5 saylı şəhər orta məktəbi
5 saylı şəhər orta məktəbi
Bolgə: İsmayıllı rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]  [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]  [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

Buraxılış imtahanlarının nəticələri (tam orta təhsil səviyyəsi üzrə)


a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası

    Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2023 illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. 2019-cü ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı, 2019-cü ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal 0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir. 

Ana dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
201220132014201520162017201820192020202120222023
oğlanlar 59.09
1.236
57.78
1.240
66.67
1.328
61.77
1.306
66.15
1.326
68.56
1.329
63.74
1.225
69.19
1.747
61.56
1.400
64.25
1.609
53.16
1.332
57.24
1.713
qızlar 75.36
1.351
65.27
1.176
74.94
1.241
78.92
1.362
81.67
1.350
86.82
1.371
80.83
1.253
73.46
1.397
68.86
1.250
65.81
1.274
64.13
1.233
56.52
1.277
bütövlükdə 65.77
1.281
61.57
1.220
72.72
1.331
70.21
1.353
72.90
1.337
75.37
1.329
70.94
1.232
71.04
1.563
66.17
1.350
65.07
1.437
58.76
1.293
56.87
1.479

Riyaziyyat
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
201220132014201520162017201820192020202120222023
oğlanlar 49.39
1.051
60.00
1.201
67.54
1.310
59.69
1.198
63.59
1.213
72.79
1.431
63.54
1.189
56.60
1.860
48.60
1.728
53.42
1.897
49.52
1.806
58.21
2.229
qızlar 63.04
1.303
57.29
1.092
68.72
1.253
72.69
1.350
67.67
1.204
79.70
1.440
78.75
1.334
53.33
1.561
41.18
1.328
47.01
1.500
43.63
1.409
39.79
1.372
bütövlükdə 55.00
1.155
58.63
1.148
68.40
1.290
66.08
1.281
65.36
1.208
75.37
1.426
69.94
1.250
55.18
1.718
43.91
1.492
50.06
1.691
46.52
1.601
48.72
1.774

İngilis dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
201220132014201520162017201820192020202120222023
oğlanlar ---
---
---
---
---
---
37.29
0.834
48.03
1.009
56.67
1.201
49.65
1.055
35.03
1.102
38.04
1.125
55.43
1.477
40.97
1.215
58.56
1.572
qızlar ---
---
---
---
---
---
59.57
1.136
69.89
1.251
76.21
1.359
80.00
1.401
54.42
1.318
48.29
1.127
61.49
1.290
50.01
1.166
71.34
1.501
bütövlükdə ---
---
---
---
---
---
48.25
1.003
57.54
1.122
63.95
1.251
61.40
1.191
43.56
1.207
44.51
1.173
58.61
1.390
45.58
1.201
65.15
1.550

Fransız dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
201220132014201520162017201820192020202120222023
oğlanlar ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
57.62
1.613
57.22
2.145
---
---
---
---
---
---
---
---
qızlar ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
63.33
1.324
46.63
1.172
---
---
---
---
---
---
---
---
bütövlükdə ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
60.26
1.463
52.98
1.620
---
---
---
---
---
---
---
---


b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları) görə dinamikası (fənlər üzrə)

    Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin, müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə göstəricisi də hesablanmış və məktəbin göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin o nisbətdə respublika üzrə göstəricidən yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər üzrə azalıb-artması bizə məktəbin göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud müsbət olmasını göstərir.

Ana dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
20192020202120222023
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
26.67
2.822
13.16
1.140
12.50
1.504
17.65
1.888
3.03
0.669
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
76.67
2.450
71.05
1.977
65.00
2.126
47.06
1.458
51.52
2.422
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
96.67
1.771
97.37
1.580
95.00
1.719
82.35
1.468
81.82
1.843
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
100.00
1.315
100.00
1.168
100.00
1.215
94.12
1.232
96.97
1.386

Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
20192020202120222023
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
30.00
4.587
15.79
2.919
17.50
3.049
15.69
2.433
15.15
2.750
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
43.33
2.618
21.05
1.531
37.50
2.602
31.37
2.152
30.30
2.308
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
63.33
1.953
55.26
2.006
65.00
2.342
58.82
2.192
57.58
2.335
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
81.67
1.445
76.32
1.410
87.50
1.653
76.47
1.557
78.79
1.699

İngilis dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
20192020202120222023
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
12.00
1.253
13.16
1.584
12.50
1.158
7.84
0.967
33.33
2.815
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
24.00
1.201
34.21
1.642
50.00
1.821
35.29
1.679
63.64
2.338
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
48.00
1.317
47.37
1.212
85.00
1.793
62.75
1.486
84.85
1.756
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
86.00
1.377
81.58
1.140
100.00
1.337
72.55
1.087
93.94
1.324

Fransız dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
20192020202120222023
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
10.00
2.020
---
---
---
---
---
---
---
---
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
30.00
2.078
---
---
---
---
---
---
---
---
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
70.00
1.998
---
---
---
---
---
---
---
---
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
90.00
1.580
---
---
---
---
---
---
---
---