283 N-li orta məktəb
283 N-li orta məktəb
Bolgə: BAKI ŞƏHƏRİ BİNƏQƏDİ RAYONU
 

1995-ci ilin qəbul kampaniyasının nəticələri

a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri (ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.15019)

   Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
   Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 1995 ilin məzunları "Riyaziyyat"  fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 53.21%-nə düzgün cavab vermişdir. Ən pis nəticələr "Fizika" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 27.87%-nə düzgün cavab vermişdir). Qeyd etmək lazımdır ki, "Fars dili", "Türk dili" fənləri üzrə abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
   Reytinqlərin göstərdiyi kimi, "Ana dili", "Ədəbiyyat", "Riyaziyyat", "Fizika", "Kimya", "Biologiya", "Tarix", "Coğrafiya" fənləri üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksək, "İngilis dili" fənni üzrə isə aşağıdır. Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.44798) "Kimya" fənninə, ən kiçik qiyməti (0.89099) isə "İngilis dili" fənninə uyğundur.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlili göstərilmişdir. Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Ana dili", "Ədəbiyyat", "Riyaziyyat", "Fizika", "Kimya", "Tarix", "Coğrafiya" fənləri üzrə irəlidədir. Qız məzunlar isə "Biologiya", "İngilis dili" fənləri üzrə irəlidədir. Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Riyaziyyat" fənni üzrə müşahidə olunur. Oğlanların göstəriciləri qızların göstəricilərindən 25.81% çoxdur.

Fənn İmtahanda iştirak edib Düzgün cavabların faizi Reytinq
OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə
Ana dili 36 56 92 44.72 35.77 39.26 1.29197 1.03337 1.13416
Ədəbiyyat 36 56 92 42.05 41.88 41.95 1.15394 1.14945 1.15121
Riyaziyyat 25 14 39 62.48 36.67 53.21 1.68708 0.99002 1.43664
Fizika 3 20 23 42.22 25.71 27.87 1.80997 1.10210 1.19457
Kimya 3 20 23 33.33 32.15 32.31 1.49405 1.44096 1.44798
Biologiya 1 17 18 36.67 44.16 43.74 0.86974 1.04744 1.03748
Tarix 12 29 41 42.50 27.50 31.90 1.38852 0.89855 1.04207
Coğrafiya 31 31 62 36.24 23.87 30.05 1.50133 0.98900 1.24517
İngilis dili 32 33 65 28.33 29.39 28.87 0.87437 0.90710 0.89099
Fars dili 1 0 1 3.33 --- 3.33 0.18041 --- 0.18041
Türk dili 0 2 2 --- 16.67 16.67 --- 1.51552 1.51552

Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi

 b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri (qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş reytinqi - 1.349 )

   Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin - qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
   Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti 36.01% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 81.71%; II qrup - 35.63%; III qrup - 17.93%; IV qrup - 22.56%; V qrup - 38.35%; VI qrup - 88.37%; VII qrup - 88.34%; VIII qrup - 75.14% ). Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisi səviyyəsindədir . Məzunların qəbul olma faizi II, III qruplarda orta respublika göstəricidən yüksəkdir, IV qrupda isə aşağıdır.
   Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir . Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, məzunların orta balı II, IV qruplarda orta respublika balından yüksək, III qrupda isə aşağıdır. Qeyd etmək lazımdır ki, I, V, VII qruplarda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə onlar təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa imkan verir. Qeyd edək ki, II, III, IV qruplarda oğlan məzunlarının orta balı qız məzunlarınkından yüksəkdir.

İxtisas qrupu * İmtahanda iştirak edib Orta bal Qəbul olan məzunlar
cəmi cəmi (%-lə) orta bal dövlət, ödənişsiz dövlət, ödənişli özəl
I. Riyaziyyat, fizika, kimya və mühəndislik ixtisasları o 2 282.284 2 100.00 282.284 2 0 0
q 3 183.037 3 100.00 183.037 3 0 0
* 5 222.736 5 100.00 222.736 5 0 0
II. İqtisadiyyat və coğrafiya ixtisasları o 21 324.935 16 76.19 350.331 11 5 0
q 7 285.720 3 42.86 395.138 3 0 0
* 28 315.131 19 67.86 357.406 14 5 0
III. Humanitar, ictimai və beynəlxalq münasibətlər ixtisasları o 10 227.864 5 50.00 307.803 2 2 1
q 24 159.823 2 8.33 346.476 0 2 0
* 34 179.835 7 20.59 318.853 2 4 1
IV. Tibb və biologiya ixtisasları o 1 347.797 1 100.00 347.797 1 0 0
q 17 215.630 3 17.65 362.639 2 1 0
* 18 222.972 4 22.22 358.928 3 1 0
V. İdarəetmə, sosiologiya, psixologiya və pedaqoji ixtisaslar o 2 133.526 0 0.00 --- 0 0 0
q 4 119.046 0 0.00 --- 0 0 0
* 6 123.873 0 0.00 --- 0 0 0
VII. Xüsusi qabiliyyət tələb edən musiqi və incəsənət ixtisasları o 0 --- 0 --- --- 0 0 0
q 1 418.166 1 100.00 418.166 1 0 0
* 1 418.166 1 100.00 418.166 1 0 0
Cəmi o 36 285.603 24 66.67 335.695 16 7 1
q 56 195.446 12 21.43 327.797 9 3 0
* 92 230.724 36 39.13 333.062 25 10 1

Qrafik: Oğlan və qız məzunun qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi