a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası
Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2024
illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. 2019-cü
ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı,
2019-cü
ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal
0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr
yüksəlməyə doğru dəyişir.
Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin
1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən
az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını
ifadə edir.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin
dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir.
Ana dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
59.21 1.239
|
68.39 1.468
|
55.71 1.110
|
52.65 1.113
|
60.57 1.214
|
62.15 1.205
|
58.28 1.120
|
48.55 1.226
|
53.02 1.206
|
44.46 1.114
|
46.73 1.171
|
41.42 1.239
|
54.77 1.134
|
qızlar |
71.55 1.282
|
66.78 1.203
|
69.03 1.143
|
70.00 1.208
|
73.01 1.207
|
74.07 1.170
|
76.90 1.192
|
65.98 1.254
|
66.37 1.205
|
52.98 1.026
|
60.21 1.158
|
51.01 1.153
|
66.23 1.069
|
bütövlükdə |
64.21 1.251
|
67.57 1.339
|
62.16 1.137
|
60.17 1.160
|
66.09 1.212
|
67.10 1.183
|
67.28 1.169
|
56.31 1.239
|
57.73 1.178
|
49.14 1.085
|
53.56 1.179
|
46.35 1.206
|
60.04 1.098
|
Riyaziyyat
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
65.29 1.390
|
74.31 1.488
|
60.30 1.170
|
56.86 1.141
|
58.23 1.111
|
58.77 1.155
|
59.23 1.108
|
33.13 1.089
|
29.82 1.060
|
31.33 1.113
|
23.53 0.858
|
29.41 1.126
|
38.73 1.205
|
qızlar |
65.81 1.360
|
66.78 1.273
|
54.57 0.995
|
66.41 1.233
|
64.51 1.148
|
63.70 1.151
|
65.36 1.107
|
39.13 1.145
|
33.96 1.095
|
29.61 0.945
|
27.68 0.894
|
26.85 0.926
|
36.51 1.006
|
bütövlükdə |
65.50 1.376
|
70.48 1.381
|
57.53 1.085
|
61.00 1.182
|
61.01 1.128
|
60.82 1.151
|
62.20 1.112
|
35.80 1.115
|
31.28 1.063
|
30.38 1.026
|
25.63 0.882
|
28.09 1.023
|
37.71 1.106
|
İngilis dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
48.38 1.082
|
58.44 1.228
|
57.06 1.210
|
52.31 1.112
|
36.04 1.134
|
37.80 1.118
|
37.74 1.006
|
32.27 0.957
|
38.86 1.043
|
44.00 1.102
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
66.67 1.271
|
66.99 1.199
|
63.27 1.129
|
68.28 1.196
|
48.82 1.182
|
44.04 1.028
|
46.98 0.985
|
46.50 1.084
|
44.66 0.940
|
54.79 1.074
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
56.31 1.171
|
62.23 1.214
|
59.64 1.167
|
60.03 1.164
|
41.73 1.156
|
40.00 1.054
|
42.81 1.015
|
39.48 1.041
|
41.85 0.996
|
48.97 1.086
|
b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları)
görə dinamikası (fənlər üzrə)
Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi
sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o
qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o
qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin,
müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə
şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə
göstəricisi də hesablanmış və məktəbin
göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında
məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən
çox olması məktəbin göstəricisinin o
nisbətdə respublika üzrə göstəricidən
yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə göstəricidən aşağı
olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər
üzrə azalıb-artması bizə məktəbin
göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə
müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud
müsbət olmasını göstərir.
Ana dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
21.90 2.317
|
8.57 0.743
|
6.77 0.815
|
8.33 0.891
|
7.69 1.698
|
21.47 1.008
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
48.18 1.539
|
46.67 1.299
|
34.59 1.131
|
38.89 1.205
|
33.73 1.586
|
52.76 1.089
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
67.88 1.244
|
83.81 1.360
|
62.41 1.129
|
70.14 1.251
|
57.99 1.306
|
78.53 1.140
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
89.78 1.180
|
95.24 1.113
|
89.47 1.087
|
95.14 1.246
|
82.25 1.175
|
91.41 1.114
|
Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
5.84 0.893
|
5.71 1.055
|
6.02 1.049
|
2.78 0.431
|
5.92 1.074
|
11.66 0.964
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
18.98 1.147
|
15.24 1.108
|
15.79 1.096
|
8.33 0.571
|
10.65 0.811
|
22.09 1.101
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
40.15 1.238
|
31.43 1.141
|
28.57 1.030
|
15.28 0.569
|
26.04 1.056
|
43.56 1.334
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
67.15 1.188
|
58.10 1.074
|
57.89 1.093
|
52.08 1.060
|
49.70 1.072
|
61.96 1.135
|
İngilis dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
13.87 1.448
|
10.48 1.261
|
9.77 0.905
|
9.03 1.113
|
14.79 1.249
|
18.40 1.102
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
29.93 1.498
|
21.90 1.051
|
24.06 0.876
|
19.44 0.925
|
23.08 0.848
|
34.97 1.085
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
43.07 1.181
|
44.76 1.145
|
45.86 0.967
|
44.44 1.053
|
46.15 0.955
|
54.60 1.066
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
70.80 1.134
|
74.29 1.038
|
81.95 1.095
|
70.14 1.051
|
73.96 1.042
|
85.28 1.172
|
|