a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası
Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2023
illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. 2019-cü
ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı,
2019-cü
ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal
0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr
yüksəlməyə doğru dəyişir.
Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin
1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən
az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını
ifadə edir.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin
dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir.
Ana dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
56.67 1.186
|
39.17 0.841
|
41.67 0.830
|
66.67 1.410
|
52.50 1.052
|
47.50 0.921
|
55.56 1.068
|
35.83 0.905
|
32.35 0.736
|
37.70 0.944
|
59.58 1.493
|
29.68 0.888
|
qızlar |
61.82 1.108
|
75.00 1.351
|
55.83 0.924
|
72.67 1.254
|
60.00 0.992
|
46.67 0.737
|
52.22 0.809
|
8.75 0.166
|
48.04 0.872
|
63.71 1.233
|
62.86 1.209
|
47.71 1.078
|
bütövlükdə |
60.21 1.173
|
51.11 1.013
|
51.11 0.935
|
69.67 1.343
|
57.27 1.050
|
47.04 0.829
|
53.89 0.936
|
25.00 0.550
|
45.19 0.922
|
49.41 1.091
|
61.11 1.345
|
40.78 1.061
|
Riyaziyyat
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
41.33 0.880
|
51.67 1.034
|
55.00 1.067
|
65.33 1.311
|
51.67 0.986
|
44.17 0.868
|
64.44 1.206
|
36.83 1.210
|
33.90 1.205
|
25.90 0.920
|
44.81 1.634
|
27.08 1.037
|
qızlar |
48.18 0.996
|
66.67 1.271
|
46.67 0.851
|
69.33 1.287
|
61.43 1.093
|
48.00 0.867
|
65.00 1.101
|
9.40 0.275
|
21.82 0.704
|
34.73 1.109
|
48.24 1.558
|
29.70 1.024
|
bütövlükdə |
46.04 0.967
|
56.67 1.110
|
49.44 0.932
|
67.33 1.305
|
57.88 1.070
|
46.30 0.876
|
64.72 1.157
|
25.86 0.805
|
24.02 0.816
|
29.88 1.009
|
46.41 1.598
|
28.69 1.045
|
İngilis dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
56.00 1.253
|
47.50 0.998
|
36.67 0.777
|
50.00 1.063
|
32.43 1.020
|
42.65 1.262
|
23.53 0.627
|
49.66 1.473
|
22.68 0.609
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
61.33 1.169
|
61.43 1.100
|
47.33 0.844
|
55.00 0.963
|
12.15 0.294
|
27.44 0.640
|
44.43 0.932
|
37.44 0.873
|
40.41 0.850
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
58.67 1.220
|
56.36 1.099
|
42.59 0.833
|
52.50 1.018
|
24.32 0.674
|
30.21 0.796
|
32.94 0.781
|
43.96 1.159
|
33.59 0.799
|
b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları)
görə dinamikası (fənlər üzrə)
Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi
sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o
qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o
qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin,
müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə
şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə
göstəricisi də hesablanmış və məktəbin
göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında
məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən
çox olması məktəbin göstəricisinin o
nisbətdə respublika üzrə göstəricidən
yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə göstəricidən aşağı
olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər
üzrə azalıb-artması bizə məktəbin
göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə
müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud
müsbət olmasını göstərir.
Ana dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
15.00 1.805
|
26.67 2.852
|
0.00 0.000
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
20.00 0.639
|
18.18 0.506
|
35.00 1.145
|
60.00 1.859
|
15.38 0.723
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
20.00 0.366
|
72.73 1.180
|
65.00 1.176
|
80.00 1.427
|
38.46 0.866
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
40.00 0.526
|
81.82 0.956
|
85.00 1.033
|
93.33 1.222
|
84.62 1.209
|
Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
20.00 3.058
|
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
13.33 2.067
|
0.00 0.000
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
20.00 1.208
|
9.09 0.661
|
10.00 0.694
|
33.33 2.286
|
0.00 0.000
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
20.00 0.617
|
27.27 0.990
|
30.00 1.081
|
53.33 1.987
|
38.46 1.560
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
20.00 0.354
|
54.55 1.008
|
60.00 1.133
|
86.67 1.765
|
76.92 1.659
|
İngilis dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
20.00 2.466
|
0.00 0.000
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
0.00 0.000
|
9.09 0.436
|
5.00 0.182
|
20.00 0.951
|
0.00 0.000
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
20.00 0.549
|
27.27 0.698
|
25.00 0.527
|
53.33 1.263
|
38.46 0.796
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
40.00 0.641
|
63.64 0.889
|
75.00 1.002
|
66.67 0.999
|
84.62 1.193
|
|