Ümumtəhsil məktəblərində 2008-ci ildən tətbiq edilən kurrikulum proqramı üzrə
təhsil alan şagirdlər 2017-ci ildə 9-cu sinfi bitirdikləri üçün həmin
ildən etibarən buraxılış imtahanının (9-cu siniflər üzrə) forması dəyişdirilərək
iki mərhələdə keçirilir. I mərhələdə şagirdlərin məktəbdə
mənimsədikləri bacarıq və vərdişləri, II mərhələdə isə bilik və bacarıqları
yoxlanılıb. 9-cu sinif üzrə buraxılış imtahanında şagirdlər hər bir fənn üzrə
imtahanın I mərhələsində maksimum 30 bal, II mərhələsində 70 bal, ümumilikdə 100 bal toplaya
bilərdilər.
Koronavirus (COVID-19) pandemiyasının ölkənin təhsil müəssisələrində
təhsil prosesinə mənfi təsirinin aradan
qaldırılması ilə bağlı bəzi tədbirlər
barədə Azərbaycan Respublikasının Nazirlər
Kabinetinin 18 may 2020-ci il tarixli 179 nömrəli qərarına əsasən
“Azərbaycan Respublikasının ali təhsil müəssisələrinə
tələbə qəbulu qaydaları”nda edilən dəyişikliyə
uyğun olaraq 2020-ci ildə ümumi orta təhsil səviyyəsi
üzrə buraxılış imtahanı bir mərhələdə
(buraxılış imtahanının II mərhələsinin formatında
olmaqla) keçirilmişdir. Hər bir fənn üzrə
imtahanın nəticəsi 100 ballıq şkalada qiymətləndirilmişdir.
Buraxılış imtahanları iki mərhələli
olduğu zaman, 1 mart 2020-ci il tarixdə Naxçıvan MR,
Bakı və Şirvan şəhərləri üzrə
imtahanın birinci mərhələsində iştirak etmiş
şagirdlərin birinci mərhələdə əldə
etdikləri nəticələri buraxılış imtahanı
aparılan fənlər üzrə DİM tərəfindən
30 ballıq şkaladan 100 ballıq şkalaya
keçirilmişdir.
İmtahan fənləri üzrə məktəbin əsas göstəriciləri:
Fənn |
İmtahanda iştirak edib
(cəmi (I mərh.; II mərh.)) |
Orta bal |
Orta bal
(rayon üzrə) |
I mərhələ üzrə
|
II mərhələ üzrə |
Hər iki mərhələ üzrə |
Oğl. | Qız. |
Büt. |
Oğl. | Qız. | Büt. |
Oğl. | Qız. |
Büt. |
Oğl. | Qız. | Büt. |
I mərh. |
II mərh. |
Hər iki mərhələ üzrə |
Ana dili |
10 (0;10) |
8 (0;8) |
18 (0;18) |
--- |
--- |
--- |
37.33 |
50.01 |
42.97 |
37.33 |
50.01 |
42.97 |
--- |
44.11 |
44.11 |
Riyaziyyat |
10 (0;10) |
8 (0;8) |
18 (0;18) |
--- |
--- |
--- |
37.99 |
49.17 |
42.96 |
37.99 |
49.17 |
42.96 |
--- |
41.72 |
41.72 |
Alman dili |
10 (0;10) |
8 (0;8) |
18 (0;18) |
--- |
--- |
--- |
30.66 |
48.35 |
38.52 |
30.66 |
48.35 |
38.52 |
--- |
40.97 |
40.97 |
Məktəb üzrə 9-cu sinfi bitirən şagirdlərin ümumi sayı
18 nəfər olub.
Onlardan 18 nəfər imtahanda iştirak edib.
Bal intervalları üzrə şagirdlərin sayı və faizi (I
mərhələ):
Fənn |
Cins
|
Say (faiz)
|
Bal intervalları |
(0) |
(0-6) |
(6-12) |
(12-18) |
(18-24) |
(24-30) |
Ana dili |
Oğlan |
0 (0.00) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
Qız |
0 (0.00) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
Ümumi |
0 (0.00) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
Riyaziyyat |
Oğlan |
0 (0.00) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
Qız |
0 (0.00) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
Ümumi |
0 (0.00) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
Alman dili |
Oğlan |
0 (0.00) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
Qız |
0 (0.00) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
Ümumi |
0 (0.00) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
0 (---) |
Bal intervalları üzrə şagirdlərin sayı və faizi (II mərhələ):
Fənn |
Cins
|
Say (faiz)
|
Bal intervalları |
(0) |
(0-14) |
(14-28) |
(28-42) |
(42-56) |
(56-70) |
Ana dili |
Oğlan |
10 (100.00) |
0 (0.00) |
4 (40.00) |
3 (30.00) |
1 (10.00) |
2 (20.00) |
0 (0.00) |
Qız |
8 (100.00) |
0 (0.00) |
2 (25.00) |
1 (12.50) |
2 (25.00) |
2 (25.00) |
1 (12.50) |
Ümumi |
18 (100.00) |
0 (0.00) |
