283 saylı orta məktəb
283 saylı orta məktəb
Bolgə: Bakı ş. Binəqədi rayonu
 

   [ Qəbul imtahanları ]   [ Buraxılış imtahanları (ümumi orta təhsil səviyyəsi) ]  [ Buraxılış imtahanları (tam orta təhsil səviyyəsi) ] 

2016-cı ilin qəbul kampaniyasının nəticələri

a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri (ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.14306)

   Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
   Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 2016 ilin məzunları "Fizika"  fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 57.50%-nə düzgün cavab vermişdir. Ən pis nəticələr "Tarix" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 33.43%-nə düzgün cavab vermişdir). Qeyd etmək lazımdır ki, "Biologiya" fənni üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
   Reytinqlərin göstərdiyi kimi, "Ana dili", "Ədəbiyyat", "Riyaziyyat", "Fizika", "Kimya", "Coğrafiya", "İngilis dili" fənləri üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksək, "Tarix" fənni üzrə isə aşağıdır. Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.36633) "Fizika" fənninə, ən kiçik qiyməti (0.75986) isə "Tarix" fənninə uyğundur.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlili göstərilmişdir. Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Coğrafiya" fənni üzrə irəlidədir. Qız məzunlar isə "Ana dili", "Riyaziyyat", "Fizika", "Kimya", "İngilis dili" fənləri üzrə irəlidədir. Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Ana dili" fənni üzrə müşahidə olunur. Qızların göstəriciləri oğlanların göstəricilərindən 15.26% çoxdur.

Fənn İmtahanda iştirak edib Düzgün cavabların faizi Reytinq
OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə
Ana dili 27 32 59 48.74 64.00 57.02 0.93948 1.23361 1.09901
Ədəbiyyat 0 14 14 --- 53.14 53.14 --- 1.01582 1.01582
Riyaziyyat 24 17 41 37.83 45.65 41.07 1.04203 1.25724 1.13126
Fizika 14 10 24 54.00 62.40 57.50 1.28316 1.48276 1.36633
Kimya 14 10 24 50.57 61.60 55.17 1.23979 1.51016 1.35244
Biologiya 3 1 4 62.67 92.00 70.00 1.09610 1.60917 1.22436
Tarix 0 14 14 --- 33.43 33.43 --- 0.75986 0.75986
Coğrafiya 13 8 21 57.23 48.50 53.90 1.14598 0.97115 1.07938
İngilis dili 13 22 35 45.23 51.45 49.14 1.07462 1.22249 1.16756

Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi

 b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri (qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş reytinqi - 1.354 )

   Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin - qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
   Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti 51.37% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 44.86%; II qrup - 56.40%; III qrup - 55.53%; IV qrup - 62.02%; V qrup - 13.92% ). Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir . Bütün qruplarda məzunların qəbul olma faizi orta respublika göstəricisindən yüksəkdir.
   Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir . Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, bütün qruplarda məzunların orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir. Qeyd etmək lazımdır ki, IV qrupda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   I-IV qrupların imtahanlarında iştirak edən məzunların göstəriciləri bal intervalları üzrə aşağıdakı kimi paylanıb: 0-100 intervalında – 7 nəfər, 100-200 intervalında – 10 nəfər, 200-300 intervalında – 13 nəfər, 300-500 intervalında – 19 nəfər, 500-dən yuxarı – 10 nəfər.
   Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa imkan verir. II qrupda oğlan məzunlarının orta balı qız məzunlarınkından yüksəkdir; qızlar I, V qruplarda ixtisaslarında daha yüksək nəticələr göstəriblər.

İxtisas qrupu * İmtahanda iştirak edib Orta bal Qəbul olan məzunlar
cəmi cəmi
(%-lə)
orta bal dövlət ali təhsil müəssisələrinə özəl ali təhsil müəssisələrinə
dövlət sifarişi ödənişli
təhsil forması
dövlət sifarişi ödənişli
təhsil forması
I. Riyaziyyat, fizika, mühəndislik, memarlıq və aqrar ixtisasları o 11 264.273 9 81.82 300.444 3 6 0 0
q 9 368.778 7 77.78 424.286 4 2 1 0
* 20 311.300 16 80.00 354.625 7 8 1 0
II. İqtisadiyyat, idarəetmə, beynəlxalq münasibətlər, sosiologiya, regionşünaslıq və coğrafiya ixtisasları o 13 291.154 8 61.54 386.875 2 5 0 1
q 8 290.000 5 62.50 399.200 2 3 0 0
* 21 290.714 13 61.90 391.615 4 8 0 1
III. Humanitar və pedaqogika ixtisasları o 0 --- 0 --- --- 0 0 0 0
q 14 312.071 9 64.29 409.667 3 4 1 1
* 14 312.071 9 64.29 409.667 3 4 1 1
IV. Tibb, kimya, biologiya, psixologiya və aqrar ixtisasları o 3 420.333 2 66.67 577.500 0 2 0 0
q 1 555.000 1 100.00 555.000 0 1 0 0
* 4 454.000 3 75.00 570.000 0 3 0 0
V. İncəsənət, musiqi və idman ixtisasları o 7 44.286 0 0.00 --- 0 0 0 0
q 5 70.600 3 60.00 75.333 2 1 0 0
* 12 55.250 3 25.00 75.333 2 1 0 0
Cəmi o 28 294.556 19 67.86 366.000 5 13 0 1
q 35 330.094 25 71.43 418.545 11 11 2 1
* 63 313.831 44 69.84 394.195 16 24 2 2
Bütün qruplar üzrə nəticələrin cəmi göstərilən sırada orta ballar hesablanarkən məzunların yalnız I-IV qrupların imtahanlarında əldə etdikləri nəticələri nəzərə alınıb.

Qrafik: Oğlan və qız məzunun qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi