a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası
Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2024
illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. 2019-cü
ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı,
2019-cü
ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal
0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr
yüksəlməyə doğru dəyişir.
Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin
1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən
az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını
ifadə edir.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin
dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir.
Ana dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
63.76 1.334
|
63.85 1.370
|
66.75 1.330
|
62.01 1.311
|
61.83 1.239
|
72.62 1.408
|
68.56 1.317
|
45.95 1.160
|
71.82 1.633
|
46.21 1.158
|
38.56 0.966
|
35.28 1.056
|
60.29 1.249
|
qızlar |
72.59 1.301
|
73.67 1.327
|
79.47 1.316
|
65.62 1.133
|
76.58 1.266
|
80.14 1.266
|
72.33 1.121
|
63.60 1.209
|
72.25 1.312
|
59.94 1.160
|
50.69 0.975
|
48.73 1.101
|
70.43 1.137
|
bütövlükdə |
67.01 1.305
|
67.39 1.335
|
73.58 1.346
|
63.45 1.223
|
68.03 1.248
|
76.05 1.341
|
70.17 1.219
|
54.11 1.191
|
72.09 1.471
|
53.74 1.187
|
44.31 0.975
|
41.87 1.089
|
65.57 1.199
|
Riyaziyyat
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
60.75 1.293
|
66.95 1.340
|
65.26 1.266
|
70.82 1.421
|
67.91 1.295
|
65.42 1.286
|
72.04 1.348
|
36.49 1.199
|
44.96 1.598
|
35.37 1.256
|
30.50 1.112
|
32.59 1.248
|
40.73 1.267
|
qızlar |
66.94 1.383
|
71.92 1.371
|
75.61 1.378
|
65.90 1.224
|
72.25 1.286
|
67.45 1.218
|
68.58 1.161
|
46.90 1.373
|
34.97 1.128
|
32.41 1.034
|
27.24 0.880
|
34.47 1.189
|
39.43 1.086
|
bütövlükdə |
63.03 1.324
|
68.74 1.347
|
70.81 1.336
|
68.86 1.335
|
69.73 1.289
|
66.34 1.255
|
70.57 1.261
|
41.30 1.286
|
38.78 1.317
|
33.75 1.140
|
28.95 0.997
|
33.51 1.220
|
40.05 1.174
|
İngilis dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
60.63 1.356
|
62.09 1.304
|
62.62 1.328
|
67.24 1.429
|
37.61 1.183
|
53.06 1.570
|
47.16 1.257
|
33.81 1.003
|
41.17 1.105
|
51.06 1.279
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
66.38 1.266
|
71.44 1.279
|
66.17 1.180
|
68.45 1.199
|
56.07 1.358
|
47.27 1.103
|
54.33 1.139
|
39.44 0.920
|
56.42 1.187
|
57.06 1.118
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
62.92 1.308
|
66.02 1.288
|
64.24 1.257
|
67.76 1.314
|
46.14 1.278
|
49.48 1.304
|
51.09 1.211
|
36.48 0.962
|
48.64 1.157
|
54.19 1.201
|
b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları)
görə dinamikası (fənlər üzrə)
Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi
sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o
qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o
qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin,
müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə
şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə
göstəricisi də hesablanmış və məktəbin
göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında
məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən
çox olması məktəbin göstəricisinin o
nisbətdə respublika üzrə göstəricidən
yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə göstəricidən aşağı
olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər
üzrə azalıb-artması bizə məktəbin
göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə
müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud
müsbət olmasını göstərir.
Ana dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
12.90 1.365
|
41.27 3.576
|
8.06 0.970
|
2.56 0.274
|
2.00 0.442
|
32.29 1.515
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
40.86 1.305
|
77.78 2.165
|
45.16 1.477
|
28.21 0.874
|
26.00 1.222
|
64.58 1.333
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
72.04 1.320
|
88.89 1.443
|
69.35 1.255
|
57.69 1.029
|
51.00 1.149
|
86.46 1.256
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
88.17 1.159
|
98.41 1.150
|
88.71 1.078
|
79.49 1.041
|
78.00 1.115
|
91.67 1.117
|
Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
9.68 1.480
|
7.94 1.468
|
8.06 1.404
|
3.85 0.597
|
7.00 1.270
|
17.71 1.464
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
23.66 1.430
|
19.05 1.385
|
17.74 1.231
|
12.82 0.879
|
23.00 1.752
|
30.21 1.506
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
50.54 1.558
|
41.27 1.498
|
37.10 1.337
|
25.64 0.955
|
28.00 1.135
|
40.62 1.244
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
77.42 1.370
|
76.19 1.408
|
59.68 1.127
|
58.97 1.201
|
61.00 1.316
|
60.42 1.107
|
İngilis dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
15.05 1.571
|
3.17 0.381
|
17.74 1.644
|
3.85 0.475
|
13.00 1.098
|
28.12 1.685
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
31.18 1.561
|
36.51 1.752
|
37.10 1.351
|
14.10 0.671
|
36.00 1.323
|
46.87 1.455
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
53.76 1.474
|
58.73 1.503
|
61.29 1.293
|
44.87 1.063
|
62.00 1.283
|
64.58 1.261
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
81.72 1.309
|
92.06 1.286
|
87.10 1.164
|
70.51 1.057
|
82.00 1.156
|
80.21 1.102
|
|