyat, fizika, kimya və mühəndislik ixtisasları |
o |
6 |
106.657 |
6 |
100.00 |
106.657 |
2 |
4 |
0 |
q |
0 |
--- |
0 |
--- |
--- |
0 |
0 |
0 |
* |
6 |
106.657 |
6 |
100.00 |
106.657 |
2 |
4 |
0 |
II. İqtisadiyyat və coğrafiya ixtisasları |
o |
10 |
173.095 |
5 |
50.00 |
202.142 |
0 |
4 |
1 |
q |
4 |
193.809 |
1 |
25.00 |
249.942 |
0 |
1 |
0 |
* |
14 |
179.013 |
6 |
42.86 |
210.108 |
0 |
5 |
1 |
III. Humanitar, ictimai və beynəlxalq münasibətlər ixtisasları |
o |
3 |
166.995 |
1 |
33.33 |
344.983 |
0 |
1 |
0 |
q |
5 |
171.631 |
1 |
20.00 |
297.874 |
1 |
0 |
0 |
* |
8 |
169.893 |
2 |
25.00 |
321.428 |
1 |
1 |
0 |
IV. Tibb və biologiya ixtisasları |
o |
2 |
269.763 |
1 |
50.00 |
420.358 |
1 |
0 |
0 |
q |
8 |
158.563 |
1 |
12.50 |
421.190 |
1 |
0 |
0 |
* |
10 |
180.803 |
2 |
20.00 |
420.774 |
2 |
0 |
0 |
V. İdarəetmə, sosiologiya, psixologiya və pedaqoji ixtisaslar |
o |
0 |
--- |
0 |
--- |
--- |
0 |
0 |
0 |
q |
1 |
129.879 |
0 |
0.00 |
--- |
0 |
0 |
0 |
* |
1 |
129.879 |
0 |
0.00 |
--- |
0 |
0 |
0 |
Cəmi |
o |
21 |
162.448 |
13 |
61.90 |
185.846 |
3 |
9 |
1 |
q |
18 |
168.432 |
3 |
16.67 |
323.002 |
2 |
1 |
0 |
* |
39 |
165.210 |
16 |
41.03 |
211.562 |
5 |
10 |
1 |
Qrafik: Oğlan və qız məzunun
qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi
 |