221 saylı orta məktəb
221 saylı orta məktəb
Bolgə: Bakı ş. Xətai rayonu
 

2005-ci ilin qəbul kampaniyasının nəticələri

a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri (ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.07573)

   Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
   Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 2005 ilin məzunları "Coğrafiya"  fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 54.13%-nə düzgün cavab vermişdir. Ən pis nəticələr "Tarix" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 25.43%-nə düzgün cavab vermişdir). Qeyd etmək lazımdır ki, "Biologiya", "Fransız dili" fənləri üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
   Reytinqlərin göstərdiyi kimi, "Ədəbiyyat", "Riyaziyyat", "Fizika", "Kimya", "Coğrafiya", "Ümumi fənn bloku" fənləri üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksək, "Ana dili", "Tarix", "İngilis dili" fənləri üzrə isə aşağıdır. Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.30310) "Coğrafiya" fənninə, ən kiçik qiyməti (0.79057) isə "Tarix" fənninə uyğundur.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlili göstərilmişdir. Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Riyaziyyat", "Tarix", "Coğrafiya", "İngilis dili" fənləri üzrə irəlidədir. Qız məzunlar isə "Ana dili", "Ədəbiyyat", "Fizika", "Kimya", "Ümumi fənn bloku" fənləri üzrə irəlidədir. Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Kimya" fənni üzrə müşahidə olunur. Qızların göstəriciləri oğlanların göstəricilərindən 23.47% çoxdur.

Fənn İmtahanda iştirak edib Düzgün cavabların faizi Reytinq
OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə
Ana dili 38 38 76 32.17 41.84 37.06 0.83923 1.09147 0.96671
Ədəbiyyat 38 38 76 30.00 36.50 33.30 1.02420 1.24628 1.13688
Riyaziyyat 32 28 60 42.75 36.86 40.00 1.17387 1.01206 1.09836
Fizika 18 10 28 30.44 48.80 37.00 0.95156 1.52528 1.15646
Kimya 18 10 28 17.33 40.80 25.71 0.71342 1.67930 1.05838
Biologiya 2 2 4 16.00 66.00 41.00 0.45289 1.86819 1.16054
Tarix 4 24 28 44.00 22.33 25.43 1.36796 0.69434 0.79057
Coğrafiya 20 12 32 56.00 51.00 54.13 1.34824 1.22786 1.30310
İngilis dili 20 27 47 39.00 26.67 31.91 1.19938 0.82009 0.98149
Fransız dili 0 1 1 --- 4.00 4.00 --- 0.12451 0.12451
Ümumi fənn bloku 38 38 76 33.42 35.79 34.61 1.11840 1.19766 1.15803

Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi

 b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri (qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş reytinqi - 1.309 )

   Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin - qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
   Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti 32.26% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 36.24%; II qrup - 42.64%; III qrup - 27.81%; IV qrup - 34.11%; V qrup - 18.01% ). Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir . Məzunların qəbul olma faizi I, II, III qruplarda orta respublika göstəricidən yüksəkdir, V qrupda isə aşağıdır.
   Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir . Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, məzunların orta balı I, II, III qruplarda orta respublika balından yüksək, V qrupda isə aşağıdır. Qeyd etmək lazımdır ki, IV qrupda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa imkan verir. Qeyd edək ki, I, II, III qruplarda qız məzunlarının orta balı oğlan məzunlarınkından yüksəkdir.

İxtisas qrupu * İmtahanda iştirak edib Orta bal Qəbul olan məzunlar
cəmi cəmi (%-lə) orta bal dövlət, ödənişsiz dövlət, ödənişli özəl
I. Riyaziyyat, fizika, mühəndislik və xüsusi qabiliyyət tələb edən texniki ixtisaslar o 16 160.379 5 31.25 313.743 5 0 0
q 8 276.157 6 75.00 338.352 3 2 1
* 24 198.971 11 45.83 327.166 8 2 1
II. İqtisadiyyat, idarəetmə və coğrafiya ixtisasları o 16 324.672 10 62.50 443.693 4 6 0
q 4 446.589 4 100.00 446.589 2 0 2
* 20 349.055 14 70.00 444.521 6 6 2
III. Humanitar, beynəlxalq münasibətlər və xüsusi qabiliyyət tələb edən incəsənət və musiqi ixtisasları o 4 208.510 1 25.00 412.072 0 1 0
q 8 235.603 3 37.50 326.542 3 0 0
* 12 226.572 4 33.33 347.924 3 1 0
IV. Tibb, kimya, biologiya və xüsusi qabiliyyət tələb edən idman ixtisasları o 2 61.920 2 100.00 61.920 0 2 0
q 2 378.563 1 50.00 296.733 0 1 0
* 4 220.241 3 75.00 140.191 0 3 0
V. Sosiologiya, psixologiya və pedaqoji ixtisaslar o 0 --- 0 --- --- 0 0 0
q 16 106.415 1 6.25 257.322 1 0 0
* 16 106.415 1 6.25 257.322 1 0 0
Cəmi o 38 229.439 18 47.37 363.420 9 9 0
q 38 219.479 15 39.47 356.676 9 3 3
* 76 224.459 33 43.42 360.355 18 12 3

Qrafik: Oğlan və qız məzunun qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi