Bakı Türk liseyi (BDU-nun nəzdində, təsisçi Türkiyə Dəyanət Vəqfi)
Bakı Türk liseyi (BDU-nun nəzdində, təsisçi Türkiyə Dəyanət Vəqfi)
Bolgə: Bakı ş. Yasamal rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]  [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]  [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

Buraxılış imtahanlarının nəticələri (tam orta təhsil səviyyəsi üzrə)


a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası

    Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2024 illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. 2019-cü ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı, 2019-cü ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal 0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir. 

Ana dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar 89.10
1.864
90.00
1.931
93.56
1.864
91.26
1.929
92.20
1.848
91.24
1.769
95.15
1.828
85.51
2.159
92.03
2.093
82.06
2.056
84.71
2.123
77.97
2.333
90.87
1.882
qızlar 91.82
1.646
92.50
1.666
96.25
1.594
95.29
1.645
93.62
1.548
94.14
1.487
97.82
1.516
87.60
1.665
93.81
1.703
82.94
1.605
88.65
1.705
81.24
1.836
94.37
1.523
bütövlükdə 89.95
1.752
90.79
1.799
94.39
1.727
93.10
1.794
92.87
1.703
92.44
1.630
96.19
1.671
86.15
1.896
92.65
1.890
82.43
1.820
86.48
1.904
79.48
2.068
92.26
1.688

Riyaziyyat
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar 89.44
1.904
92.09
1.844
95.51
1.852
95.70
1.920
92.71
1.768
94.93
1.866
96.75
1.810
87.03
2.860
91.51
3.253
90.59
3.217
86.92
3.170
88.95
3.405
93.22
2.900
qızlar 90.45
1.869
91.83
1.750
95.00
1.732
96.21
1.787
92.07
1.638
93.74
1.693
97.07
1.644
84.33
2.468
88.84
2.866
85.77
2.738
89.43
2.888
88.92
3.066
94.22
2.595
bütövlükdə 89.76
1.885
92.01
1.802
95.35
1.798
95.93
1.859
92.41
1.708
94.44
1.787
96.88
1.732
86.21
2.684
90.57
3.076
88.56
2.991
88.05
3.031
88.94
3.239
93.62
2.745

İngilis dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar ---
---
---
---
---
---
94.78
2.120
94.03
1.975
91.17
1.933
94.26
2.003
92.98
2.925
91.12
2.696
91.52
2.439
89.92
2.667
91.88
2.466
95.76
2.399
qızlar ---
---
---
---
---
---
94.48
1.801
88.78
1.589
89.44
1.595
93.74
1.642
90.25
2.185
91.13
2.127
92.71
1.944
91.57
2.135
93.26
1.962
96.14
1.884
bütövlükdə ---
---
---
---
---
---
94.65
1.968
91.54
1.785
90.46
1.770
94.05
1.824
92.16
2.554
91.12
2.401
92.02
2.182
90.67
2.390
92.51
2.201
95.91
2.126


b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları) görə dinamikası (fənlər üzrə)

    Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin, müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə göstəricisi də hesablanmış və məktəbin göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin o nisbətdə respublika üzrə göstəricidən yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər üzrə azalıb-artması bizə məktəbin göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud müsbət olmasını göstərir.

Ana dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
75.00
7.937
94.03
8.148
62.18
7.483
80.62
8.622
48.67
10.744
95.95
4.503
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
100.00
3.195
100.00
2.783
94.96
3.105
97.67
3.026
96.67
4.545
100.00
2.064
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
100.00
1.832
100.00
1.623
100.00
1.809
100.00
1.783
100.00
2.252
100.00
1.452
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
100.00
1.315
100.00
1.168
100.00
1.215
100.00
1.309
100.00
1.429
100.00
1.218

Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
76.79
11.742
85.07
15.725
84.03
14.639
83.72
12.980
84.00
15.245
93.92
7.762
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
97.62
5.898
94.78
6.893
96.64
6.706
92.25
6.327
94.67
7.210
98.65
4.918
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
100.00
3.084
99.25
3.603
99.16
3.573
99.22
3.697
98.00
3.974
99.32
3.041
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
100.00
1.770
100.00
1.848
99.16
1.873
100.00
2.036
100.00
2.157
100.00
1.832

İngilis dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
91.67
9.569
87.31
10.507
91.60
8.489
91.47
11.279
92.67
7.827
97.30
5.830
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
98.21
4.915
97.01
4.655
97.48
3.550
99.22
4.720
100.00
3.674
100.00
3.104
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
99.40
2.726
99.25
2.540
100.00
2.109
100.00
2.369
100.00
2.069
100.00
1.952
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
100.00
1.601
100.00
1.397
100.00
1.337
100.00
1.499
100.00
1.409
100.00
1.374