288 saylı orta məktəb -Neftçi Qurban adına
288 saylı orta məktəb -Neftçi Qurban adına
Bolgə: Bakı ş. Qaradağ rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]  [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]  [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

Buraxılış imtahanlarının nəticələri (tam orta təhsil səviyyəsi üzrə)


a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası

    Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2024 illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. 2019-cü ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı, 2019-cü ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal 0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir. 

Ana dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar 59.21
1.239
68.39
1.468
55.71
1.110
52.65
1.113
60.57
1.214
62.15
1.205
58.28
1.120
48.55
1.226
53.02
1.206
44.46
1.114
46.73
1.171
41.42
1.239
54.77
1.134
qızlar 71.55
1.282
66.78
1.203
69.03
1.143
70.00
1.208
73.01
1.207
74.07
1.170
76.90
1.192
65.98
1.254
66.37
1.205
52.98
1.026
60.21
1.158
51.01
1.153
66.23
1.069
bütövlükdə 64.21
1.251
67.57
1.339
62.16
1.137
60.17
1.160
66.09
1.212
67.10
1.183
67.28
1.169
56.31
1.239
57.73
1.178
49.14
1.085
53.56
1.179
46.35
1.206
60.04
1.098

Riyaziyyat
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar 65.29
1.390
74.31
1.488
60.30
1.170
56.86
1.141
58.23
1.111
58.77
1.155
59.23
1.108
33.13
1.089
29.82
1.060
31.33
1.113
23.53
0.858
29.41
1.126
38.73
1.205
qızlar 65.81
1.360
66.78
1.273
54.57
0.995
66.41
1.233
64.51
1.148
63.70
1.151
65.36
1.107
39.13
1.145
33.96
1.095
29.61
0.945
27.68
0.894
26.85
0.926
36.51
1.006
bütövlükdə 65.50
1.376
70.48
1.381
57.53
1.085
61.00
1.182
61.01
1.128
60.82
1.151
62.20
1.112
35.80
1.115
31.28
1.063
30.38
1.026
25.63
0.882
28.09
1.023
37.71
1.106

İngilis dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar ---
---
---
---
---
---
48.38
1.082
58.44
1.228
57.06
1.210
52.31
1.112
36.04
1.134
37.80
1.118
37.74
1.006
32.27
0.957
38.86
1.043
44.00
1.102
qızlar ---
---
---
---
---
---
66.67
1.271
66.99
1.199
63.27
1.129
68.28
1.196
48.82
1.182
44.04
1.028
46.98
0.985
46.50
1.084
44.66
0.940
54.79
1.074
bütövlükdə ---
---
---
---
---
---
56.31
1.171
62.23
1.214
59.64
1.167
60.03
1.164
41.73
1.156
40.00
1.054
42.81
1.015
39.48
1.041
41.85
0.996
48.97
1.086


b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları) görə dinamikası (fənlər üzrə)

    Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin, müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə göstəricisi də hesablanmış və məktəbin göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin o nisbətdə respublika üzrə göstəricidən yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər üzrə azalıb-artması bizə məktəbin göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud müsbət olmasını göstərir.

Ana dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
21.90
2.317
8.57
0.743
6.77
0.815
8.33
0.891
7.69
1.698
21.47
1.008
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
48.18
1.539
46.67
1.299
34.59
1.131
38.89
1.205
33.73
1.586
52.76
1.089
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
67.88
1.244
83.81
1.360
62.41
1.129
70.14
1.251
57.99
1.306
78.53
1.140
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
89.78
1.180
95.24
1.113
89.47
1.087
95.14
1.246
82.25
1.175
91.41
1.114

Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
5.84
0.893
5.71
1.055
6.02
1.049
2.78
0.431
5.92
1.074
11.66
0.964
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
18.98
1.147
15.24
1.108
15.79
1.096
8.33
0.571
10.65
0.811
22.09
1.101
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
40.15
1.238
31.43
1.141
28.57
1.030
15.28
0.569
26.04
1.056
43.56
1.334
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
67.15
1.188
58.10
1.074
57.89
1.093
52.08
1.060
49.70
1.072
61.96
1.135

İngilis dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
13.87
1.448
10.48
1.261
9.77
0.905
9.03
1.113
14.79
1.249
18.40
1.102
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
29.93
1.498
21.90
1.051
24.06
0.876
19.44
0.925
23.08
0.848
34.97
1.085
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
43.07
1.181
44.76
1.145
45.86
0.967
44.44
1.053
46.15
0.955
54.60
1.066
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
70.80
1.134
74.29
1.038
81.95
1.095
70.14
1.051
73.96
1.042
85.28
1.172