167 N-li orta məktəb
167 N-li orta məktəb
Bolgə: BAKI ŞƏHƏRİ YASAMAL RAYONU
 

1995-ci ilin qəbul kampaniyasının nəticələri

a) İmtahan fənləri üzrə cavabların göstəriciləri (ümumiləşdirilmiş fənn reytinqi - 1.33402)

   Aşağıda göstərilən cədvəl məktəb məzunlarının ayrı-ayrı fənlər üzrə bilik səviyyələrini xarakterizə edir. O, imtahanda iştirak edən məktəb məzunlarının sayı, məktəbin ortastatistik məzununun verdiyi düzgün cavablarının faizi və cari qəbul kampaniyasında məktəbin fənlər üzrə reytinqi haqqında məlumatı özündə əks etdirir.
   Düzgün cavabların faizinin qiyməti 0-100% intervalında dəyişir və faizin qiyməti 100-ə yaxınlaşdıqca, məzunların göstərdiyi nəticələr yüksəlməyə doğru dəyişir.
   Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin 1995 ilin məzunları "Biologiya"  fənni üzrə ən yaxşı nəticələr göstəriblər. Ortastatistik məzun test tapşırığının 54.21%-nə düzgün cavab vermişdir. Ən pis nəticələr "Alman dili" fənni üzrədir (qəbul imtahanında iştirak etmiş ortastatistik məzun test tapşırığının 18.49%-nə düzgün cavab vermişdir).
   Reytinqin qiyməti məktəbin göstəricisinin orta respublika qiymətindən neçə dəfə yuxarı və ya aşağı olduğunu göstərir. Əgər bu qiymət 1-ə bərabərdirsə, onda məktəbin göstəricisi orta respublika qiymətinə uyğundur.
   Reytinqlərin göstərdiyi kimi, "Ana dili", "Riyaziyyat", "Fizika", "Kimya", "Biologiya", "Tarix", "Coğrafiya", "İngilis dili", "Alman dili" fənləri üzrə göstəricilər orta respublika səviyyəsindən yüksək, "Ədəbiyyat" fənni üzrə isə aşağıdır. Reytinqin ən yüksək qiyməti (1.79237) "Fizika" fənninə, ən kiçik qiyməti (0.97890) isə "Ədəbiyyat" fənninə uyğundur.
   Cədvəldə həmçinin oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlili göstərilmişdir. Oğlan məzunlar qız məzunlara nisbətən "Riyaziyyat", "Biologiya", "Coğrafiya" fənləri üzrə irəlidədir. Qız məzunlar isə "Ana dili", "Ədəbiyyat", "Fizika", "Kimya", "Tarix", "İngilis dili", "Alman dili" fənləri üzrə irəlidədir. Oğlanların və qızların göstəriciləri arasında ən böyük fərq "Riyaziyyat" fənni üzrə müşahidə olunur. Oğlanların göstəriciləri qızların göstəricilərindən 16.44% çoxdur.

Fənn İmtahanda iştirak edib Düzgün cavabların faizi Reytinq
OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə OğlanlarQızlarBütövlükdə
Ana dili 34 45 79 43.24 56.00 50.51 1.24914 1.61794 1.45922
Ədəbiyyat 34 45 79 28.44 41.19 35.67 0.78062 1.13046 0.97890
Riyaziyyat 19 9 28 50.27 33.83 44.95 1.35722 0.91340 1.21372
Fizika 13 16 29 38.08 44.84 41.81 1.63252 1.92227 1.79237
Kimya 13 16 29 28.24 35.89 32.38 1.26568 1.60847 1.45151
Biologiya 4 14 18 61.21 52.22 54.21 1.45183 1.23859 1.28597
Tarix 11 23 34 32.73 41.30 38.53 1.06923 1.34945 1.25879
Coğrafiya 21 28 49 32.70 29.88 31.09 1.35474 1.23801 1.28803
İngilis dili 18 24 42 45.19 58.33 52.70 1.39442 1.80018 1.62629
Alman dili 3 5 8 13.33 21.62 18.49 0.80279 1.30183 1.11312