6 (33.33) |
4 (22.22) |
3 (16.67) |
4 (22.22) |
1 (5.56) |
Riyaziyyat |
Oğlan |
10 (100.00) |
0 (0.00) |
3 (30.00) |
3 (30.00) |
2 (20.00) |
1 (10.00) |
1 (10.00) |
Qız |
8 (100.00) |
0 (0.00) |
1 (12.50) |
2 (25.00) |
3 (37.50) |
1 (12.50) |
1 (12.50) |
Ümumi |
18 (100.00) |
0 (0.00) |
4 (22.22) |
5 (27.78) |
5 (27.78) |
2 (11.11) |
2 (11.11) |
Alman dili |
Oğlan |
10 (100.00) |
0 (0.00) |
3 (30.00) |
5 (50.00) |
1 (10.00) |
1 (10.00) |
0 (0.00) |
Qız |
8 (100.00) |
0 (0.00) |
2 (25.00) |
1 (12.50) |
3 (37.50) |
1 (12.50) |
1 (12.50) |
Ümumi |
18 (100.00) |
0 (0.00) |
5 (27.78) |
6 (33.33) |
4 (22.22) |
2 (11.11) |
1 (5.56) |
Bal intervalları üzrə şagirdlərin sayı və faizi (bütövlükdə):
Fənn |
Cins
|
Say (faiz)
|
Bal intervalları |
(0) |
(0-20) |
(20-40) |
(40-60) |
(60-80) |
(80-100) |
Ana dili |
Oğlan |
10 (100.00) |
0 (0.00) |
4 (40.00) |
3 (30.00) |
1 (10.00) |
2 (20.00) |
0 (0.00) |
Qız |
8 (100.00) |
0 (0.00) |
2 (25.00) |
1 (12.50) |
2 (25.00) |
2 (25.00) |
1 (12.50) |
Ümumi |
18 (100.00) |
0 (0.00) |
6 (33.33) |
4 (22.22) |
3 (16.67) |
4 (22.22) |
1 (5.56) |
Riyaziyyat |
Oğlan |
10 (100.00) |
0 (0.00) |
3 (30.00) |
3 (30.00) |
2 (20.00) |
1 (10.00) |
1 (10.00) |
Qız |
8 (100.00) |
0 (0.00) |
1 (12.50) |
2 (25.00) |
3 (37.50) |
1 (12.50) |
1 (12.50) |
Ümumi |
18 (100.00) |
0 (0.00) |
4 (22.22) |
5 (27.78) |
5 (27.78) |
2 (11.11) |
2 (11.11) |
Alman dili |
Oğlan |
10 (100.00) |
0 (0.00) |
3 (30.00) |
5 (50.00) |
1 (10.00) |
1 (10.00) |
0 (0.00) |
Qız |
8 (100.00) |
0 (0.00) |
2 (25.00) |
1 (12.50) |
3 (37.50) |
1 (12.50) |
1 (12.50) |
Ümumi |
18 (100.00) |
0 (0.00) |
5 (27.78) |
6 (33.33) |
4 (22.22) |
2 (11.11) |
1 (5.56) |
Məktəb üzrə imtahanda iştirak edən şagirdlərin
33.33%-inin (6 nəfərin)
heç olmasa bir fənn üzrə ümumi balı (0-20) intervalına düşüb.
Onlardan 4 nəfəri oğlan
(oğlan şagirdlərin 40.00%-i),
2 nəfəri isə qız (qız şagirdlərin
25.00%-i) olub.
(0-40) intervalında isə bu göstərici
11 nəfər (61.11%) olub.
Onlardan 8 nəfəri oğlan (oğlan
şagirdlərin 80.00%-i),
3 nəfəri isə qız
(qız şagirdlərin 37.50%-i) olub.
Aşağıda göstərilən 1, 2 və 3 saylı
qrafiklərdə şagirdlərin
imtahan fənləri üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasının inteqral
əyriləri təsvir olunur. Burada yaşıl rəngli inteqral əyri respublika üzrə, göy
rəngli inteqral əyri rayon üzrə, qırmızı rəngli inteqral əyri isə məktəb
üzrə düzgün cavabların sayının paylanmasını əks etdirir.
Məktəb üzrə inteqral əyri rayon (respublika) üzrə inteqral əyriyə
nisbətən daha çox yüksəkdə yerləşirsə, məktəbin nəticəsi bir o
qədər pisdir. Əksinə, məktəb üzrə inteqral əyri rayon (respublika) üzrə
inteqral əyridən nə qədər çox aşağıda yerləşirsə, məktəbin
nəticəsi bir o qədər yaxşıdır.
Qrafik 1: Ana dili fənni üzrə ümumi balların paylanmasının inteqral əyriləri
Qrafik 2: Riyaziyyat fənni üzrə ümumi balların paylanmasının inteqral əyriləri
Qrafik 3: Alman dili fənni üzrə ümumi balların paylanmasının inteqral əyriləri
Qrafik 4: Ana dili fənni üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri
Qrafik 5: Riyaziyyat fənni üzrə şagirdlərin qabiliyyət səviyyələrinin paylanmasının inteqral əyriləri
Qrafik 6: Ana dili fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin ümumi ballar üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)
Qrafik 7: Riyaziyyat fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin ümumi ballar üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)
Qrafik 8: Alman dili fənni üzrə oğlan və qız şagirdlərinin ümumi ballar üzrə göstəricilərinin müqayisəsi (%-lə)
|