12 saylı orta məktəb
12 saylı orta məktəb
Bolgə: Bakı ş. Nizami rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]  [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]   [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

Buraxılış imtahanlarının nəticələri (ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə)


a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası

    Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2023 illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. 2017-ci ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı, 2017-ci ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal 0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir. 

Ana dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
201220132014201520162017201820192020202120222023
oğlanlar 46.91
1.297
49.17
1.362
52.96
1.375
54.73
1.382
52.08
1.258
48.78
1.182
52.83
1.269
51.47
1.310
47.34
1.178
50.05
1.262
47.79
1.175
42.91
1.198
qızlar 59.89
1.387
59.67
1.345
67.05
1.426
66.49
1.358
60.83
1.189
67.89
1.313
64.21
1.202
58.22
1.146
60.56
1.209
63.21
1.263
59.17
1.146
58.20
1.253
bütövlükdə 53.63
1.362
53.21
1.334
59.21
1.395
60.31
1.374
55.83
1.217
57.11
1.240
58.04
1.234
54.88
1.232
53.43
1.194
55.81
1.256
53.48
1.170
50.76
1.246

Riyaziyyat
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
201220132014201520162017201820192020202120222023
oğlanlar 39.09
1.146
53.75
1.303
53.95
1.307
54.52
1.291
57.45
1.295
38.88
1.111
43.01
1.255
49.42
1.503
48.36
1.233
45.00
1.283
33.46
1.210
28.81
1.040
qızlar 52.94
1.464
53.92
1.214
63.33
1.413
58.69
1.276
58.61
1.204
53.37
1.364
49.25
1.268
46.24
1.213
51.16
1.177
50.64
1.273
38.99
1.217
37.81
1.197
bütövlükdə 46.26
1.320
53.81
1.260
58.11
1.354
56.50
1.285
57.95
1.251
45.20
1.225
45.87
1.262
47.82
1.355
49.65
1.206
47.47
1.274
36.22
1.221
33.42
1.133

İngilis dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
201220132014201520162017201820192020202120222023
oğlanlar ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
37.92
1.345
33.58
1.056
36.06
1.145
34.82
1.155
38.20
1.218
qızlar ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
40.12
1.129
37.75
0.985
49.29
1.234
42.95
1.131
49.54
1.267
bütövlükdə ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
39.03
1.236
35.50
1.020
41.85
1.183
38.89
1.153
44.01
1.258


b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları) görə dinamikası (fənlər üzrə)

    Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin, müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə göstəricisi də hesablanmış və məktəbin göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin o nisbətdə respublika üzrə göstəricidən yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər üzrə azalıb-artması bizə məktəbin göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud müsbət olmasını göstərir.

Ana dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
2017201820192020202120222023
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
17.95
1.899
19.63
1.637
9.90
0.989
11.76
1.400
13.28
1.873
7.94
0.849
8.55
1.934
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
50.43
1.625
49.53
1.489
44.55
1.568
46.08
1.702
46.87
1.776
42.06
1.372
38.46
1.845
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
75.21
1.365
79.44
1.417
77.23
1.500
65.69
1.339
71.09
1.387
74.60
1.331
68.38
1.416
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
94.87
1.124
93.46
1.119
96.04
1.172
96.08
1.148
89.06
1.118
93.65
1.131
89.74
1.100

Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
2017201820192020202120222023
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
8.55
1.560
7.48
1.764
8.91
2.092
15.69
1.653
14.06
2.020
10.32
2.411
1.71
0.402
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
29.91
1.482
28.97
1.594
27.72
1.657
31.37
1.444
32.81
1.834
21.43
1.712
14.53
1.138
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
55.56
1.376
60.75
1.519
60.40
1.625
44.12
1.225
50.78
1.473
34.13
1.268
36.75
1.353
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
82.91
1.217
83.18
1.204
87.13
1.297
99.02
1.219
79.69
1.183
69.84
1.209
70.94
1.262

İngilis dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
2017201820192020202120222023
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
5.94
1.317
2.94
0.730
7.03
1.026
6.35
1.252
15.38
2.392
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
15.84
1.230
9.80
0.778
26.56
1.533
26.98
1.710
29.91
1.755
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
43.56
1.630
30.39
1.047
43.75
1.392
42.86
1.341
44.44
1.331
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
82.18
1.316
98.04
1.283
75.00
1.203
73.81
1.107
82.05
1.187