Qrafik: Oğlan və qız məzunların imtahan fənləri üzrə göstəricilərinin müqayisəsi

 b) Ali məktəblərə qəbulolma göstəriciləri (qəbulolma göstəricilərinin ümumiləşdirilmiş reytinqi - 1.360 )

   Bu bölmədə məktəbin məzunlarının qəbulolma göstəricilərinin - qəbulolma faizinin və orta balın təhlili aparılır.
   Respublika üzrə qəbulolma faizinin orta qiyməti 36.01% təşkil etmişdir (ixtisas qrupları üzrə: I qrup - 81.71%; II qrup - 35.63%; III qrup - 17.93%; IV qrup - 22.56%; V qrup - 38.35%; VI qrup - 88.37%; VII qrup - 88.34%; VIII qrup - 75.14% ). Cədvəldən göründüyü kimi, məktəbin məzunlarının qəbul olma faizi orta respublika göstəricisi səviyyəsindədir . Məzunların qəbul olma faizi I, III, IV qruplarda orta respublika göstəricidən yüksəkdir, II qrupda isə aşağıdır.
   Məktəbin məzunlarının orta balı orta respublika göstəricisindən çox yüksəkdir . Ballar qrup aspektində nəzərdən keçirilsə, görmək olar ki, bütün qruplarda məzunların orta balı orta respublika göstəricisindən yüksəkdir. Qeyd etmək lazımdır ki, V qrupda abituriyentlərin sayı çox az olduğuna görə o təhlil zamanı nəzərə alınmır.
   Cədvəl məktəbin məzunlarının müxtəlif ixtisas qrupları üzrə istəklərini qiymətləndirməyə, oğlan və qız məzunlarının göstəricilərinin müqayisəli təhlilini aparmağa imkan verir. I, II, IV qruplarda oğlan məzunlarının orta balı qız məzunlarınkından yüksəkdir; qızlar III qrupda ixtisaslarında daha yüksək nəticələr göstəriblər.

İxtisas qrupu * İmtahanda iştirak edib Orta bal Qəbul olan məzunlar
cəmi cəmi (%-lə) orta bal dövlət, ödənişsiz dövlət, ödənişli özəl
I. Riyaziyyat, fizika, kimya və mühəndislik ixtisasları o 9 223.915 8 88.89 244.504 7 1 0
q 2 213.319 2 100.00 213.319 2 0 0
* 11 221.988 10 90.91 238.267 9 1 0
II. İqtisadiyyat və coğrafiya ixtisasları o 10 261.742 2 20.00 450.505 2 0 0
q 6 170.426 0 0.00 --- 0 0 0
* 16 227.499 2 12.50 450.505 2 0 0
III. Humanitar, ictimai və beynəlxalq münasibətlər ixtisasları o 11 234.692 3 27.27 315.058 0 1 2
q 22 339.658 7 31.82 406.569 6 1 0
* 33 304.670 10 30.30 379.116 6 2 2
IV. Tibb və biologiya ixtisasları o 4 360.036 3 75.00 429.761 2 1 0
q 14 277.107 4 28.57 407.435 1 3 0
* 18 295.536 7 38.89 417.003 3 4 0
V. İdarəetmə, sosiologiya, psixologiya və pedaqoji ixtisaslar o 0 --- 0 --- --- 0 0 0
q 1 385.145 1 100.00 385.145 1 0 0
* 1 385.145 1 100.00 385.145 1 0 0
Cəmi o 34 254.541 16 47.06 318.219 11 3 2
q 45 293.029 14 31.11 377.679 10 4 0
* 79 276.465 30 37.97 345.967 21 7 2

Qrafik: Oğlan və qız məzunun qəbulolma göstəricilərinin müqayisəsi