a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri
(ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.15019 )
Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik
səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin
ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında
məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə
yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 1995 ilin məzunları "Riyaziyyat" fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 53.21%-nə düzgün cavab vermişdir.
Ən pis nəticələr "Fizika" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 27.87%-nə düzgün cavab vermişdir).
Qeyd etmək lazımdır ki, "Fars dili", "Türk dili" fənləri üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə
dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin
göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
Reytinqlərin göstərdiyi kimi, "Ana dili", "Ədəbiyyat", "Riyaziyyat", "Fizika", "Kimya", "Biologiya", "Tarix", "Coğrafiya" fənləri üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksək, "İngilis dili" fənni üzrə isə aşağıdır.
Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.44798) "Kimya" fənninə, ən kiçik qiyməti (0.89099) isə "İngilis dili" fənninə uyğundur.
Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli
təhlili göstərilmişdir.
Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Ana dili", "Ədəbiyyat", "Riyaziyyat", "Fizika", "Kimya", "Tarix", "Coğrafiya" fənləri üzrə irəlidədir.
Qız məzunlar isə "Biologiya", "İngilis dili" fənləri üzrə irəlidədir.
Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Riyaziyyat" fənni üzrə müşahidə olunur. Oğlanların göstəriciləri qızların göstəricilərindən 25.81% çoxdur.
Fənn |
İmtahanda iştirak
edib |
Düzgün cavabların
faizi |
Reytinq |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Oğlanlar | Qızlar | Bütövlükdə |
Ana dili |
36 |
56 |
92 |
44.72 |
35.77 |
39.26 |
1.29197 |
1.03337 |
1.13416 |
Ədəbiyyat |
36 |
56 |
92 |
42.05 |
41.88 |
41.95 |
1.15394 |
1.14945 |
1.15121 |
Riyaziyyat |
25 |
14 |
39 |
62.48 |
36.67 |
53.21 |
1.68708 |
0.99002 |
1.43664 |
Fizika |
3 |
20 |
23 |
42.22 |
25.71 |
27.87 |
1.80997 |
1.10210 |
1.19457 |
Kimya |
3 |
20 |
23 |
33.33 |
32.15 |
32.31 |
1.49405 |
1.44096 |
1.44798 |
Biologiya |
1 |
17 |
18 |
36.67 |
44.16 |
43.74 |
0.86974 |
1.04744 |
1.03748 |
Tarix |
12 |
29 |
41 |
42.50 |
27.50 |
31.90 |
1.38852 |
0.89855 |
1.04207 |
Coğrafiya |
31 |
31 |
62 |
36.24 |
23.87 |
30.05 |
1.50133 |
0.98900 |
1.24517 |
İngilis dili |
32 |
33 |
65 |
28.33 |
29.39 |
28.87 |
0.87437 |
0.90710 |
0.89099 |
Fars dili |
1 |
0 |
1 |
3.33 |
--- |
3.33 |
0.18041 |
--- |
0.18041 |
Türk dili |
0 |
2 |
2 |
--- |
16.67 |
16.67 |
--- |
1.51552 |
1.51552 |
Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi
b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri
(qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş
reytinqi - 1.349
)
Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin -
qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti
36.01% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 81.71%;
II qrup - 35.63%;
III qrup - 17.93%;
IV qrup - 22.56%;
V qrup - 38.35%;
VI qrup - 88.37%;
VII qrup - 88.34%;
VIII qrup - 75.14%
).
Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisi səviyyəsindədir
.
Məzunların qəbul olma faizi II, III qruplarda
orta respublika göstəricidən yüksəkdir, IV qrupda
isə aşağıdır.
Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir
.
Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, məzunların orta balı II, IV qruplarda
orta respublika balından yüksək, III qrupda
isə aşağıdır.
Qeyd etmək lazımdır ki, I, V, VII qruplarda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini
qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa
imkan verir. Qeyd edək ki, II, III, IV qruplarda
oğlan məzunlarının orta balı qız məzunlarınkından yüksəkdir.
İxtisas qrupu |
* |
İmtahanda iştirak
edib |
Orta bal |
Qəbul olan məzunlar |
cəmi |
cəmi (%-lə) |
orta bal |
dövlət, ödənişsiz |
dövlət, ödənişli |
özəl |
I. Riyaziyyat, fizika, kimya və mühəndislik ixtisasları |
o |
2 |
282.284 |
2 |
100.00 |
282.284 |
2 |
0 |
0 |
q |
3 |
183.037 |
3 |
100.00 |
183.037 |
3 |
0 |
0 |
* |
5 |
222.736 |
5 |
100.00 |
222.736 |
5 |
0 |
0 |
II. İqtisadiyyat və coğrafiya ixtisasları |
o |
21 |
324.935 |
16 |
76.19 |
350.331 |
11 |
5 |
0 |
q |
7 |
285.720 |
3 |
42.86 |
395.138 |
3 |
0 |
0 |
* |
28 |
315.131 |
19 |
67.86 |
357.406 |
14 |
5 |
0 |
III. Humanitar, ictimai və beynəlxalq münasibətlər ixtisasları |
o |
10 |
227.864 |
5 |
50.00 |
307.803 |
2 |
2 |
1 |
q |
24 |
159.823 |
2 |
8.33 |
346.476 |
0 |
2 |
0 |
* |
34 |
179.835 |
7 |
20.59 |
318.853 |
2 |
4 |
1 |
IV. Tibb və biologiya ixtisasları |
o |
1 |
347.797 |
1 |
100.00 |
347.797 |
1 |
0 |
0 |
q |
17 |
215.630 |
3 |
17.65 |
362.639 |
2 |
1 |
0 |
* |
18 |
222.972 |
4 |
22.22 |
358.928 |
3 |
1 |
0 |
V. İdarəetmə, sosiologiya, psixologiya və pedaqoji ixtisaslar |
o |
2 |
133.526 |
0 |
0.00 |
--- |
0 |
0 |
0 |
q |
4 |
119.046 |
0 |
0.00 |
--- |
0 |
0 |
0 |
* |
6 |
123.873 |
0 |
0.00 |
--- |
0 |
0 |
0 |
VII. Xüsusi qabiliyyət tələb edən musiqi və incəsənət ixtisasları |
o |
0 |
--- |
0 |
--- |
--- |
0 |
0 |
0 |
q |
1 |
418.166 |
1 |
100.00 |
418.166 |
1 |
0 |
0 |
* |
1 |
418.166 |
1 |
100.00 |
418.166 |
1 |
0 |
0 |
Cəmi |
o |
36 |
285.603 |
24 |
66.67 |
335.695 |
16 |
7 |
1 |
q |
56 |
195.446 |
12 |
21.43 |
327.797 |
9 |
3 |
0 |
* |
92 |
230.724 |
36 |
39.13 |
333.062 |
25 |
10 |
1 |
Qrafik: Oğlan və qız məzunun
qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi
 |