a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası
Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2023
illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. 2019-cü
ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı,
2019-cü
ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal
0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr
yüksəlməyə doğru dəyişir.
Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin
1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən
az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını
ifadə edir.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin
dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir.
Ana dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
56.19 1.176
|
44.00 0.944
|
60.26 1.200
|
68.33 1.445
|
53.33 1.069
|
76.67 1.486
|
53.33 1.025
|
20.42 0.516
|
53.67 1.220
|
37.40 0.937
|
57.35 1.437
|
35.47 1.061
|
qızlar |
61.11 1.095
|
58.89 1.061
|
62.22 1.030
|
38.89 0.671
|
61.54 1.017
|
74.44 1.176
|
67.22 1.042
|
83.00 1.578
|
67.65 1.228
|
65.83 1.274
|
73.20 1.408
|
36.85 0.833
|
bütövlükdə |
58.96 1.149
|
52.12 1.033
|
61.31 1.122
|
62.44 1.203
|
57.97 1.063
|
75.64 1.334
|
60.28 1.047
|
48.86 1.075
|
58.33 1.190
|
52.56 1.161
|
63.88 1.406
|
36.40 0.947
|
Riyaziyyat
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
48.57 1.034
|
45.00 0.901
|
55.64 1.079
|
60.56 1.215
|
57.33 1.093
|
77.14 1.516
|
51.11 0.956
|
8.32 0.273
|
28.16 1.001
|
27.73 0.985
|
40.74 1.486
|
27.91 1.069
|
qızlar |
40.37 0.834
|
55.28 1.054
|
48.22 0.879
|
17.78 0.330
|
56.67 1.008
|
66.11 1.194
|
53.89 0.913
|
69.18 2.025
|
54.90 1.771
|
33.60 1.072
|
53.73 1.735
|
22.43 0.773
|
bütövlükdə |
43.96 0.923
|
50.61 0.991
|
51.67 0.975
|
52.00 1.008
|
56.96 1.053
|
72.05 1.363
|
52.50 0.938
|
35.98 1.120
|
37.08 1.260
|
30.86 1.042
|
46.09 1.587
|
24.19 0.881
|
İngilis dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
43.33 0.969
|
42.00 0.882
|
45.71 0.969
|
40.56 0.862
|
20.70 0.651
|
36.40 1.077
|
39.07 1.041
|
43.26 1.283
|
37.83 1.015
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
18.89 0.360
|
53.08 0.950
|
51.11 0.912
|
53.33 0.934
|
34.04 0.824
|
51.45 1.201
|
57.70 1.210
|
64.89 1.513
|
43.71 0.920
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
38.44 0.799
|
48.26 0.941
|
48.21 0.943
|
46.94 0.910
|
26.76 0.741
|
41.42 1.091
|
49.01 1.162
|
52.16 1.375
|
41.82 0.995
|
b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları)
görə dinamikası (fənlər üzrə)
Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi
sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o
qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o
qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin,
müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə
şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə
göstəricisi də hesablanmış və məktəbin
göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında
məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən
çox olması məktəbin göstəricisinin o
nisbətdə respublika üzrə göstəricidən
yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə göstəricidən aşağı
olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər
üzrə azalıb-artması bizə məktəbin
göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə
müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud
müsbət olmasını göstərir.
Ana dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
27.27 2.886
|
8.33 0.722
|
20.00 2.407
|
17.65 1.888
|
7.14 1.576
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
45.45 1.452
|
58.33 1.623
|
53.33 1.744
|
58.82 1.822
|
21.43 1.008
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
54.55 0.999
|
83.33 1.353
|
66.67 1.206
|
94.12 1.678
|
35.71 0.804
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
63.64 0.837
|
91.67 1.071
|
86.67 1.053
|
100.00 1.309
|
75.00 1.072
|
Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
27.27 4.170
|
8.33 1.540
|
6.67 1.162
|
17.65 2.736
|
0.00 0.000
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
36.36 2.197
|
25.00 1.818
|
26.67 1.851
|
29.41 2.017
|
7.14 0.544
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
36.36 1.121
|
41.67 1.513
|
26.67 0.961
|
52.94 1.972
|
21.43 0.869
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
36.36 0.643
|
50.00 0.924
|
53.33 1.007
|
88.24 1.797
|
32.14 0.693
|
İngilis dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
0.00 0.000
|
8.33 1.002
|
6.67 0.618
|
11.76 1.450
|
10.71 0.905
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
9.09 0.455
|
33.33 1.599
|
40.00 1.457
|
23.53 1.119
|
17.86 0.656
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
18.18 0.499
|
41.67 1.066
|
60.00 1.266
|
76.47 1.811
|
53.57 1.108
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
54.55 0.873
|
75.00 1.048
|
86.67 1.158
|
88.24 1.322
|
82.14 1.158
|
|