a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası
Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2023
illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. 2017-ci
ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı,
2017-ci
ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal
0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr
yüksəlməyə doğru dəyişir.
Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin
1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən
az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını
ifadə edir.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin
dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir.
Ana dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
44.00 1.216
|
46.84 1.298
|
48.91 1.270
|
49.55 1.251
|
55.93 1.351
|
53.94 1.307
|
51.40 1.234
|
56.68 1.443
|
42.54 1.058
|
53.23 1.342
|
45.18 1.111
|
49.60 1.385
|
qızlar |
59.35 1.375
|
66.02 1.488
|
59.64 1.268
|
67.97 1.389
|
72.59 1.419
|
60.95 1.179
|
68.19 1.277
|
65.36 1.287
|
51.94 1.037
|
57.10 1.141
|
62.28 1.207
|
57.49 1.238
|
bütövlükdə |
54.30 1.379
|
55.46 1.390
|
52.97 1.248
|
55.87 1.273
|
63.07 1.374
|
57.03 1.239
|
60.48 1.286
|
60.58 1.360
|
47.50 1.062
|
55.08 1.239
|
52.92 1.158
|
53.68 1.317
|
Riyaziyyat
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
43.07 1.263
|
54.65 1.325
|
55.94 1.355
|
57.50 1.362
|
58.22 1.313
|
46.50 1.328
|
44.19 1.289
|
47.98 1.459
|
50.00 1.275
|
47.88 1.365
|
26.86 0.971
|
37.28 1.346
|
qızlar |
49.41 1.367
|
64.19 1.446
|
58.33 1.301
|
71.88 1.563
|
66.88 1.374
|
51.96 1.328
|
51.97 1.338
|
47.89 1.257
|
50.97 1.173
|
42.06 1.057
|
44.13 1.378
|
33.22 1.052
|
bütövlükdə |
47.32 1.350
|
58.94 1.380
|
56.85 1.325
|
62.44 1.420
|
61.93 1.337
|
48.91 1.326
|
48.39 1.331
|
47.94 1.359
|
50.51 1.227
|
45.11 1.211
|
34.67 1.169
|
35.18 1.193
|
İngilis dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
33.24 1.179
|
34.71 1.092
|
33.53 1.065
|
25.12 0.833
|
40.27 1.284
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
41.50 1.167
|
42.46 1.108
|
44.19 1.107
|
42.87 1.129
|
40.82 1.044
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
36.95 1.170
|
38.80 1.115
|
38.61 1.091
|
33.15 0.983
|
40.56 1.160
|
b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları)
görə dinamikası (fənlər üzrə)
Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi
sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o
qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o
qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin,
müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə
şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə
göstəricisi də hesablanmış və məktəbin
göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında
məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən
çox olması məktəbin göstəricisinin o
nisbətdə respublika üzrə göstəricidən
yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə göstəricidən aşağı
olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər
üzrə azalıb-artması bizə məktəbin
göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə
müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud
müsbət olmasını göstərir.
Ana dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
19.05 2.016
|
21.62 1.803
|
23.19 2.317
|
9.72 1.157
|
7.69 1.085
|
14.29 1.528
|
11.24 2.543
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
48.81 1.573
|
60.81 1.828
|
56.52 1.989
|
27.78 1.026
|
46.15 1.749
|
45.24 1.476
|
43.82 2.103
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
78.57 1.426
|
75.68 1.350
|
78.26 1.520
|
52.78 1.076
|
67.69 1.320
|
69.05 1.232
|
77.53 1.605
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
94.05 1.114
|
98.65 1.181
|
98.55 1.202
|
91.67 1.095
|
93.85 1.178
|
88.10 1.064
|
93.26 1.143
|
Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
14.29 2.608
|
12.16 2.868
|
8.70 2.042
|
11.11 1.171
|
7.69 1.105
|
7.14 1.668
|
4.49 1.056
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
39.29 1.947
|
35.14 1.933
|
28.99 1.733
|
34.72 1.598
|
32.31 1.806
|
23.81 1.902
|
17.98 1.408
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
61.90 1.533
|
60.81 1.520
|
60.87 1.638
|
55.56 1.543
|
53.85 1.562
|
35.71 1.327
|
34.83 1.282
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
79.76 1.171
|
89.19 1.291
|
88.41 1.316
|
86.11 1.060
|
72.31 1.074
|
60.71 1.051
|
68.54 1.219
|
İngilis dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
4.35 0.965
|
6.94 1.722
|
6.15 0.898
|
1.19 0.235
|
7.87 1.224
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
14.49 1.125
|
20.83 1.653
|
21.54 1.244
|
14.29 0.906
|
23.60 1.385
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
37.68 1.410
|
36.11 1.244
|
40.00 1.272
|
34.52 1.080
|
46.07 1.379
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
81.16 1.300
|
70.83 0.927
|
70.77 1.135
|
65.48 0.982
|
79.78 1.154
|
|