265 N-li orta məktəb
265 N-li orta məktəb
Bolgə: Bakı ş. Xətai rayonu
 

2000-ci ilin qəbul kampaniyasının nəticələri

a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri (ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.01012)

   Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
   Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 2000 ilin məzunları "Biologiya"  fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 43.70%-nə düzgün cavab vermişdir. Ən pis nəticələr "Kimya" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 19.94%-nə düzgün cavab vermişdir). Qeyd etmək lazımdır ki, "Türk dili" fənni üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
   Reytinqlərin göstərdiyi kimi, "Ana dili", "Riyaziyyat", "Fizika", "Biologiya", "Coğrafiya", "İngilis dili" fənləri üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksək, "Ədəbiyyat", "Kimya", "Tarix" fənləri üzrə isə aşağıdır. Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.20600) "Biologiya" fənninə, ən kiçik qiyməti (0.85483) isə "Ədəbiyyat" fənninə uyğundur.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlili göstərilmişdir. Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Riyaziyyat", "Tarix", "Coğrafiya", "İngilis dili" fənləri üzrə irəlidədir. Qız məzunlar isə "Ana dili", "Ədəbiyyat", "Fizika", "Kimya", "Biologiya" fənləri üzrə irəlidədir. Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Coğrafiya" fənni üzrə müşahidə olunur. Oğlanların göstəriciləri qızların göstəricilərindən 20.62% çoxdur.

Fənn İmtahanda iştirak edib Düzgün cavabların faizi Reytinq
OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə
Ana dili 61 63 124 36.07 42.06 39.11 1.03954 1.21242 1.12737
Ədəbiyyat 61 63 124 21.48 30.79 26.21 0.70042 1.00434 0.85483
Riyaziyyat 49 30 79 34.56 21.89 29.75 1.16462 0.73767 1.00249
Fizika 39 15 54 26.58 30.44 27.65 0.98441 1.12748 1.02415
Kimya 39 15 54 15.21 32.22 19.94 0.69126 1.46407 0.90593
Biologiya 8 10 18 38.75 47.67 43.70 1.06930 1.31535 1.20600
Tarix 12 47 59 36.94 22.84 25.71 1.42692 0.88204 0.99286
Coğrafiya 14 24 38 48.81 28.19 35.79 1.51151 0.87311 1.10831
İngilis dili 21 42 63 29.68 22.70 25.03 1.31582 1.00622 1.10942
Türk dili 1 6 7 0.00 15.00 12.86 0.00000 0.79459 0.68108

Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi

 b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri (qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş reytinqi - 1.070 )

   Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin - qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
   Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti 34.86% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 45.92%; II qrup - 54.38%; III qrup - 29.17%; IV qrup - 25.99%; V qrup - 25.14% ). Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisi səviyyəsindədir . Məzunların qəbul olma faizi II, III, IV, V qruplarda orta respublika göstəricidən yüksəkdir, I qrupda isə aşağıdır.
   Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisi səviyyəsindədir . Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, bütün qruplarda məzunların orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir.
   Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa imkan verir. II, III, V qruplarda oğlan məzunlarının orta balı qız məzunlarınkından yüksəkdir; qızlar I, IV qruplarda ixtisaslarında daha yüksək nəticələr göstəriblər.

İxtisas qrupu * İmtahanda iştirak edib Orta bal Qəbul olan məzunlar
cəmi cəmi (%-lə) orta bal dövlət, ödənişsiz dövlət, ödənişli özəl
I. Riyaziyyat, fizika, mühəndislik və xüsusi qabiliyyət tələb edən texniki ixtisaslar o 31 148.427 11 35.48 210.454 4 7 0
q 5 254.834 3 60.00 347.778 1 2 0
* 36 163.206 14 38.89 239.881 5 9 0
II. İqtisadiyyat və coğrafiya ixtisasları o 10 313.666 8 80.00 371.666 1 6 1
q 1 64.166 0 0.00 --- 0 0 0
* 11 290.984 8 72.73 371.666 1 6 1
III. Humanitar, beynəlxalq münasibətlər və xüsusi qabiliyyət tələb edən incəsənət və musiqi ixtisasları o 4 259.791 2 50.00 378.332 0 2 0
q 23 223.515 7 30.43 321.667 3 1 3
* 27 228.889 9 33.33 334.259 3 3 3
IV. Tibb, kimya, biologiya və xüsusi qabiliyyət tələb edən idman ixtisasları o 8 266.563 3 37.50 324.444 2 1 0
q 10 269.084 3 30.00 444.722 2 1 0
* 18 267.963 6 33.33 384.583 4 2 0
V. İdarəetmə, sosiologiya, psixologiya, pedaqoji və xüsusi qabiliyyət tələb edən ilkin hərbi hazırlıq ixtisasları o 8 248.855 5 62.50 326.834 4 0 1
q 24 110.764 4 16.67 200.833 0 4 0
* 32 145.286 9 28.13 270.833 4 4 1
Cəmi o 61 211.482 29 47.54 298.362 11 16 2
q 63 187.751 17 26.98 319.559 6 8 3
* 124 199.425 46 37.10 306.195 17 24 5

Qrafik: Oğlan və qız məzunun qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi