a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası
Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2024
illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. 2019-cü
ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı,
2019-cü
ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal
0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr
yüksəlməyə doğru dəyişir.
Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin
1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən
az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını
ifadə edir.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin
dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir.
Ana dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
74.19 1.552
|
79.61 1.708
|
71.90 1.432
|
67.92 1.436
|
68.04 1.364
|
71.72 1.390
|
69.20 1.330
|
50.50 1.275
|
69.37 1.577
|
48.03 1.203
|
57.65 1.445
|
34.84 1.042
|
59.89 1.240
|
qızlar |
80.95 1.451
|
82.22 1.481
|
82.08 1.359
|
73.13 1.262
|
75.08 1.241
|
76.92 1.215
|
69.56 1.078
|
58.21 1.107
|
76.02 1.380
|
50.42 0.976
|
65.50 1.260
|
44.40 1.003
|
63.88 1.031
|
bütövlükdə |
76.56 1.492
|
80.61 1.597
|
73.53 1.345
|
70.27 1.354
|
70.73 1.297
|
73.33 1.293
|
69.32 1.204
|
51.96 1.143
|
71.71 1.463
|
48.70 1.076
|
60.27 1.327
|
39.62 1.031
|
61.38 1.123
|
Riyaziyyat
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
87.78 1.868
|
86.37 1.729
|
86.19 1.672
|
86.92 1.744
|
85.88 1.638
|
77.59 1.525
|
85.95 1.608
|
47.45 1.559
|
56.23 1.999
|
44.15 1.568
|
50.64 1.847
|
38.81 1.486
|
45.71 1.422
|
qızlar |
85.87 1.775
|
86.51 1.649
|
80.83 1.473
|
85.66 1.591
|
80.00 1.423
|
81.03 1.464
|
78.03 1.321
|
52.24 1.529
|
58.53 1.888
|
39.75 1.269
|
50.75 1.639
|
53.91 1.859
|
61.48 1.693
|
bütövlükdə |
87.11 1.830
|
86.42 1.693
|
85.33 1.609
|
86.35 1.674
|
83.64 1.546
|
78.65 1.488
|
83.23 1.488
|
48.36 1.506
|
57.04 1.938
|
42.92 1.450
|
50.67 1.744
|
46.36 1.688
|
51.63 1.514
|
İngilis dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
72.67 1.626
|
77.06 1.619
|
75.29 1.596
|
70.69 1.502
|
55.14 1.735
|
51.48 1.523
|
57.76 1.539
|
59.56 1.767
|
43.86 1.177
|
53.39 1.338
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
81.92 1.562
|
79.21 1.418
|
72.31 1.290
|
75.33 1.319
|
57.14 1.384
|
59.28 1.383
|
54.61 1.145
|
54.63 1.274
|
62.22 1.309
|
44.13 0.865
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
76.85 1.598
|
77.88 1.519
|
74.37 1.455
|
72.27 1.402
|
55.52 1.538
|
54.22 1.429
|
56.88 1.349
|
57.92 1.527
|
53.04 1.262
|
49.92 1.107
|
b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları)
görə dinamikası (fənlər üzrə)
Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi
sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o
qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o
qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin,
müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə
şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə
göstəricisi də hesablanmış və məktəbin
göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında
məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən
çox olması məktəbin göstəricisinin o
nisbətdə respublika üzrə göstəricidən
yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə göstəricidən aşağı
olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər
üzrə azalıb-artması bizə məktəbin
göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə
müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud
müsbət olmasını göstərir.
Ana dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
2.70 0.286
|
35.14 3.045
|
2.00 0.241
|
9.52 1.018
|
0.00 0.000
|
12.50 0.587
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
21.62 0.691
|
78.38 2.181
|
26.00 0.850
|
47.62 1.475
|
15.00 0.705
|
62.50 1.290
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
78.38 1.436
|
94.59 1.535
|
66.00 1.194
|
95.24 1.698
|
50.00 1.126
|
87.50 1.271
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
97.30 1.279
|
100.00 1.168
|
100.00 1.215
|
100.00 1.309
|
80.00 1.143
|
95.83 1.168
|
Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
8.11 1.240
|
18.92 3.497
|
4.00 0.697
|
9.52 1.476
|
7.50 1.361
|
20.83 1.721
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
32.43 1.960
|
43.24 3.145
|
24.00 1.666
|
38.10 2.613
|
32.50 2.475
|
33.33 1.662
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
59.46 1.833
|
67.57 2.453
|
46.00 1.658
|
64.29 2.395
|
55.00 2.230
|
62.50 1.914
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
94.59 1.674
|
94.59 1.748
|
90.00 1.700
|
88.10 1.794
|
85.00 1.833
|
87.50 1.603
|
İngilis dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
16.22 1.693
|
16.22 1.952
|
22.00 2.039
|
16.67 2.055
|
15.00 1.267
|
20.83 1.248
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
45.95 2.300
|
40.54 1.945
|
50.00 1.821
|
57.14 2.718
|
37.50 1.378
|
33.33 1.034
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
70.27 1.927
|
70.27 1.798
|
72.00 1.519
|
71.43 1.692
|
67.50 1.397
|
66.67 1.301
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
89.19 1.428
|
94.59 1.321
|
92.00 1.230
|
88.10 1.320
|
95.00 1.339
|
87.50 1.202
|
|