3 saylı şəhər orta məktəbi -Ə.Ağayev adına
3 saylı şəhər orta məktəbi -Ə.Ağayev adına
Bolgə: Naxçıvan MR Ordubad ray.
 

   [ Qəbul imtahanları ]   [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]  [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

2016-cı ilin qəbul kampaniyasının nəticələri

a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri (ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.07562)

   Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
   Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 2016 ilin məzunları "Ana dili"  fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 56.14%-nə düzgün cavab vermişdir. Ən pis nəticələr "İngilis dili" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 41.60%-nə düzgün cavab vermişdir). Qeyd etmək lazımdır ki, "Fizika", "Kimya" fənləri üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
   Reytinqlərin göstərdiyi kimi, "Ana dili", "Ədəbiyyat", "Riyaziyyat", "Tarix", "Coğrafiya" fənləri üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksək, "İngilis dili" fənni üzrə isə aşağıdır. Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.26696) "Riyaziyyat" fənninə, ən kiçik qiyməti (0.98835) isə "İngilis dili" fənninə uyğundur.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlili göstərilmişdir. Qız məzunlar oğlan məzunlara nisbətən bütün təhlil edilən fənlər üzrə irəlidədir. Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Tarix" fənni üzrə müşahidə olunur. Qızların göstəriciləri oğlanların göstəricilərindən 44.80% çoxdur.

Fənn İmtahanda iştirak edib Düzgün cavabların faizi Reytinq
OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə
Ana dili 16 13 29 45.00 69.85 56.14 0.86738 1.34630 1.08207
Ədəbiyyat 1 10 11 20.00 55.60 52.36 0.38229 1.06279 1.00092
Riyaziyyat 15 3 18 43.20 60.00 46.00 1.18984 1.65256 1.26696
Fizika 3 1 4 38.67 68.00 46.00 0.91880 1.61583 1.09306
Kimya 3 1 4 22.67 68.00 34.00 0.55568 1.66706 0.83353
Tarix 1 10 11 8.00 52.80 48.73 0.18184 1.20020 1.10762
Coğrafiya 12 2 14 52.33 60.00 53.43 1.04791 1.20143 1.06984
İngilis dili 13 12 25 41.23 42.00 41.60 0.97958 0.99786 0.98835

Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi

 b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri (qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş reytinqi - 1.378 )

   Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin - qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
   Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti 51.37% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 44.86%; II qrup - 56.40%; III qrup - 55.53%; IV qrup - 62.02%; V qrup - 13.92% ). Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir . Bütün qruplarda məzunların qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən yüksəkdir.
   Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir . Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, bütün qruplarda məzunların orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir. Qeyd etmək lazımdır ki, I, V qruplarda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   I-IV qrupların imtahanlarında iştirak edən məzunların göstəriciləri bal intervalları üzrə aşağıdakı kimi paylanıb: 0-100 intervalında – 7 nəfər, 100-200 intervalında – 3 nəfər, 200-300 intervalında – 5 nəfər, 300-500 intervalında – 8 nəfər, 500-dən yuxarı – 6 nəfər.
   Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa imkan verir. II qrupda oğlan məzunlarının orta balı qız məzunlarınkından yüksəkdir; qızlar III qrupda ixtisaslarında daha yüksək nəticələr göstəriblər.

İxtisas qrupu * İmtahanda iştirak edib Orta bal Qəbul olan məzunlar
cəmi cəmi
(%-lə)
orta bal dövlət ali təhsil müəssisələrinə özəl ali təhsil müəssisələrinə
dövlət sifarişi ödənişli
təhsil forması
dövlət sifarişi ödənişli
təhsil forması
I. Riyaziyyat, fizika, mühəndislik, memarlıq və aqrar ixtisasları o 3 160.667 1 33.33 346.000 1 0 0 0
q 1 477.000 1 100.00 477.000 1 0 0 0
* 4 239.750 2 50.00 411.500 2 0 0 0
II. İqtisadiyyat, idarəetmə, beynəlxalq münasibətlər, sosiologiya, regionşünaslıq və coğrafiya ixtisasları o 12 306.417 7 58.33 460.429 3 3 0 1
q 2 289.000 2 100.00 289.000 0 2 0 0
* 14 303.929 9 64.29 422.333 3 5 0 1
III. Humanitar və pedaqogika ixtisasları o 1 10.000 0 0.00 --- 0 0 0 0
q 10 363.800 8 80.00 432.625 3 3 1 1
* 11 331.636 8 72.73 432.625 3 3 1 1
V. İncəsənət, musiqi və idman ixtisasları o 6 49.500 2 33.33 69.000 0 2 0 0
q 0 --- 0 --- --- 0 0 0 0
* 6 49.500 2 33.33 69.000 0 2 0 0
Cəmi o 17 260.563 10 58.82 446.125 4 5 0 1
q 13 361.000 11 84.62 410.545 4 5 1 1
* 30 305.586 21 70.00 425.526 8 10 1 2
Bütün qruplar üzrə nəticələrin cəmi göstərilən sırada orta ballar hesablanarkən məzunların yalnız I-IV qrupların imtahanlarında əldə etdikləri nəticələri nəzərə alınıb.

Qrafik: Oğlan və qız məzunun qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi