a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası
Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2024
illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. 2017-ci
ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı,
2017-ci
ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal
0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr
yüksəlməyə doğru dəyişir.
Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin
1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən
az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını
ifadə edir.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin
dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir.
Ana dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
31.00 0.857
|
45.29 1.255
|
38.17 0.991
|
40.83 1.031
|
44.39 1.072
|
54.26 1.315
|
51.34 1.233
|
43.81 1.115
|
38.89 0.967
|
43.88 1.107
|
46.46 1.143
|
43.36 1.211
|
45.66 1.053
|
qızlar |
46.47 1.076
|
62.82 1.416
|
55.19 1.174
|
64.05 1.308
|
55.19 1.079
|
69.32 1.341
|
62.82 1.176
|
65.91 1.298
|
51.93 1.037
|
56.36 1.126
|
66.48 1.288
|
52.89 1.139
|
61.56 1.103
|
bütövlükdə |
38.11 0.968
|
53.58 1.343
|
47.94 1.130
|
58.89 1.342
|
49.64 1.082
|
61.57 1.337
|
57.86 1.231
|
53.79 1.207
|
44.65 0.998
|
50.60 1.139
|
56.72 1.241
|
47.48 1.165
|
54.05 1.100
|
Riyaziyyat
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
34.50 1.012
|
48.05 1.165
|
37.17 0.900
|
48.33 1.145
|
54.82 1.236
|
47.41 1.354
|
37.79 1.102
|
36.45 1.109
|
37.22 0.949
|
37.33 1.064
|
30.28 1.095
|
40.27 1.454
|
36.91 1.296
|
qızlar |
41.96 1.161
|
59.23 1.334
|
50.00 1.116
|
62.74 1.364
|
60.75 1.248
|
58.69 1.500
|
41.53 1.070
|
45.35 1.190
|
45.62 1.050
|
47.05 1.182
|
36.06 1.126
|
47.56 1.506
|
47.06 1.443
|
bütövlükdə |
37.93 1.082
|
53.33 1.249
|
44.54 1.038
|
59.54 1.354
|
57.71 1.246
|
52.89 1.434
|
39.91 1.098
|
40.47 1.147
|
40.93 0.994
|
42.56 1.143
|
33.24 1.120
|
43.42 1.472
|
42.27 1.391
|
İngilis dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
31.57 1.120
|
25.38 0.798
|
23.33 0.741
|
29.73 0.986
|
34.22 1.091
|
24.06 0.777
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
43.85 1.233
|
25.00 0.653
|
41.26 1.033
|
40.74 1.073
|
37.25 0.952
|
34.08 0.880
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
36.48 1.156
|
25.24 0.725
|
34.81 0.984
|
36.24 1.074
|
35.49 1.015
|
26.73 0.773
|
Fransız dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
30.64 1.290
|
26.66 0.927
|
30.01 1.253
|
18.16 0.795
|
21.46 0.975
|
28.93 1.382
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
51.69 1.513
|
51.52 1.313
|
50.66 1.532
|
43.39 1.348
|
44.86 1.650
|
38.64 1.312
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
40.35 1.402
|
39.09 1.157
|
37.39 1.318
|
28.78 1.054
|
31.86 1.297
|
35.87 1.432
|
b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları)
görə dinamikası (fənlər üzrə)
Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi
sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o
qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o
qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin,
müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə
şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə
göstəricisi də hesablanmış və məktəbin
göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında
məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən
çox olması məktəbin göstəricisinin o
nisbətdə respublika üzrə göstəricidən
yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə göstəricidən aşağı
olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər
üzrə azalıb-artması bizə məktəbin
göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə
müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud
müsbət olmasını göstərir.
Ana dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
20.00 2.116
|
24.32 2.028
|
25.81 2.578
|
6.98 0.831
|
15.38 2.169
|
17.07 1.826
|
8.11 1.835
|
27.78 2.070
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
60.00 1.934
|
48.65 1.462
|
45.16 1.590
|
30.23 1.116
|
43.59 1.652
|
53.66 1.751
|
35.14 1.686
|
47.22 1.252
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
80.00 1.452
|
72.97 1.301
|
61.29 1.191
|
51.16 1.043
|
56.41 1.100
|
70.73 1.262
|
56.76 1.175
|
61.11 1.011
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
94.29 1.117
|
94.59 1.133
|
87.10 1.063
|
81.40 0.972
|
79.49 0.998
|
85.37 1.031
|
97.30 1.193
|
91.67 1.100
|
Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
11.43 2.086
|
8.11 1.913
|
9.68 2.272
|
6.98 0.736
|
17.95 2.579
|
2.44 0.570
|
13.51 3.179
|
19.44 4.263
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
37.14 1.840
|
32.43 1.784
|
29.03 1.735
|
16.28 0.749
|
30.77 1.720
|
14.63 1.169
|
35.14 2.752
|
25.00 2.087
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
68.57 1.698
|
48.65 1.216
|
48.39 1.302
|
46.51 1.292
|
41.03 1.190
|
36.59 1.360
|
54.05 1.989
|
38.89 1.363
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
91.43 1.342
|
67.57 0.978
|
67.74 1.009
|
72.09 0.887
|
66.67 0.990
|
73.17 1.267
|
62.16 1.105
|
72.22 1.214
|
İngilis dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
10.53 1.638
|
0.00 0.000
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
20.00 1.553
|
0.00 0.000
|
20.00 1.155
|
13.64 0.864
|
10.53 0.618
|
13.33 0.831
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
60.00 2.246
|
9.52 0.328
|
36.00 1.145
|
40.91 1.280
|
31.58 0.946
|
13.33 0.427
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
60.00 0.961
|
52.38 0.686
|
68.00 1.091
|
77.27 1.159
|
78.95 1.142
|
53.33 0.767
|
Fransız dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
11.54 6.994
|
4.55 1.422
|
7.14 4.760
|
0.00 0.000
|
0.00 0.000
|
9.52 8.734
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
23.08 2.731
|
18.18 1.495
|
21.43 2.948
|
10.53 1.421
|
5.56 1.621
|
19.05 3.384
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
42.31 1.931
|
36.36 1.294
|
21.43 1.093
|
26.32 1.215
|
22.22 1.464
|
33.33 1.977
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
--- ---
|
--- ---
|
73.08 1.185
|
68.18 0.988
|
78.57 1.399
|
57.89 1.031
|
77.78 1.421
|
76.19 1.477
|
|