221 saylı orta məktəb
221 saylı orta məktəb
Bolgə: Bakı ş. Xətai rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]   [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]  [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

2016-cı ilin qəbul kampaniyasının nəticələri

a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri (ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.01492)

   Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
   Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 2016 ilin məzunları "Ədəbiyyat"  fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 60.00%-nə düzgün cavab vermişdir. Ən pis nəticələr "Riyaziyyat" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 35.94%-nə düzgün cavab vermişdir). Qeyd etmək lazımdır ki, "Biologiya" fənni üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
   Reytinqlərin göstərdiyi kimi, "Ana dili", "Ədəbiyyat", "Tarix", "Coğrafiya", "İngilis dili" fənləri üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksək, "Riyaziyyat", "Fizika", "Kimya" fənləri üzrə isə aşağıdır. Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.25183) "İngilis dili" fənninə, ən kiçik qiyməti (0.90095) isə "Kimya" fənninə uyğundur.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlili göstərilmişdir. Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Ədəbiyyat", "Tarix", "Coğrafiya", "İngilis dili" fənləri üzrə irəlidədir. Qız məzunlar isə "Ana dili", "Riyaziyyat", "Fizika", "Kimya" fənləri üzrə irəlidədir. Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Tarix" fənni üzrə müşahidə olunur. Oğlanların göstəriciləri qızların göstəricilərindən 44.83% çoxdur.

Fənn İmtahanda iştirak edib Düzgün cavabların faizi Reytinq
OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə
Ana dili 39 38 77 49.13 55.05 52.05 0.94695 1.06115 1.00331
Ədəbiyyat 3 8 11 73.33 55.00 60.00 1.40176 1.05132 1.14689
Riyaziyyat 36 29 65 33.67 38.76 35.94 0.92727 1.06751 0.98984
Fizika 29 19 48 33.66 46.95 38.92 0.79972 1.11557 0.92474
Kimya 29 19 48 31.17 45.26 36.75 0.76421 1.10965 0.90095
Biologiya 0 1 1 --- 96.00 96.00 --- 1.67913 1.67913
Tarix 3 8 11 81.33 36.50 48.73 1.84879 0.82968 1.10762
Coğrafiya 7 11 18 65.71 51.64 57.11 1.31585 1.03395 1.14358
İngilis dili 10 19 29 68.00 44.63 52.69 1.61558 1.06038 1.25183

Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi

 b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri (qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş reytinqi - 1.050 )

   Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin - qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
   Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti 51.37% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 44.86%; II qrup - 56.40%; III qrup - 55.53%; IV qrup - 62.02%; V qrup - 13.92% ). Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən yüksəkdir . Məzunların qəbul olma faizi II, III qruplarda orta respublika göstəricidən yüksəkdir, I, V qruplarda isə aşağıdır.
   Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisi səviyyəsindədir . Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, məzunların orta balı II, III, V qruplarda orta respublika balından yüksək, I qrupda isə aşağıdır. Qeyd etmək lazımdır ki, IV qrupda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   I-IV qrupların imtahanlarında iştirak edən məzunların göstəriciləri bal intervalları üzrə aşağıdakı kimi paylanıb: 0-100 intervalında – 17 nəfər, 100-200 intervalında – 15 nəfər, 200-300 intervalında – 12 nəfər, 300-500 intervalında – 26 nəfər, 500-dən yuxarı – 7 nəfər.
   Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa imkan verir. II, III qruplarda oğlan məzunlarının orta balı qız məzunlarınkından yüksəkdir; qızlar I, V qruplarda ixtisaslarında daha yüksək nəticələr göstəriblər.

İxtisas qrupu * İmtahanda iştirak edib Orta bal Qəbul olan məzunlar
cəmi cəmi
(%-lə)
orta bal dövlət ali təhsil müəssisələrinə özəl ali təhsil müəssisələrinə
dövlət sifarişi ödənişli
təhsil forması
dövlət sifarişi ödənişli
təhsil forması
I. Riyaziyyat, fizika, mühəndislik, memarlıq və aqrar ixtisasları o 29 176.966 12 41.38 306.833 5 7 0 0
q 18 245.778 9 50.00 385.889 7 2 0 0
* 47 203.319 21 44.68 340.714 12 9 0 0
II. İqtisadiyyat, idarəetmə, beynəlxalq münasibətlər, sosiologiya, regionşünaslıq və coğrafiya ixtisasları o 7 396.286 6 85.71 440.333 2 4 0 0
q 11 295.364 8 72.73 330.750 0 6 0 2
* 18 334.611 14 77.78 377.714 2 10 0 2
III. Humanitar və pedaqogika ixtisasları o 3 529.000 3 100.00 529.000 0 3 0 0
q 8 279.125 4 50.00 417.250 2 2 0 0
* 11 347.273 7 63.64 465.143 2 5 0 0
IV. Tibb, kimya, biologiya, psixologiya və aqrar ixtisasları o 0 --- 0 --- --- 0 0 0 0
q 1 656.000 1 100.00 656.000 1 0 0 0
* 1 656.000 1 100.00 656.000 1 0 0 0
V. İncəsənət, musiqi və idman ixtisasları o 15 54.867 2 13.33 70.000 1 1 0 0
q 5 57.000 0 0.00 --- 0 0 0 0
* 20 55.400 2 10.00 70.000 1 1 0 0
Cəmi o 41 243.410 23 56.10 376.714 8 15 0 0
q 38 277.947 22 57.89 383.818 10 10 0 2
* 79 260.455 45 56.96 380.349 18 25 0 2
Bütün qruplar üzrə nəticələrin cəmi göstərilən sırada orta ballar hesablanarkən məzunların yalnız I-IV qrupların imtahanlarında əldə etdikləri nəticələri nəzərə alınıb.

Qrafik: Oğlan və qız məzunun qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi