a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası
Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2024
illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. 2017-ci
ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı,
2017-ci
ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal
0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr
yüksəlməyə doğru dəyişir.
Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin
1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən
az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını
ifadə edir.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin
dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir.
Ana dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
44.60 1.233
|
43.18 1.196
|
43.88 1.139
|
47.01 1.187
|
44.24 1.068
|
51.28 1.243
|
50.18 1.205
|
47.56 1.211
|
60.51 1.505
|
55.93 1.411
|
50.85 1.251
|
38.65 1.079
|
52.44 1.209
|
qızlar |
52.55 1.217
|
53.39 1.204
|
57.45 1.222
|
65.10 1.330
|
55.77 1.090
|
59.88 1.158
|
62.09 1.163
|
59.95 1.180
|
67.53 1.348
|
58.92 1.177
|
61.36 1.189
|
54.69 1.178
|
61.37 1.099
|
bütövlükdə |
48.76 1.238
|
48.08 1.205
|
49.78 1.173
|
52.86 1.204
|
50.96 1.110
|
55.54 1.206
|
54.72 1.164
|
53.11 1.192
|
63.82 1.426
|
57.51 1.294
|
56.17 1.229
|
46.79 1.148
|
56.51 1.150
|
Riyaziyyat
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
37.53 1.101
|
45.95 1.114
|
40.44 0.980
|
43.63 1.033
|
48.61 1.096
|
38.22 1.092
|
39.24 1.145
|
34.42 1.047
|
51.63 1.316
|
51.38 1.465
|
36.35 1.315
|
22.70 0.820
|
33.26 1.168
|
qızlar |
43.64 1.207
|
53.72 1.210
|
50.35 1.123
|
54.17 1.178
|
57.96 1.191
|
39.79 1.017
|
44.35 1.142
|
41.68 1.094
|
52.20 1.201
|
43.38 1.090
|
39.47 1.232
|
36.29 1.149
|
35.71 1.095
|
bütövlükdə |
40.73 1.162
|
49.68 1.163
|
44.75 1.043
|
47.04 1.070
|
54.06 1.167
|
39.00 1.057
|
41.19 1.133
|
37.67 1.068
|
51.90 1.260
|
47.17 1.266
|
37.93 1.278
|
29.60 1.003
|
34.37 1.131
|
İngilis dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
34.42 1.221
|
38.38 1.207
|
42.70 1.356
|
36.56 1.212
|
29.39 0.937
|
31.93 1.031
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
37.03 1.042
|
41.84 1.092
|
35.73 0.895
|
45.87 1.208
|
43.81 1.120
|
42.54 1.098
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
35.52 1.125
|
40.15 1.154
|
39.03 1.103
|
41.26 1.223
|
36.71 1.049
|
36.76 1.064
|
Rus dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
34.88 1.496
|
57.06 2.150
|
--- ---
|
25.86 1.309
|
--- ---
|
--- ---
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
45.97 1.592
|
65.70 2.113
|
--- ---
|
32.70 1.322
|
--- ---
|
--- ---
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
40.23 1.556
|
60.48 2.112
|
--- ---
|
29.33 1.330
|
--- ---
|
--- ---
|
b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları)
görə dinamikası (fənlər üzrə)
Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi
sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o
qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o
qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin,
müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə
şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə
göstəricisi də hesablanmış və məktəbin
göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında
məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən
çox olması məktəbin göstəricisinin o
nisbətdə respublika üzrə göstəricidən
yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə göstəricidən aşağı
olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər
üzrə azalıb-artması bizə məktəbin
göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə
müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud
müsbət olmasını göstərir.
Ana dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
17.43 1.844
|
15.25 1.272
|
11.20 1.119
|
25.35 3.018
|
15.56 2.195
|
14.53 1.554
|
4.66 1.054
|
14.66 1.092
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
43.12 1.390
|
40.68 1.223
|
40.80 1.436
|
62.68 2.315
|
40.00 1.516
|
48.26 1.575
|
29.53 1.417
|
49.21 1.305
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
73.39 1.332
|
71.19 1.270
|
67.20 1.305
|
86.62 1.766
|
74.81 1.459
|
76.74 1.370
|
60.10 1.244
|
73.82 1.221
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
92.66 1.097
|
94.07 1.127
|
92.80 1.132
|
99.30 1.186
|
97.04 1.218
|
90.12 1.088
|
89.12 1.092
|
92.67 1.112
|
Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
7.34 1.339
|
6.78 1.599
|
1.60 0.376
|
21.83 2.300
|
10.37 1.490
|
8.14 1.902
|
3.11 0.732
|
4.71 1.033
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
20.18 1.000
|
18.64 1.025
|
17.60 1.052
|
34.51 1.588
|
34.07 1.904
|
22.09 1.764
|
13.47 1.055
|
15.71 1.311
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
42.20 1.045
|
47.46 1.187
|
45.60 1.227
|
45.77 1.271
|
48.89 1.418
|
37.79 1.404
|
27.98 1.030
|
34.55 1.211
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
75.23 1.105
|
82.20 1.189
|
75.20 1.120
|
100.00 1.231
|
81.48 1.210
|
73.26 1.269
|
57.51 1.023
|
71.73 1.205
|
İngilis dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
1.45 0.322
|
1.06 0.263
|
4.44 0.648
|
8.74 1.724
|
3.11 0.484
|
7.33 1.047
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
13.04 1.012
|
15.96 1.267
|
19.26 1.112
|
22.33 1.415
|
18.13 1.064
|
17.28 1.077
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
33.33 1.247
|
42.55 1.466
|
42.22 1.343
|
42.72 1.337
|
36.27 1.086
|
34.55 1.106
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
85.51 1.370
|
100.00 1.309
|
73.33 1.176
|
83.50 1.252
|
77.72 1.124
|
77.49 1.115
|
Rus dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
3.57 2.076
|
31.25 18.825
|
--- ---
|
0.00 0.000
|
--- ---
|
--- ---
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
12.50 2.073
|
52.08 8.000
|
--- ---
|
4.35 1.565
|
--- ---
|
--- ---
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
51.79 3.041
|
75.00 4.209
|
--- ---
|
21.74 2.011
|
--- ---
|
--- ---
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
82.14 1.574
|
100.00 1.646
|
--- ---
|
69.57 1.468
|
--- ---
|
--- ---
|
|