a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası
Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2023
illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. 2019-cü
ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı,
2019-cü
ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal
0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr
yüksəlməyə doğru dəyişir.
Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin
1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən
az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını
ifadə edir.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin
dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir.
Ana dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
78.17 1.636
|
76.40 1.639
|
79.50 1.584
|
61.88 1.308
|
72.44 1.452
|
69.17 1.341
|
66.25 1.273
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
50.00 0.775
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
bütövlükdə |
78.17 1.523
|
76.40 1.514
|
79.50 1.455
|
61.88 1.193
|
72.44 1.328
|
69.17 1.220
|
65.48 1.137
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
Rus dili (rus bölməsi)
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
58.00 1.024
|
69.63 1.219
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
58.00 0.938
|
69.63 1.110
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
Riyaziyyat
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
81.59 1.737
|
81.65 1.635
|
83.16 1.613
|
77.70 1.559
|
81.33 1.551
|
71.15 1.399
|
82.24 1.539
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
52.54 0.890
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
bütövlükdə |
81.59 1.714
|
81.65 1.599
|
83.16 1.568
|
77.70 1.506
|
81.33 1.504
|
71.15 1.346
|
81.25 1.452
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
İngilis dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
75.33 1.685
|
86.61 1.820
|
75.00 1.590
|
81.44 1.731
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
83.33 1.459
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
75.33 1.566
|
86.61 1.689
|
75.00 1.468
|
81.50 1.581
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları)
görə dinamikası (fənlər üzrə)
Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi
sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o
qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o
qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin,
müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə
şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə
göstəricisi də hesablanmış və məktəbin
göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında
məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən
çox olması məktəbin göstəricisinin o
nisbətdə respublika üzrə göstəricidən
yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə göstəricidən aşağı
olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər
üzrə azalıb-artması bizə məktəbin
göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə
müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud
müsbət olmasını göstərir.
|