287 saylı 'Zəkalar' liseyi
287 saylı 'Zəkalar' liseyi
Bolgə: Bakı ş. Xətai rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]  [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]  [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

Buraxılış imtahanlarının nəticələri (tam orta təhsil səviyyəsi üzrə)


a) Fənlər üzrə nisbi balların dinamikası

    Aşağıda fənlər üzrə nisbi balların 2012-2024 illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. 2019-cü ilədək nisbi bal fənn üzrə düzgün cavabların faizi kimi hesablanırdı, 2019-cü ildən etibarən fənn üzrə maksimal toplanıla bilən balın faizi kimi hesablanır. Nisbi bal 0-100 intervalında dəyişir. Nisbi bal 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Buraxılış imtahanının nəticələri əsasında hesablanmış reytinq məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən neçə dəfə çox və ya az olduğunu göstərir. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən yüksək, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə orta göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız şagirdlərin göstəricilərinin dinamikasının müqayisəli təhlili göstərilmişdir. 

Ana dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar 78.79
1.649
76.57
1.643
80.94
1.612
77.96
1.648
85.30
1.710
86.31
1.673
87.00
1.672
67.70
1.710
64.78
1.473
61.96
1.552
74.04
1.856
68.44
2.048
68.63
1.421
qızlar 85.56
1.533
79.03
1.423
82.67
1.369
82.08
1.417
88.17
1.458
89.90
1.420
89.71
1.391
77.56
1.475
63.69
1.156
71.97
1.393
82.44
1.585
67.63
1.528
79.35
1.281
bütövlükdə 81.83
1.594
77.59
1.537
81.61
1.493
80.05
1.543
86.57
1.588
88.03
1.552
88.46
1.537
72.20
1.589
64.30
1.312
67.36
1.488
77.96
1.716
68.02
1.770
73.23
1.339

Riyaziyyat
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar 81.11
1.726
80.78
1.617
83.08
1.611
85.91
1.724
87.44
1.668
85.50
1.681
89.24
1.670
63.01
2.071
52.06
1.851
59.82
2.124
64.37
2.348
66.47
2.545
64.91
2.019
qızlar 81.60
1.686
78.33
1.493
77.33
1.410
81.25
1.509
80.43
1.431
73.82
1.333
85.69
1.451
58.40
1.709
52.12
1.681
62.35
1.990
65.01
2.099
60.13
2.073
63.66
1.753
bütövlükdə 81.33
1.708
79.77
1.563
80.83
1.525
83.54
1.619
84.33
1.559
79.91
1.512
87.32
1.561
60.90
1.896
52.09
1.769
61.19
2.067
64.67
2.226
63.17
2.300
64.38
1.888

İngilis dili
Məzunlar Göstəricilər (düzgün cavabların faizi və reytinq)
2012201320142015201620172018201920202021202220232024
oğlanlar ---
---
---
---
---
---
82.90
1.855
80.43
1.690
80.45
1.706
84.00
1.785
73.41
2.309
68.39
2.023
67.84
1.808
71.47
2.120
78.82
2.115
70.82
1.774
qızlar ---
---
---
---
---
---
81.67
1.557
84.95
1.521
78.53
1.401
84.48
1.480
72.41
1.753
73.34
1.712
76.64
1.607
73.31
1.709
77.42
1.629
82.20
1.611
bütövlükdə ---
---
---
---
---
---
82.28
1.711
82.43
1.608
79.53
1.556
84.26
1.634
72.95
2.021
70.59
1.860
72.59
1.721
72.33
1.906
78.09
1.858
75.70
1.678


b) Şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına (80-100, 60-100, 40-100, 20-100 bal intervalları) görə dinamikası (fənlər üzrə)

    Aşağıda şagirdlərin nisbi saylarının müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə illər üzrə dinamikasının təhlili verilmişdir. Yuxarı bal intervallarında (80-100, 60-100) şagirdlərin nisbi sayı nə qədər az olarsa, məktəbin nəticəsinin bir o qədər aşağı, nə qədər çox olarsa, bir o qədər yuxarı olmasını göstərir. Həmçinin, müvəffəqiyyət kateqoriyalarına görə şagirdlərin nisbi saylarının respublika üzrə göstəricisi də hesablanmış və məktəbin göstəricisinin bu göstəriciyə nisbəti əsasında məktəbin reytinqi formalaşmışdır. Reytinqin 1-dən çox olması məktəbin göstəricisinin o nisbətdə respublika üzrə göstəricidən yuxarı, 1-dən az olması isə məktəbin göstəricisinin respublika üzrə göstəricidən aşağı olmasını ifadə edir. Bundan başqa reytinqin illər üzrə azalıb-artması bizə məktəbin göstəricisinin respublikanın göstəricisi ilə müqayisədə dinamikasının mənfi və yaxud müsbət olmasını göstərir.

Ana dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
35.87
3.796
11.11
0.963
25.40
3.057
49.51
5.295
21.87
4.828
38.46
1.805
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
76.09
2.431
65.28
1.817
61.90
2.024
89.32
2.767
69.79
3.281
75.82
1.565
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
93.48
1.713
93.06
1.510
100.00
1.809
100.00
1.783
93.75
2.111
95.60
1.388
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
100.00
1.315
100.00
1.168
100.00
1.215
100.00
1.309
100.00
1.429
100.00
1.218

Riyaziyyat
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
26.09
3.989
11.11
2.054
31.75
5.531
34.95
5.419
31.25
5.672
40.66
3.360
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
50.00
3.021
36.11
2.626
50.79
3.525
61.17
4.195
62.50
4.760
58.24
2.903
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
81.52
2.514
72.22
2.621
80.95
2.917
77.67
2.894
80.21
3.253
71.43
2.187
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
95.65
1.693
93.06
1.720
95.24
1.799
93.20
1.898
90.62
1.954
90.11
1.651

İngilis dili
Ümumi balların intervalları Məzunların nisbi sayı və reytinqi
201920202021202220232024
80 – 100
(80 daxil olmamaq şərtilə)
54.35
5.673
43.06
5.182
41.27
3.825
44.66
5.507
59.37
5.014
48.35
2.897
60 – 100
(60 daxil olmamaq şərtilə)
67.39
3.373
63.89
3.066
69.84
2.543
65.05
3.095
80.21
2.947
78.02
2.421
40 – 100
(40 daxil olmamaq şərtilə)
88.04
2.415
90.28
2.310
93.65
1.975
91.26
2.162
97.92
2.026
92.31
1.802
20 – 100
(20 daxil olmamaq şərtilə)
96.74
1.549
97.22
1.358
98.41
1.315
99.03
1.484
98.96
1.395
98.90
1.359