a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri
(ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.83601 )
Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik
səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin
ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında
məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə
yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 2006 ilin məzunları "Coğrafiya" fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 74.25%-nə düzgün cavab vermişdir.
Ən pis nəticələr "Ümumi fənn bloku" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 38.10%-nə düzgün cavab vermişdir).
Qeyd etmək lazımdır ki, "Biologiya" fənni üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə
dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin
göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
Reytinqlərin göstərdiyi kimi, bütün təhlil edilən fənlər üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksəkdir.
Reytinqin ən yüksək qiyməti (2.21222) "Kimya" fənninə, ən kiçik qiyməti (1.57456) isə "Ümumi fənn bloku" fənninə uyğundur.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli
təhlili göstərilmişdir.
Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Riyaziyyat", "Fizika", "Kimya", "Tarix", "Coğrafiya", "Ümumi fənn bloku" fənləri üzrə irəlidədir.
Qız məzunlar isə "Ana dili", "Ədəbiyyat", "İngilis dili" fənləri üzrə irəlidədir.
Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Fizika" fənni üzrə müşahidə olunur. Oğlanların göstəriciləri qızların göstəricilərindən 30.40% çoxdur.
Fənn |
İmtahanda iştirak
edib |
Düzgün cavabların
faizi |
Reytinq |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Ana dili |
26 |
16 |
42 |
70.19 |
70.31 |
70.24 |
1.69961 |
1.70252 |
1.70072 |
Ədəbiyyat |
26 |
16 |
42 |
58.97 |
60.83 |
59.68 |
1.72296 |
1.77727 |
1.74365 |
Riyaziyyat |
23 |
6 |
29 |
73.39 |
66.00 |
71.86 |
2.24214 |
2.01633 |
2.19542 |
Fizika |
5 |
3 |
8 |
74.40 |
44.00 |
63.00 |
2.57181 |
1.52096 |
2.17774 |
Kimya |
5 |
3 |
8 |
56.00 |
45.33 |
52.00 |
2.38239 |
1.92860 |
2.21222 |
Biologiya |
0 |
2 |
2 |
--- |
52.00 |
52.00 |
--- |
1.62161 |
1.62161 |
Tarix |
3 |
10 |
13 |
82.67 |
60.80 |
65.85 |
2.23150 |
1.64123 |
1.77745 |
Coğrafiya |
21 |
11 |
32 |
79.81 |
63.64 |
74.25 |
1.84764 |
1.47322 |
1.71894 |
İngilis dili |
21 |
13 |
34 |
67.43 |
71.69 |
69.06 |
2.06010 |
2.19037 |
2.10991 |
Ümumi fənn bloku |
26 |
16 |
42 |
44.23 |
28.13 |
38.10 |
1.82816 |
1.16247 |
1.57456 |
Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi
b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri
(qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş
reytinqi - 3.691
)
Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin -
qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti
27.57% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 31.36%;
II qrup - 38.40%;
III qrup - 23.69%;
IV qrup - 26.48%;
V qrup - 14.06%
).
Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir
.
Bütün qruplarda məzunların qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən yüksəkdir.
Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir
.
Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, bütün qruplarda məzunların orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir.
Qeyd etmək lazımdır ki, I, IV, V qruplarda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini
qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa
imkan verir. III qrupda
oğlan məzunlarının orta balı qız məzunlarınkından yüksəkdir; qızlar II qrupda
ixtisaslarında daha yüksək nəticələr göstəriblər.
İxtisas qrupu |
* |
İmtahanda iştirak
edib |
Orta bal |
Qəbul olan məzunlar |
cəmi |
cəmi (%-lə) |
orta bal |
dövlət, ödənişsiz |
dövlət, ödənişli |
özəl |
I. Riyaziyyat, fizika, mühəndislik və xüsusi qabiliyyət tələb edən texniki ixtisaslar |
o |
5 |
459.057 |
5 |
100.00 |
459.057 |
4 |
1 |
0 |
q |
1 |
258.679 |
1 |
100.00 |
258.679 |
0 |
1 |
0 |
* |
6 |
425.661 |
6 |
100.00 |
425.661 |
4 |
2 |
0 |
II. İqtisadiyyat, idarəetmə və coğrafiya ixtisasları |
o |
18 |
481.791 |
17 |
94.44 |
500.240 |
6 |
8 |
3 |
q |
3 |
592.756 |
3 |
100.00 |
592.756 |
2 |
1 |
0 |
* |
21 |
497.643 |
20 |
95.24 |
514.117 |
8 |
9 |
3 |
III. Humanitar, beynəlxalq münasibətlər və xüsusi qabiliyyət tələb edən incəsənət və musiqi ixtisasları |
o |
3 |
446.667 |
1 |
33.33 |
657.500 |
1 |
0 |
0 |
q |
8 |
435.991 |
4 |
50.00 |
568.813 |
2 |
2 |
0 |
* |
11 |
438.903 |
5 |
45.45 |
586.550 |
3 |
2 |
0 |
IV. Tibb, kimya, biologiya və xüsusi qabiliyyət tələb edən idman ixtisasları |
o |
0 |
--- |
0 |
--- |
--- |
0 |
0 |
0 |
q |
2 |
333.822 |
1 |
50.00 |
432.464 |
0 |
1 |
0 |
* |
2 |
333.822 |
1 |
50.00 |
432.464 |
0 |
1 |
0 |
V. Sosiologiya, psixologiya və pedaqoji ixtisaslar |
o |
0 |
--- |
0 |
--- |
--- |
0 |
0 |
0 |
q |
2 |
196.169 |
1 |
50.00 |
373.660 |
0 |
1 |
0 |
* |
2 |
196.169 |
1 |
50.00 |
373.660 |
0 |
1 |
0 |
Cəmi |
o |
26 |
473.366 |
23 |
88.46 |
498.124 |
11 |
9 |
3 |
q |
16 |
411.554 |
10 |
62.50 |
511.832 |
4 |
6 |
0 |
* |
42 |
449.819 |
33 |
78.57 |
502.278 |
15 |
15 |
3 |
Qrafik: Oğlan və qız məzunun
qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi
 |