Bakı Türk liseyi (BDU-nun nəzdində, təsisçi Türkiyə Dəyanət Vəqfi)
Bakı Türk liseyi (BDU-nun nəzdində, təsisçi Türkiyə Dəyanət Vəqfi)
Bolgə: Bakı ş. Yasamal rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]  [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]   [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

Buraxılış imtahanlarının nəticələri (ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə)


a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası

    Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2024 illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. 2017-ci ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı, 2017-ci ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal 0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir. 

Ana dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar 88.82
2.455
89.28
2.474
89.03
2.312
89.97
2.272
88.47
2.136
87.48
2.120
87.44
2.100
88.29
2.248
81.15
2.019
86.70
2.187
86.15
2.119
77.37
2.161
88.60
2.043
qızlar 91.35
2.116
94.46
2.129
91.58
1.947
92.33
1.886
92.58
1.810
89.01
1.722
89.90
1.684
91.35
1.799
83.71
1.672
89.63
1.791
89.31
1.730
82.19
1.770
91.75
1.644
bütövlükdə 89.53
2.273
91.37
2.291
90.11
2.123
90.90
2.071
90.04
1.962
87.91
1.909
88.30
1.878
89.58
2.010
82.23
1.838
88.01
1.980
87.39
1.912
78.95
1.937
89.89
1.830

Riyaziyyat
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar 87.60
2.569
93.98
2.278
90.07
2.182
89.76
2.126
93.80
2.115
87.96
2.512
88.83
2.591
92.04
2.799
96.06
2.449
92.70
2.643
88.36
3.196
90.52
3.269
90.86
3.191
qızlar 89.38
2.472
93.81
2.113
90.05
2.009
87.78
1.908
95.25
1.957
88.10
2.252
85.62
2.205
90.52
2.375
96.56
2.222
95.12
2.391
90.16
2.815
90.52
2.866
90.17
2.765
bütövlükdə 88.10
2.514
93.91
2.199
90.06
2.098
88.97
2.024
94.35
2.036
88.00
2.385
87.71
2.412
91.40
2.591
96.27
2.338
93.78
2.518
89.07
3.002
90.52
3.068
90.58
2.981

İngilis dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
84.36
2.991
80.63
2.536
91.87
2.917
87.40
2.898
88.51
2.821
87.96
2.841
qızlar ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
85.21
2.397
83.37
2.176
93.93
2.352
88.60
2.333
91.62
2.343
87.96
2.271
bütövlükdə ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
84.72
2.684
81.79
2.351
92.79
2.623
87.87
2.604
89.53
2.559
87.96
2.545


b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları) görə dinamikası (fənlər üzrə)

    Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin, müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə göstəricisi də hesablanmış və məktəbin göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin o nisbətdə respublika üzrə göstəricidən yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər üzrə azalıb-artması bizə məktəbin göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud müsbət olmasını göstərir.

Ana dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
20172018201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
90.16
9.541
90.60
7.556
95.93
9.583
68.97
8.211
81.71
11.525
83.13
8.891
50.26
11.371
91.01
6.782
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
100.00
3.223
100.00
3.006
100.00
3.520
100.00
3.693
100.00
3.789
98.80
3.223
97.88
4.697
100.00
2.651
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
100.00
1.815
100.00
1.783
100.00
1.943
100.00
2.038
100.00
1.950
100.00
1.785
100.00
2.070
100.00
1.655
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
100.00
1.184
100.00
1.198
100.00
1.220
100.00
1.195
100.00
1.255
100.00
1.207
100.00
1.226
100.00
1.200

Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
20172018201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
89.62
16.354
85.91
20.262
92.68
21.756
98.62
10.392
97.56
14.017
87.35
20.409
86.77
20.416
88.76
19.465
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
99.45
4.928
99.33
5.464
99.19
5.929
100.00
4.602
100.00
5.590
96.99
7.747
97.88
7.665
100.00
8.347
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
100.00
2.476
100.00
2.500
100.00
2.691
100.00
2.777
100.00
2.900
99.40
3.694
100.00
3.681
100.00
3.504
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
100.00
1.468
100.00
1.447
100.00
1.489
100.00
1.231
100.00
1.485
100.00
1.732
100.00
1.778
100.00
1.680

İngilis dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
20172018201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
78.05
17.306
63.45
15.744
91.46
13.352
81.33
16.041
88.36
13.742
80.34
11.477
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
95.93
7.448
97.24
7.717
100.00
5.774
99.40
6.299
98.94
5.806
98.31
6.129
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
99.19
3.712
100.00
3.446
100.00
3.181
100.00
3.129
100.00
2.994
100.00
3.202
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
100.00
1.602
100.00
1.309
100.00
1.604
100.00
1.500
100.00
1.447
100.00
1.438