265 N-li orta məktəb
265 N-li orta məktəb
Bolgə: BAKI ŞƏHƏRİ XƏTAİ RAYONU
 

1995-ci ilin qəbul kampaniyasının nəticələri

a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri (ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.14570)

   Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
   Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 1995 ilin məzunları "Biologiya"  fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 48.71%-nə düzgün cavab vermişdir. Ən pis nəticələr "Kimya" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 21.77%-nə düzgün cavab vermişdir). Qeyd etmək lazımdır ki, "Alman dili" fənni üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
   Reytinqlərin göstərdiyi kimi, "Ana dili", "Ədəbiyyat", "Riyaziyyat", "Fizika", "Biologiya", "Coğrafiya", "İngilis dili" fənləri üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksək, "Kimya", "Tarix" fənləri üzrə isə aşağıdır. Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.26184) "İngilis dili" fənninə, ən kiçik qiyməti (0.97578) isə "Kimya" fənninə uyğundur.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlili göstərilmişdir. Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Riyaziyyat", "Tarix", "Coğrafiya", "İngilis dili" fənləri üzrə irəlidədir. Qız məzunlar isə "Ana dili", "Ədəbiyyat", "Fizika", "Kimya" fənləri üzrə irəlidədir. Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Kimya" fənni üzrə müşahidə olunur. Qızların göstəriciləri oğlanların göstəricilərindən 22.52% çoxdur.

Fənn İmtahanda iştirak edib Düzgün cavabların faizi Reytinq
OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə
Ana dili 23 41 64 39.51 41.48 40.77 1.14148 1.19839 1.17793
Ədəbiyyat 23 41 64 43.61 44.03 43.88 1.19694 1.20840 1.20426
Riyaziyyat 15 9 24 41.08 33.83 38.34 1.10927 0.91340 1.03527
Fizika 10 18 28 21.00 26.30 24.40 0.90022 1.12726 1.04617
Kimya 10 18 28 7.33 29.85 21.77 0.32869 1.33795 0.97578
Biologiya 0 13 13 --- 48.71 48.71 --- 1.15544 1.15544
Tarix 8 21 29 31.25 29.57 30.03 1.02097 0.96610 0.98126
Coğrafiya 13 21 34 28.97 24.92 26.47 1.20044 1.03249 1.09671
İngilis dili 12 18 30 41.67 40.37 40.89 1.28584 1.24584 1.26184
Alman dili 1 5 6 17.24 43.24 38.98 1.03809 2.60366 2.34715

Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi

 b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri (qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş reytinqi - 1.330 )

   Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin - qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
   Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti 36.01% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 81.71%; II qrup - 35.63%; III qrup - 17.93%; IV qrup - 22.56%; V qrup - 38.35%; VI qrup - 88.37%; VII qrup - 88.34%; VIII qrup - 75.14% ). Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir . Bütün qruplarda məzunların qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən yüksəkdir.
   Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir . Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, məzunların orta balı III, IV qruplarda orta respublika balından yüksək, I qrupda isə aşağıdır. Qeyd etmək lazımdır ki, II, V qruplarda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa imkan verir. I qrupda oğlan məzunlarının orta balı qız məzunlarınkından yüksəkdir; qızlar III qrupda ixtisaslarında daha yüksək nəticələr göstəriblər.

İxtisas qrupu * İmtahanda iştirak edib Orta bal Qəbul olan məzunlar
cəmi cəmi (%-lə) orta bal dövlət, ödənişsiz dövlət, ödənişli özəl
I. Riyaziyyat, fizika, kimya və mühəndislik ixtisasları o 10 162.422 9 90.00 176.264 8 1 0
q 5 125.391 4 80.00 150.280 2 2 0
* 15 150.078 13 86.67 168.269 10 3 0
II. İqtisadiyyat və coğrafiya ixtisasları o 5 302.822 4 80.00 346.935 3 1 0
q 2 297.637 1 50.00 286.250 1 0 0
* 7 301.341 5 71.43 334.798 4 1 0
III. Humanitar, ictimai və beynəlxalq münasibətlər ixtisasları o 8 202.555 1 12.50 309.367 0 0 1
q 19 219.497 6 31.58 370.177 4 2 0
* 27 214.477 7 25.93 361.490 4 2 1
IV. Tibb və biologiya ixtisasları o 0 --- 0 --- --- 0 0 0
q 13 245.365 4 30.77 377.560 1 3 0
* 13 245.365 4 30.77 377.560 1 3 0
V. İdarəetmə, sosiologiya, psixologiya və pedaqoji ixtisaslar o 0 --- 0 --- --- 0 0 0
q 2 236.335 1 50.00 322.671 1 0 0
* 2 236.335 1 50.00 322.671 1 0 0
Cəmi o 23 206.903 14 60.87 234.535 11 2 1
q 41 220.856 16 39.02 308.834 9 7 0
* 64 215.841 30 46.88 274.161 20 9 1

Qrafik: Oğlan və qız məzunun qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi