Yaqublu kənd orta məktəbi -T.Babayev adına
Yaqublu kənd orta məktəbi -T.Babayev adına
Bolgə: Oğuz rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]  [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]   [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

Buraxılış imtahanlarının nəticələri (ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə)


Ümumtəhsil məktəblərində 2008-ci ildən tətbiq edilən kurrikulum proqramı üzrə təhsil alan şagirdlər 2017-ci ildə 9-cu sinfi bitirdikləri üçün həmin ildən etibarən buraxılış imtahanının (9-cu siniflər üzrə) forması dəyişdirilərək iki mərhələdə keçirilir. I mərhələdə şagirdlərin məktəbdə mənimsədikləri bacarıq və vərdişləri, II mərhələdə isə bilik və bacarıqları yoxlanılıb. 9-cu sinif üzrə buraxılış imtahanında şagirdlər hər bir fənn üzrə imtahanın I mərhələsində maksimum 30 bal, II mərhələsində 70 bal, ümumilikdə 100 bal toplaya bilərdilər.

Koronavirus (COVID-19) pandemiyasının ölkənin təhsil müəssisələrində təhsil prosesinə mənfi təsirinin aradan qaldırılması ilə bağlı bəzi tədbirlər barədə Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinin 18 may 2020-ci il tarixli 179 nömrəli qərarına əsasən “Azərbaycan Respublikasının ali təhsil müəssisələrinə tələbə qəbulu qaydaları”nda edilən dəyişikliyə uyğun olaraq 2020-ci ildə ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə buraxılış imtahanı bir mərhələdə (buraxılış imtahanının II mərhələsinin formatında olmaqla) keçirilmişdir. Hər bir fənn üzrə imtahanın nəticəsi 100 ballıq şkalada qiymətləndirilmişdir.

Buraxılış imtahanları iki mərhələli olduğu zaman, 1 mart 2020-ci il tarixdə Naxçıvan MR, Bakı və Şirvan şəhərləri üzrə imtahanın birinci mərhələsində iştirak etmiş şagirdlərin birinci mərhələdə əldə etdikləri nəticələri buraxılış imtahanı aparılan fənlər üzrə DİM tərəfindən 30 ballıq şkaladan 100 ballıq şkalaya keçirilmişdir.

 İmtahan fənləri üzrə məktəbin əsas göstəriciləri:

Fənn İmtahanda iştirak edib
(cəmi (I mərh.; II mərh.))
Orta bal Orta bal
(rayon üzrə)
I mərhələ üzrə
II mərhələ üzrə Hər iki mərhələ üzrə
Oğl.Qız. Büt. Oğl.Qız.Büt. Oğl.Qız. Büt. Oğl.Qız.Büt. I mərh. II mərh. Hər iki mərhələ üzrə
Ana dili 10
(0;10)
8
(0;8)
18
(0;18)
--- --- --- 37.33 50.01 42.97 37.33 50.01 42.97 --- 44.11 44.11
Riyaziyyat 10
(0;10)
8
(0;8)
18
(0;18)
--- --- --- 37.99 49.17 42.96 37.99 49.17 42.96 --- 41.72 41.72
Alman dili 10
(0;10)
8
(0;8)
18
(0;18)
--- --- --- 30.66 48.35 38.52 30.66 48.35 38.52 --- 40.97 40.97

Məktəb üzrə 9-cu sinfi bitirən şagirdlərin ümumi sayı 18 nəfər olub. Onlardan 18 nəfər imtahanda iştirak edib.


 Bal intervalları üzrə şagirdlərin sayı və faizi (I mərhələ):
Fənn Cins
Say (faiz)
Bal intervalları
(0) (0-6) (6-12) (12-18) (18-24) (24-30)
Ana dili Oğlan 0
(0.00)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
Qız 0
(0.00)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
Ümumi 0
(0.00)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
Riyaziyyat Oğlan 0
(0.00)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
Qız 0
(0.00)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
Ümumi 0
(0.00)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
Alman dili Oğlan 0
(0.00)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
Qız 0
(0.00)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
Ümumi 0
(0.00)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)
0
(---)

