a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası
Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2024
illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. 2019-cü
ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı,
2019-cü
ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal
0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr
yüksəlməyə doğru dəyişir.
Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin
1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən
az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını
ifadə edir.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin
dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir.
Ana dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
78.79 1.649
|
76.57 1.643
|
80.94 1.612
|
77.96 1.648
|
85.30 1.710
|
86.31 1.673
|
87.00 1.672
|
67.70 1.710
|
64.78 1.473
|
61.96 1.552
|
74.04 1.856
|
68.44 2.048
|
68.63 1.421
|
qızlar |
85.56 1.533
|
79.03 1.423
|
82.67 1.369
|
82.08 1.417
|
88.17 1.458
|
89.90 1.420
|
89.71 1.391
|
77.56 1.475
|
63.69 1.156
|
71.97 1.393
|
82.44 1.585
|
67.63 1.528
|
79.35 1.281
|
bütövlükdə |
81.83 1.594
|
77.59 1.537
|
81.61 1.493
|
80.05 1.543
|
86.57 1.588
|
88.03 1.552
|
88.46 1.537
|
72.20 1.589
|
64.30 1.312
|
67.36 1.488
|
77.96 1.716
|
68.02 1.770
|
73.23 1.339
|
Riyaziyyat
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
81.11 1.726
|
80.78 1.617
|
83.08 1.611
|
85.91 1.724
|
87.44 1.668
|
85.50 1.681
|
89.24 1.670
|
63.01 2.071
|
52.06 1.851
|
59.82 2.124
|
64.37 2.348
|
66.47 2.545
|
64.91 2.019
|
qızlar |
81.60 1.686
|
78.33 1.493
|
77.33 1.410
|
81.25 1.509
|
80.43 1.431
|
73.82 1.333
|
85.69 1.451
|
58.40 1.709
|
52.12 1.681
|
62.35 1.990
|
65.01 2.099
|
60.13 2.073
|
63.66 1.753
|
bütövlükdə |
81.33 1.708
|
79.77 1.563
|
80.83 1.525
|
83.54 1.619
|
84.33 1.559
|
79.91 1.512
|
87.32 1.561
|
60.90 1.896
|
52.09 1.769
|
61.19 2.067
|
64.67 2.226
|
63.17 2.300
|
64.38 1.888
|
İngilis dili
Məzunlar |
Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq) |
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
oğlanlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
82.90 1.855
|
80.43 1.690
|
80.45 1.706
|
84.00 1.785
|
73.41 2.309
|
68.39 2.023
|
67.84 1.808
|
71.47 2.120
|
78.82 2.115
|
70.82 1.774
|
qızlar |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
81.67 1.557
|
84.95 1.521
|
78.53 1.401
|
84.48 1.480
|
72.41 1.753
|
73.34 1.712
|
76.64 1.607
|
73.31 1.709
|
77.42 1.629
|
82.20 1.611
|
bütövlükdə |
--- ---
|
--- ---
|
--- ---
|
82.28 1.711
|
82.43 1.608
|
79.53 1.556
|
84.26 1.634
|
72.95 2.021
|
70.59 1.860
|
72.59 1.721
|
72.33 1.906
|
78.09 1.858
|
75.70 1.678
|
b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları)
görə dinamikası (fənlər üzrə)
Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət
kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili
verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi
sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o
qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o
qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin,
müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə
şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə
göstəricisi də hesablanmış və məktəbin
göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında
məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən
çox olması məktəbin göstəricisinin o
nisbətdə respublika üzrə göstəricidən
yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin
respublika üzrə göstəricidən aşağı
olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər
üzrə azalıb-artması bizə məktəbin
göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə
müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud
müsbət olmasını göstərir.
Ana dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
35.87 3.796
|
11.11 0.963
|
25.40 3.057
|
49.51 5.295
|
21.87 4.828
|
38.46 1.805
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
76.09 2.431
|
65.28 1.817
|
61.90 2.024
|
89.32 2.767
|
69.79 3.281
|
75.82 1.565
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
93.48 1.713
|
93.06 1.510
|
100.00 1.809
|
100.00 1.783
|
93.75 2.111
|
95.60 1.388
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
100.00 1.315
|
100.00 1.168
|
100.00 1.215
|
100.00 1.309
|
100.00 1.429
|
100.00 1.218
|
Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
26.09 3.989
|
11.11 2.054
|
31.75 5.531
|
34.95 5.419
|
31.25 5.672
|
40.66 3.360
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
50.00 3.021
|
36.11 2.626
|
50.79 3.525
|
61.17 4.195
|
62.50 4.760
|
58.24 2.903
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
81.52 2.514
|
72.22 2.621
|
80.95 2.917
|
77.67 2.894
|
80.21 3.253
|
71.43 2.187
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
95.65 1.693
|
93.06 1.720
|
95.24 1.799
|
93.20 1.898
|
90.62 1.954
|
90.11 1.651
|
İngilis dili
Ümumi balların intervalları |
Məzunların nisbi sayı və reytinqi |
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
80 – 100 (80 daxil olmamaq şərtilə) |
54.35 5.673
|
43.06 5.182
|
41.27 3.825
|
44.66 5.507
|
59.37 5.014
|
48.35 2.897
|
60 – 100 (60 daxil olmamaq şərtilə) |
67.39 3.373
|
63.89 3.066
|
69.84 2.543
|
65.05 3.095
|
80.21 2.947
|
78.02 2.421
|
40 – 100 (40 daxil olmamaq şərtilə) |
88.04 2.415
|
90.28 2.310
|
93.65 1.975
|
91.26 2.162
|
97.92 2.026
|
92.31 1.802
|
20 – 100 (20 daxil olmamaq şərtilə) |
96.74 1.549
|
97.22 1.358
|
98.41 1.315
|
99.03 1.484
|
98.96 1.395
|
98.90 1.359
|
|