a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri
(ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.61848 )
Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik
səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin
ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında
məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə
yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 2016 ilin məzunları "Coğrafiya" fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 77.00%-nə düzgün cavab vermişdir.
Ən pis nəticələr "Riyaziyyat" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 64.73%-nə düzgün cavab vermişdir).
Qeyd etmək lazımdır ki, "Biologiya", "Alman dili" fənləri üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə
dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin
göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
Reytinqlərin göstərdiyi kimi, bütün təhlil edilən fənlər üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksəkdir.
Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.79989) "İngilis dili" fənninə, ən kiçik qiyməti (1.41195) isə "Ədəbiyyat" fənninə uyğundur.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli
təhlili göstərilmişdir.
Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Ədəbiyyat", "Riyaziyyat", "Fizika", "Kimya", "Tarix", "Coğrafiya" fənləri üzrə irəlidədir.
Qız məzunlar isə "Ana dili", "İngilis dili" fənləri üzrə irəlidədir.
Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Riyaziyyat" fənni üzrə müşahidə olunur. Oğlanların göstəriciləri qızların göstəricilərindən 18.24% çoxdur.
Fənn |
İmtahanda iştirak
edib |
Düzgün cavabların
faizi |
Reytinq |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Ana dili |
36 |
30 |
66 |
75.89 |
77.73 |
76.73 |
1.46277 |
1.49832 |
1.47893 |
Ədəbiyyat |
4 |
11 |
15 |
84.00 |
70.18 |
73.87 |
1.60565 |
1.34152 |
1.41195 |
Riyaziyyat |
30 |
14 |
44 |
70.53 |
52.29 |
64.73 |
1.94268 |
1.44009 |
1.78276 |
Fizika |
20 |
11 |
31 |
71.20 |
62.91 |
68.26 |
1.69187 |
1.49486 |
1.62196 |
Kimya |
20 |
11 |
31 |
70.40 |
68.00 |
69.55 |
1.72590 |
1.66706 |
1.70502 |
Biologiya |
2 |
5 |
7 |
94.00 |
69.60 |
76.57 |
1.64415 |
1.21737 |
1.33931 |
Tarix |
4 |
11 |
15 |
75.00 |
64.00 |
66.93 |
1.70483 |
1.45478 |
1.52146 |
Coğrafiya |
12 |
8 |
20 |
78.00 |
75.50 |
77.00 |
1.56186 |
1.51180 |
1.54183 |
İngilis dili |
14 |
19 |
33 |
74.00 |
77.05 |
75.76 |
1.75813 |
1.83066 |
1.79989 |
Alman dili |
1 |
0 |
1 |
96.00 |
--- |
96.00 |
2.86415 |
--- |
2.86415 |
Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi
b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri
(qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş
reytinqi - 2.137
)
Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin -
qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti
51.37% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 44.86%;
II qrup - 56.40%;
III qrup - 55.53%;
IV qrup - 62.02%;
V qrup - 13.92%
).
Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir
.
Bütün qruplarda məzunların qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən yüksəkdir.
Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir
.
Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, bütün qruplarda məzunların orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir.
Qeyd etmək lazımdır ki, IV qrupda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
I-IV qrupların imtahanlarında iştirak edən məzunların göstəriciləri bal intervalları üzrə aşağıdakı kimi paylanıb: 0-100 intervalında – 0 nəfər, 100-200 intervalında – 4 nəfər, 200-300 intervalında – 6 nəfər, 300-500 intervalında – 27 nəfər, 500-dən yuxarı – 29 nəfər.
Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini
qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa
imkan verir. Qeyd edək ki, I, II, III qruplarda
oğlan məzunlarının orta balı qız məzunlarınkından yüksəkdir.
İxtisas qrupu |
* |
İmtahanda iştirak
edib |
Orta bal |
Qəbul olan məzunlar |
cəmi |
cəmi (%-lə) |
orta bal |
dövlət ali təhsil müəssisələrinə |
özəl ali təhsil müəssisələrinə |
dövlət sifarişi |
ödənişli təhsil forması |
dövlət sifarişi |
ödənişli təhsil forması |
I. Riyaziyyat, fizika, mühəndislik, memarlıq və aqrar ixtisasları |
o |
18 |
452.889 |
14 |
77.78 |
480.071 |
7 |
4 |
1 |
2 |
q |
6 |
365.000 |
5 |
83.33 |
406.800 |
3 |
2 |
0 |
0 |
* |
24 |
430.917 |
19 |
79.17 |
460.789 |
10 |
6 |
1 |
2 |
II. İqtisadiyyat, idarəetmə, beynəlxalq münasibətlər, sosiologiya, regionşünaslıq və coğrafiya ixtisasları |
o |
12 |
513.250 |
12 |
100.00 |
513.250 |
4 |
6 |
2 |
0 |
q |
8 |
482.000 |
8 |
100.00 |
482.000 |
3 |
5 |
0 |
0 |
* |
20 |
500.750 |
20 |
100.00 |
500.750 |
7 |
11 |
2 |
0 |
III. Humanitar və pedaqogika ixtisasları |
o |
4 |
494.250 |
3 |
75.00 |
578.667 |
2 |
1 |
0 |
0 |
q |
11 |
458.091 |
10 |
90.91 |
455.900 |
3 |
6 |
0 |
1 |
* |
15 |
467.733 |
13 |
86.67 |
484.231 |
5 |
7 |
0 |
1 |
IV. Tibb, kimya, biologiya, psixologiya və aqrar ixtisasları |
o |
2 |
665.000 |
2 |
100.00 |
665.000 |
2 |
0 |
0 |
0 |
q |
5 |
466.000 |
4 |
80.00 |
535.750 |
2 |
2 |
0 |
0 |
* |
7 |
522.857 |
6 |
85.71 |
578.833 |
4 |
2 |
0 |
0 |
Cəmi |
o |
36 |
489.389 |
31 |
86.11 |
514.387 |
15 |
11 |
3 |
2 |
q |
30 |
447.167 |
27 |
90.00 |
466.370 |
11 |
15 |
0 |
1 |
* |
66 |
470.197 |
58 |
87.88 |
492.034 |
26 |
26 |
3 |
3 |
Bütün qruplar üzrə nəticələrin cəmi göstərilən sırada orta ballar hesablanarkən məzunların yalnız I-IV qrupların imtahanlarında əldə etdikləri nəticələri nəzərə alınıb.
Qrafik: Oğlan və qız məzunun
qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi
 |