a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası
Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2023
illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. 2017-ci
ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı,
2017-ci
ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal
0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr
yüksəlməyə doğru dəyişir.
Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin
1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən
az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını
ifadə edir.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin
dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir.
Ana dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
34.29 0.948
|
34.44 0.954
|
32.33 0.840
|
35.00 0.884
|
39.39 0.951
|
37.73 0.914
|
38.00 0.913
|
33.49 0.853
|
36.50 0.908
|
35.56 0.897
|
35.40 0.871
|
38.01 1.061
|
qızlar |
32.31 0.748
|
55.24 1.245
|
55.00 1.169
|
39.52 0.807
|
50.83 0.994
|
28.67 0.555
|
44.22 0.828
|
64.61 1.272
|
43.99 0.878
|
42.22 0.844
|
61.33 1.188
|
41.29 0.889
|
bütövlükdə |
33.33 0.846
|
45.64 1.144
|
40.83 0.962
|
37.88 0.863
|
44.21 0.963
|
34.71 0.754
|
42.00 0.893
|
43.40 0.974
|
38.92 0.870
|
39.37 0.886
|
47.68 1.043
|
39.86 0.978
|
Riyaziyyat
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
27.86 0.817
|
50.00 1.212
|
27.67 0.670
|
30.00 0.711
|
43.64 0.984
|
27.17 0.776
|
30.58 0.892
|
27.11 0.825
|
42.22 1.076
|
36.89 1.052
|
24.58 0.889
|
32.25 1.165
|
qızlar |
29.49 0.816
|
43.81 0.987
|
52.22 1.165
|
37.14 0.807
|
42.08 0.865
|
25.57 0.654
|
32.60 0.840
|
49.73 1.305
|
37.68 0.867
|
42.00 1.056
|
53.00 1.655
|
29.94 0.948
|
bütövlükdə |
28.64 0.817
|
46.67 1.093
|
36.88 0.859
|
34.55 0.786
|
42.98 0.928
|
26.63 0.722
|
31.88 0.877
|
34.30 0.972
|
40.75 0.990
|
39.81 1.069
|
38.04 1.282
|
30.95 1.049
|
İngilis dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
21.67 0.768
|
34.76 1.093
|
23.34 0.741
|
18.81 0.624
|
25.41 0.810
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
42.16 1.186
|
32.33 0.844
|
34.99 0.876
|
41.50 1.093
|
30.07 0.769
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
28.19 0.893
|
33.98 0.977
|
30.00 0.848
|
29.56 0.876
|
28.03 0.801
|
b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları)
görə dinamikası (fənlər üzrə)
Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi
sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o
qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o
qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin,
müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə
şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə
göstəricisi də hesablanmış və məktəbin
göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında
məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən
çox olması məktəbin göstəricisinin o
nisbətdə respublika üzrə göstəricidən
yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə göstəricidən aşağı
olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər
üzrə azalıb-artması bizə məktəbin
göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə
müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud
müsbət olmasını göstərir.
Ana dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
11.11 1.176
|
21.43 1.787
|
9.09 0.908
|
3.23 0.385
|
9.52 1.343
|
5.26 0.563
|
3.12 0.706
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
11.11 0.358
|
28.57 0.859
|
31.82 1.120
|
25.81 0.953
|
28.57 1.083
|
26.32 0.859
|
15.62 0.750
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
44.44 0.807
|
50.00 0.892
|
45.45 0.883
|
41.94 0.855
|
42.86 0.836
|
68.42 1.221
|
46.87 0.970
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
55.56 0.658
|
64.29 0.770
|
95.45 1.165
|
61.29 0.732
|
71.43 0.896
|
84.21 1.017
|
78.12 0.957
|
Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
6.45 0.680
|
4.76 0.684
|
10.53 2.460
|
0.00 0.000
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
11.11 0.551
|
14.29 0.786
|
9.09 0.543
|
25.81 1.188
|
19.05 1.065
|
21.05 1.681
|
12.50 0.979
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
22.22 0.550
|
35.71 0.893
|
31.82 0.856
|
45.16 1.254
|
42.86 1.243
|
36.84 1.369
|
28.12 1.035
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
55.56 0.816
|
71.43 1.034
|
77.27 1.151
|
64.52 0.794
|
71.43 1.061
|
73.68 1.276
|
56.25 1.000
|
İngilis dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
4.55 1.009
|
3.23 0.801
|
0.00 0.000
|
5.26 1.037
|
0.00 0.000
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
4.55 0.353
|
16.13 1.280
|
4.76 0.275
|
5.26 0.333
|
3.12 0.183
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
18.18 0.680
|
29.03 1.000
|
28.57 0.909
|
21.05 0.659
|
18.75 0.561
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
63.64 1.019
|
61.29 0.802
|
57.14 0.917
|
68.42 1.026
|
62.50 0.904
|
|