287 saylı 'Zəkalar' liseyi
287 saylı 'Zəkalar' liseyi
Bolgə: Bakı ş. Xətai rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]   [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]  [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

2016-cı ilin qəbul kampaniyasının nəticələri

a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri (ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.61848)

   Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
   Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 2016 ilin məzunları "Coğrafiya"  fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 77.00%-nə düzgün cavab vermişdir. Ən pis nəticələr "Riyaziyyat" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 64.73%-nə düzgün cavab vermişdir). Qeyd etmək lazımdır ki, "Biologiya", "Alman dili" fənləri üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
   Reytinqlərin göstərdiyi kimi, bütün təhlil edilən fənlər üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksəkdir. Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.79989) "İngilis dili" fənninə, ən kiçik qiyməti (1.41195) isə "Ədəbiyyat" fənninə uyğundur.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlili göstərilmişdir. Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Ədəbiyyat", "Riyaziyyat", "Fizika", "Kimya", "Tarix", "Coğrafiya" fənləri üzrə irəlidədir. Qız məzunlar isə "Ana dili", "İngilis dili" fənləri üzrə irəlidədir. Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Riyaziyyat" fənni üzrə müşahidə olunur. Oğlanların göstəriciləri qızların göstəricilərindən 18.24% çoxdur.

Fənn İmtahanda iştirak edib Düzgün cavabların faizi Reytinq
OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə
Ana dili 36 30 66 75.89 77.73 76.73 1.46277 1.49832 1.47893
Ədəbiyyat 4 11 15 84.00 70.18 73.87 1.60565 1.34152 1.41195
Riyaziyyat 30 14 44 70.53 52.29 64.73 1.94268 1.44009 1.78276
Fizika 20 11 31 71.20 62.91 68.26 1.69187 1.49486 1.62196
Kimya 20 11 31 70.40 68.00 69.55 1.72590 1.66706 1.70502
Biologiya 2 5 7 94.00 69.60 76.57 1.64415 1.21737 1.33931
Tarix 4 11 15 75.00 64.00 66.93 1.70483 1.45478 1.52146
Coğrafiya 12 8 20 78.00 75.50 77.00 1.56186 1.51180 1.54183
İngilis dili 14 19 33 74.00 77.05 75.76 1.75813 1.83066 1.79989
Alman dili 1 0 1 96.00 --- 96.00 2.86415 --- 2.86415

Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi

 b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri (qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş reytinqi - 2.137 )

   Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin - qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
   Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti 51.37% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 44.86%; II qrup - 56.40%; III qrup - 55.53%; IV qrup - 62.02%; V qrup - 13.92% ). Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir . Bütün qruplarda məzunların qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən yüksəkdir.
   Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir . Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, bütün qruplarda məzunların orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir. Qeyd etmək lazımdır ki, IV qrupda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   I-IV qrupların imtahanlarında iştirak edən məzunların göstəriciləri bal intervalları üzrə aşağıdakı kimi paylanıb: 0-100 intervalında – 0 nəfər, 100-200 intervalında – 4 nəfər, 200-300 intervalında – 6 nəfər, 300-500 intervalında – 27 nəfər, 500-dən yuxarı – 29 nəfər.
   Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa imkan verir. Qeyd edək ki, I, II, III qruplarda oğlan məzunlarının orta balı qız məzunlarınkından yüksəkdir.

İxtisas qrupu * İmtahanda iştirak edib Orta bal Qəbul olan məzunlar
cəmi cəmi
(%-lə)
orta bal dövlət ali təhsil müəssisələrinə özəl ali təhsil müəssisələrinə
dövlət sifarişi ödənişli
təhsil forması
dövlət sifarişi ödənişli
təhsil forması
I. Riyaziyyat, fizika, mühəndislik, memarlıq və aqrar ixtisasları o 18 452.889 14 77.78 480.071 7 4 1 2
q 6 365.000 5 83.33 406.800 3 2 0 0
* 24 430.917 19 79.17 460.789 10 6 1 2
II. İqtisadiyyat, idarəetmə, beynəlxalq münasibətlər, sosiologiya, regionşünaslıq və coğrafiya ixtisasları o 12 513.250 12 100.00 513.250 4 6 2 0
q 8 482.000 8 100.00 482.000 3 5 0 0
* 20 500.750 20 100.00 500.750 7 11 2 0
III. Humanitar və pedaqogika ixtisasları o 4 494.250 3 75.00 578.667 2 1 0 0
q 11 458.091 10 90.91 455.900 3 6 0 1
* 15 467.733 13 86.67 484.231 5 7 0 1
IV. Tibb, kimya, biologiya, psixologiya və aqrar ixtisasları o 2 665.000 2 100.00 665.000 2 0 0 0
q 5 466.000 4 80.00 535.750 2 2 0 0
* 7 522.857 6 85.71 578.833 4 2 0 0
Cəmi o 36 489.389 31 86.11 514.387 15 11 3 2
q 30 447.167 27 90.00 466.370 11 15 0 1
* 66 470.197 58 87.88 492.034 26 26 3 3
Bütün qruplar üzrə nəticələrin cəmi göstərilən sırada orta ballar hesablanarkən məzunların yalnız I-IV qrupların imtahanlarında əldə etdikləri nəticələri nəzərə alınıb.

Qrafik: Oğlan və qız məzunun qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi