288 saylı orta məktəb -Neftçi Qurban adına
288 saylı orta məktəb -Neftçi Qurban adına
Bolgə: Bakı ş. Qaradağ rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]  [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]   [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

Buraxılış imtahanlarının nəticələri (ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə)


a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası

    Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2024 illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. 2017-ci ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı, 2017-ci ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal 0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir. 

Ana dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar 44.97
1.243
40.18
1.113
42.06
1.092
45.72
1.155
35.71
0.862
46.84
1.135
51.24
1.231
46.34
1.180
53.34
1.327
50.24
1.267
51.02
1.255
38.37
1.071
48.96
1.129
qızlar 54.59
1.265
59.17
1.334
56.16
1.194
53.33
1.089
60.00
1.173
64.24
1.243
62.65
1.173
55.21
1.087
63.31
1.264
55.10
1.101
59.73
1.157
54.73
1.179
61.88
1.109
bütövlükdə 49.78
1.264
48.67
1.220
48.27
1.137
48.99
1.116
47.28
1.030
54.11
1.175
56.23
1.196
50.90
1.142
58.03
1.297
52.73
1.187
54.93
1.202
46.42
1.139
55.04
1.121

Riyaziyyat
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar 41.73
1.224
43.01
1.042
42.86
1.038
50.18
1.189
42.29
0.954
35.81
1.023
37.33
1.089
36.36
1.106
45.28
1.154
38.91
1.109
34.48
1.247
27.51
0.993
29.41
1.033
qızlar 40.65
1.124
52.72
1.187
55.05
1.228
53.04
1.153
60.52
1.244
47.71
1.220
41.28
1.063
41.96
1.101
56.75
1.306
41.62
1.046
36.05
1.126
39.63
1.255
33.21
1.018
bütövlükdə 41.19
1.176
47.35
1.109
48.22
1.123
51.41
1.169
50.98
1.100
40.78
1.105
39.05
1.074
39.24
1.112
50.67
1.230
40.30
1.082
35.18
1.186
33.47
1.135
31.20
1.027

İngilis dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
28.51
1.011
33.63
1.058
37.38
1.187
35.66
1.182
32.09
1.023
32.22
1.041
qızlar ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
36.67
1.032
43.41
1.133
41.03
1.028
41.82
1.101
46.67
1.193
41.33
1.067
bütövlükdə ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
32.70
1.036
38.23
1.099
39.25
1.109
38.42
1.139
39.26
1.122
36.50
1.056


b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları) görə dinamikası (fənlər üzrə)

    Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin, müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə göstəricisi də hesablanmış və məktəbin göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin o nisbətdə respublika üzrə göstəricidən yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər üzrə azalıb-artması bizə məktəbin göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud müsbət olmasını göstərir.

Ana dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
20172018201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
19.41
2.054
15.23
1.270
10.81
1.080
14.21
1.692
11.82
1.667
15.10
1.615
7.60
1.719
21.19
1.579
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
41.18
1.327
49.67
1.493
36.76
1.294
51.37
1.897
36.95
1.400
43.23
1.410
28.00
1.344
47.46
1.258
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
70.00
1.271
70.20
1.252
65.41
1.271
75.41
1.537
66.01
1.287
72.92
1.301
57.60
1.193
69.07
1.143
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
92.35
1.094
90.73
1.087
93.51
1.141
100.00
1.195
90.64
1.138
91.67
1.107
88.80
1.088
86.44
1.037

Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
20172018201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
5.88
1.073
1.99
0.469
6.49
1.523
19.67
2.073
7.88
1.132
6.77
1.582
4.80
1.129
3.39
0.743
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
25.88
1.282
15.89
0.874
20.54
1.228
32.79
1.509
23.15
1.294
19.27
1.539
18.00
1.410
10.59
0.884
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
48.24
1.194
48.34
1.209
45.95
1.237
44.26
1.229
39.90
1.157
36.46
1.355
34.00
1.251
33.47
1.173
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
75.29
1.105
77.48
1.121
75.14
1.119
100.00
1.231
70.94
1.053
66.67
1.154
65.20
1.160
61.02
1.025

İngilis dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
20172018201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
2.70
0.599
2.73
0.677
6.40
0.934
6.77
1.335
6.00
0.933
6.78
0.969
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
12.43
0.965
12.57
0.998
18.23
1.053
19.79
1.254
22.80
1.338
16.95
1.057
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
30.81
1.153
38.25
1.318
36.95
1.175
38.02
1.190
42.00
1.257
38.14
1.221
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
64.86
1.039
100.00
1.309
71.92
1.154
75.00
1.125
75.60
1.094
70.76
1.018