5 saylı şəhər orta məktəbi -N.Gəncəvi adına
5 saylı şəhər orta məktəbi -N.Gəncəvi adına
Bolgə: Sabirabad rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]  [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]  [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

Buraxılış imtahanlarının nəticələri (tam orta təhsil səviyyəsi üzrə)


a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası

    Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2023 illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. 2019-cü ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı, 2019-cü ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal 0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir. 

Ana dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
201220132014201520162017201820192020202120222023
oğlanlar 45.44
0.951
44.90
0.964
46.14
0.919
49.74
1.052
52.91
1.061
52.59
1.019
54.63
1.050
46.77
1.181
50.69
1.153
56.22
1.408
45.12
1.131
30.03
0.899
qızlar 54.26
0.972
57.26
1.031
65.26
1.080
67.21
1.160
60.99
1.008
65.00
1.027
67.24
1.042
63.83
1.213
49.84
0.905
59.56
1.153
52.28
1.005
43.14
0.975
bütövlükdə 49.18
0.958
49.49
0.981
54.78
1.002
58.36
1.125
56.47
1.036
57.17
1.008
60.44
1.050
53.59
1.179
50.39
1.028
57.60
1.272
47.84
1.053
36.59
0.952

Riyaziyyat
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
201220132014201520162017201820192020202120222023
oğlanlar 55.31
1.177
47.47
0.950
49.58
0.962
52.54
1.054
54.54
1.040
52.30
1.028
53.50
1.001
37.56
1.234
38.32
1.362
32.36
1.149
34.74
1.267
31.02
1.188
qızlar 48.43
1.001
54.79
1.044
54.62
0.996
64.95
1.206
55.23
0.983
61.27
1.107
63.81
1.081
45.77
1.339
29.16
0.941
32.70
1.044
41.11
1.327
36.01
1.242
bütövlükdə 52.39
1.100
50.19
0.983
51.86
0.978
58.67
1.137
54.84
1.014
55.62
1.052
58.25
1.041
40.84
1.271
35.04
1.190
32.50
1.098
37.16
1.279
33.51
1.220

İngilis dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
201220132014201520162017201820192020202120222023
oğlanlar ---
---
---
---
---
---
36.84
0.824
43.62
0.916
41.15
0.872
43.17
0.918
28.54
0.898
36.24
1.072
38.31
1.021
33.70
1.000
42.63
1.144
qızlar ---
---
---
---
---
---
53.69
1.024
45.77
0.819
52.16
0.930
50.38
0.882
35.13
0.851
35.45
0.827
45.10
0.946
38.37
0.895
49.71
1.046
bütövlükdə ---
---
---
---
---
---
45.16
0.939
44.56
0.869
45.22
0.885
46.49
0.902
31.18
0.864
35.96
0.948
41.12
0.975
35.47
0.935
46.53
1.107

Rus dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
201220132014201520162017201820192020202120222023
oğlanlar ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
19.41
0.862
qızlar ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
21.26
0.709
bütövlükdə ---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
20.21
0.779


b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları) görə dinamikası (fənlər üzrə)

    Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin, müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə göstəricisi də hesablanmış və məktəbin göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin o nisbətdə respublika üzrə göstəricidən yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər üzrə azalıb-artması bizə məktəbin göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud müsbət olmasını göstərir.

Ana dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
20192020202120222023
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
16.25
1.720
9.43
0.817
12.07
1.452
10.13
1.083
1.16
0.256
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
38.75
1.238
35.85
0.998
51.72
1.691
39.24
1.216
12.79
0.601
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
73.75
1.351
67.92
1.102
75.86
1.373
62.03
1.106
39.53
0.890
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
83.75
1.101
88.68
1.036
96.55
1.173
75.95
0.995
69.77
0.997

Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
20192020202120222023
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
10.00
1.529
7.55
1.396
3.45
0.601
12.66
1.963
13.95
2.532
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
28.75
1.737
24.53
1.784
12.07
0.838
25.32
1.737
20.93
1.594
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
43.75
1.349
35.85
1.301
31.03
1.118
41.77
1.556
31.40
1.273
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
67.50
1.194
56.60
1.046
67.24
1.270
54.43
1.108
51.16
1.103

İngilis dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
20192020202120222023
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
3.75
0.391
5.66
0.681
5.17
0.479
5.06
0.624
22.45
1.896
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
18.75
0.938
18.87
0.905
15.52
0.565
18.99
0.903
34.69
1.274
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
30.00
0.823
35.85
0.917
53.45
1.127
36.71
0.869
53.06
1.098
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
52.50
0.841
62.26
0.870
79.31
1.060
64.56
0.967
75.51
1.064

Rus dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
20192020202120222023
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
---
---
---
---
0.00
0.000
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
---
---
---
---
0.00
0.000
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
---
---
---
---
10.81
0.507
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
---
---
---
---
---
---
---
---
40.54
0.887