Bakı Türk Anadolu liseyi
Bakı Türk Anadolu liseyi
Bolgə: Bakı ş. Nəsimi rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]  [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]  [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

Buraxılış imtahanlarının nəticələri (tam orta təhsil səviyyəsi üzrə)


a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası

    Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2024 illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. 2019-cü ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı, 2019-cü ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal 0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir. 

Ana dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar 74.19
1.552
79.61
1.708
71.90
1.432
67.92
1.436
68.04
1.364
71.72
1.390
69.20
1.330
50.50
1.275
69.37
1.577
48.03
1.203
57.65
1.445
34.84
1.042
59.89
1.240
qızlar 80.95
1.451
82.22
1.481
82.08
1.359
73.13
1.262
75.08
1.241
76.92
1.215
69.56
1.078
58.21
1.107
76.02
1.380
50.42
0.976
65.50
1.260
44.40
1.003
63.88
1.031
bütövlükdə 76.56
1.492
80.61
1.597
73.53
1.345
70.27
1.354
70.73
1.297
73.33
1.293
69.32
1.204
51.96
1.143
71.71
1.463
48.70
1.076
60.27
1.327
39.62
1.031
61.38
1.123

Riyaziyyat
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar 87.78
1.868
86.37
1.729
86.19
1.672
86.92
1.744
85.88
1.638
77.59
1.525
85.95
1.608
47.45
1.559
56.23
1.999
44.15
1.568
50.64
1.847
38.81
1.486
45.71
1.422
qızlar 85.87
1.775
86.51
1.649
80.83
1.473
85.66
1.591
80.00
1.423
81.03
1.464
78.03
1.321
52.24
1.529
58.53
1.888
39.75
1.269
50.75
1.639
53.91
1.859
61.48
1.693
bütövlükdə 87.11
1.830
86.42
1.693
85.33
1.609
86.35
1.674
83.64
1.546
78.65
1.488
83.23
1.488
48.36
1.506
57.04
1.938
42.92
1.450
50.67
1.744
46.36
1.688
51.63
1.514

İngilis dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar ---
---
---
---
---
---
72.67
1.626
77.06
1.619
75.29
1.596
70.69
1.502
55.14
1.735
51.48
1.523
57.76
1.539
59.56
1.767
43.86
1.177
53.39
1.338
qızlar ---
---
---
---
---
---
81.92
1.562
79.21
1.418
72.31
1.290
75.33
1.319
57.14
1.384
59.28
1.383
54.61
1.145
54.63
1.274
62.22
1.309
44.13
0.865
bütövlükdə ---
---
---
---
---
---
76.85
1.598
77.88
1.519
74.37
1.455
72.27
1.402
55.52
1.538
54.22
1.429
56.88
1.349
57.92
1.527
53.04
1.262
49.92
1.107


b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları) görə dinamikası (fənlər üzrə)

    Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin, müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə göstəricisi də hesablanmış və məktəbin göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin o nisbətdə respublika üzrə göstəricidən yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər üzrə azalıb-artması bizə məktəbin göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud müsbət olmasını göstərir.

Ana dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
2.70
0.286
35.14
3.045
2.00
0.241
9.52
1.018
0.00
0.000
12.50
0.587
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
21.62
0.691
78.38
2.181
26.00
0.850
47.62
1.475
15.00
0.705
62.50
1.290
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
78.38
1.436
94.59
1.535
66.00
1.194
95.24
1.698
50.00
1.126
87.50
1.271
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
97.30
1.279
100.00
1.168
100.00
1.215
100.00
1.309
80.00
1.143
95.83
1.168

Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
8.11
1.240
18.92
3.497
4.00
0.697
9.52
1.476
7.50
1.361
20.83
1.721
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
32.43
1.960
43.24
3.145
24.00
1.666
38.10
2.613
32.50
2.475
33.33
1.662
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
59.46
1.833
67.57
2.453
46.00
1.658
64.29
2.395
55.00
2.230
62.50
1.914
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
94.59
1.674
94.59
1.748
90.00
1.700
88.10
1.794
85.00
1.833
87.50
1.603

İngilis dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
16.22
1.693
16.22
1.952
22.00
2.039
16.67
2.055
15.00
1.267
20.83
1.248
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
45.95
2.300
40.54
1.945
50.00
1.821
57.14
2.718
37.50
1.378
33.33
1.034
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
70.27
1.927
70.27
1.798
72.00
1.519
71.43
1.692
67.50
1.397
66.67
1.301
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
89.19
1.428
94.59
1.321
92.00
1.230
88.10
1.320
95.00
1.339
87.50
1.202