 Bal intervalları üzrə şagirdlərin sayı və faizi (II mərhələ):
Fənn Cins
Say (faiz)
Bal intervalları
(0) (0-14) (14-28) (28-42) (42-56) (56-70)
Ana dili Oğlan 10
(100.00)
0
(0.00)
4
(40.00)
3
(30.00)
1
(10.00)
2
(20.00)
0
(0.00)
Qız 8
(100.00)
0
(0.00)
2
(25.00)
1
(12.50)
2
(25.00)
2
(25.00)
1
(12.50)
Ümumi 18
(100.00)
0
(0.00)
6
(33.33)
4
(22.22)
3
(16.67)
4
(22.22)
1
(5.56)
Riyaziyyat Oğlan 10
(100.00)
0
(0.00)
3
(30.00)
3
(30.00)
2
(20.00)
1
(10.00)
1
(10.00)
Qız 8
(100.00)
0
(0.00)
1
(12.50)
2
(25.00)
3
(37.50)
1
(12.50)
1
(12.50)
Ümumi 18
(100.00)
0
(0.00)
4
(22.22)
5
(27.78)
5
(27.78)
2
(11.11)
2
(11.11)
Alman dili Oğlan 10
(100.00)
0
(0.00)
3
(30.00)
5
(50.00)
1
(10.00)
1
(10.00)
0
(0.00)
Qız 8
(100.00)
0
(0.00)
2
(25.00)
1
(12.50)
3
(37.50)
1
(12.50)
1
(12.50)
Ümumi 18
(100.00)
0
(0.00)
5
(27.78)
6
(33.33)
4
(22.22)
2
(11.11)
1
(5.56)

 Bal intervalları üzrə şagirdlərin sayı və faizi (bütövlükdə):
Fənn Cins
Say (faiz)
Bal intervalları
(0) (0-20) (20-40) (40-60) (60-80) (80-100)
Ana dili Oğlan 10
(100.00)
0
(0.00)
4
(40.00)
3
(30.00)
1
(10.00)
2
(20.00)
0
(0.00)
Qız 8
(100.00)
0
(0.00)
2
(25.00)
1
(12.50)
2
(25.00)
2
(25.00)
1
(12.50)
Ümumi 18
(100.00)
0
(0.00)
6
(33.33)
4
(22.22)
3
(16.67)
4
(22.22)
1
(5.56)
Riyaziyyat Oğlan 10
(100.00)
0
(0.00)
3
(30.00)
3
(30.00)
2
(20.00)
1
(10.00)
1
(10.00)
Qız 8
(100.00)
0
(0.00)
1
(12.50)
2
(25.00)
3
(37.50)
1
(12.50)
1
(12.50)
Ümumi 18
(100.00)
0
(0.00)
4
(22.22)
5
(27.78)
5
(27.78)
2
(11.11)
2
(11.11)
Alman dili Oğlan 10
(100.00)
0
(0.00)
3
(30.00)
5
(50.00)
1
(10.00)
1
(10.00)
0
(0.00)
Qız 8
(100.00)
0
(0.00)
2
(25.00)
1
(12.50)
3
(37.50)
1
(12.50)
1
(12.50)
Ümumi 18
(100.00)
0
(0.00)
5
(27.78)
6
(33.33)
4
(22.22)
2
(11.11)
1
(5.56)

   Məktəb üzrə imtahanda iştirak edən şagirdlərin 33.33%-inin (6 nəfərin) heç olmasa bir fənn üzrə ümumi balı  (0-20) intervalına düşüb. Onlardan 4 nəfəri oğlan (oğlan şagirdlərin 40.00%-i), 2 nəfəri isə qız (qız şagirdlərin 25.00%-i) olub.
   (0-40) intervalında isə bu göstərici 11 nəfər (61.11%) olub. Onlardan 8 nəfəri oğlan (oğlan şagirdlərin 80.00%-i), 3 nəfəri isə qız (qız şagirdlərin 37.50%-i) olub.

   Aşağıda göstərilən 1, 2 və 3 saylı qrafiklərdə şagirdlərin imtahan fənləri üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral əyriləri təsvir olunur. Burada yaşıl rəngli inteqral əyri respublika üzrə, göy rəngli inteqral əyri rayon üzrə, qırmızı rəngli inteqral əyri isə məktəb üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasını əks etdirir.
   Məktəb üzrə inteqral əyri rayon (respublika) üzrə inteqral əyriyə nisbətən daha çox yüksəkdə yerləşirsə, məktəbin nəticəsi bir o qədər pisdir. Əksinə, məktəb üzrə inteqral əyri rayon (respublika) üzrə inteqral əyridən nə qədər çox aşağıda yerləşirsə, məktəbin nəticəsi bir o qədər yaxşıdır.

 Qrafik 1: Ana dili fənni üzrə ümumi balların paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 2: Riyaziyyat fənni üzrə ümumi balların paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 3: Alman dili fənni üzrə ümumi balların paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 4: Ana dili fənni üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 5: Riyaziyyat fənni üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri

 Qrafik 6: Ana dili fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin ümumi ballar üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)

 Qrafik 7: Riyaziyyat fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin ümumi ballar üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)

 Qrafik 8: Alman dili fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin ümumi ballar üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)