a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası
Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2024
illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. 2017-ci
ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı,
2017-ci
ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal
0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr
yüksəlməyə doğru dəyişir.
Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin
1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən
az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını
ifadə edir.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin
dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir.
Ana dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
36.44 1.007
|
36.33 1.007
|
37.41 0.971
|
49.26 1.244
|
34.07 0.823
|
56.01 1.357
|
41.72 1.002
|
28.59 0.728
|
28.62 0.712
|
31.67 0.799
|
29.00 0.713
|
42.37 1.183
|
31.65 0.730
|
qızlar |
38.52 0.892
|
40.61 0.915
|
44.06 0.937
|
41.11 0.840
|
40.00 0.782
|
55.55 1.074
|
54.57 1.022
|
58.12 1.144
|
51.55 1.029
|
47.33 0.946
|
47.30 0.916
|
55.60 1.197
|
53.86 0.965
|
bütövlükdə |
37.58 0.954
|
38.57 0.967
|
41.14 0.969
|
47.22 1.076
|
37.78 0.823
|
55.78 1.212
|
46.26 0.984
|
41.25 0.926
|
39.37 0.880
|
39.25 0.883
|
33.58 0.735
|
48.62 1.193
|
42.42 0.864
|
Riyaziyyat
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
38.67 1.134
|
38.00 0.921
|
39.26 0.951
|
54.81 1.298
|
41.11 0.927
|
43.64 1.247
|
31.25 0.912
|
22.07 0.671
|
26.46 0.674
|
21.50 0.613
|
18.95 0.685
|
24.12 0.871
|
13.57 0.477
|
qızlar |
35.37 0.978
|
43.33 0.976
|
44.49 0.993
|
31.11 0.676
|
44.44 0.913
|
36.89 0.943
|
37.96 0.978
|
34.27 0.899
|
45.33 1.043
|
30.40 0.764
|
21.55 0.673
|
28.86 0.914
|
27.57 0.845
|
bütövlükdə |
36.87 1.052
|
40.79 0.955
|
42.20 0.983
|
48.89 1.112
|
43.19 0.932
|
40.26 1.091
|
33.61 0.924
|
27.30 0.774
|
35.31 0.857
|
25.81 0.693
|
19.60 0.661
|
26.36 0.894
|
20.36 0.670
|
İngilis dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
17.76 0.630
|
20.56 0.647
|
20.84 0.662
|
17.15 0.569
|
28.68 0.914
|
25.36 0.819
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
27.61 0.777
|
50.55 1.319
|
27.77 0.695
|
38.22 1.007
|
45.79 1.171
|
32.84 0.848
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
21.98 0.696
|
30.56 0.878
|
24.19 0.684
|
22.42 0.664
|
36.46 1.042
|
29.85 0.864
|
Rus dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
14.00 0.528
|
--- ---
|
--- ---
|
22.13 1.056
|
13.38 0.611
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
39.62 1.274
|
--- ---
|
--- ---
|
30.67 1.239
|
31.63 1.146
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
30.47 1.064
|
--- ---
|
--- ---
|
26.40 1.161
|
18.99 0.774
|
b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları)
görə dinamikası (fənlər üzrə)
Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi
sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o
qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o
qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin,
müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə
şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə
göstəricisi də hesablanmış və məktəbin
göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında
məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən
çox olması məktəbin göstəricisinin o
nisbətdə respublika üzrə göstəricidən
yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə göstəricidən aşağı
olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər
üzrə azalıb-artması bizə məktəbin
göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə
müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud
müsbət olmasını göstərir.
Ana dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
0.00 0.000
|
2.94 0.245
|
9.52 0.951
|
9.37 1.115
|
3.23 0.456
|
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
15.15 1.129
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
50.00 1.611
|
26.47 0.796
|
23.81 0.838
|
15.62 0.577
|
22.58 0.856
|
12.50 0.408
|
30.56 1.466
|
24.24 0.643
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
81.25 1.475
|
58.82 1.049
|
42.86 0.833
|
37.50 0.764
|
32.26 0.629
|
37.50 0.669
|
63.89 1.323
|
51.52 0.852
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
93.75 1.110
|
85.29 1.021
|
76.19 0.930
|
68.75 0.821
|
77.42 0.972
|
75.00 0.906
|
94.44 1.157
|
66.67 0.800
|
Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
9.37 0.987
|
3.23 0.464
|
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
6.25 0.310
|
14.71 0.809
|
4.76 0.285
|
15.62 0.719
|
6.45 0.361
|
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
6.06 0.506
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
56.25 1.393
|
35.29 0.882
|
14.29 0.385
|
25.00 0.694
|
16.13 0.468
|
12.50 0.465
|
16.67 0.614
|
15.15 0.531
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
93.75 1.376
|
67.65 0.979
|
61.90 0.922
|
75.00 0.923
|
41.94 0.623
|
56.25 0.974
|
58.33 1.037
|
33.33 0.560
|
İngilis dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
0.00 0.000
|
11.11 2.757
|
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
4.55 0.708
|
0.00 0.000
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
0.00 0.000
|
16.67 1.323
|
6.45 0.372
|
0.00 0.000
|
9.09 0.533
|
5.00 0.312
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
9.52 0.356
|
16.67 0.574
|
9.68 0.308
|
12.50 0.391
|
27.27 0.816
|
25.00 0.801
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
66.67 1.068
|
55.56 0.727
|
45.16 0.724
|
56.25 0.844
|
95.45 1.381
|
70.00 1.007
|
Rus dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
0.00 0.000
|
--- ---
|
--- ---
|
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
7.14 1.097
|
--- ---
|
--- ---
|
14.29 4.466
|
7.69 1.344
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
28.57 1.603
|
--- ---
|
--- ---
|
21.43 1.924
|
7.69 0.521
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
71.43 1.176
|
--- ---
|
--- ---
|
50.00 1.020
|
30.77 0.608
|
|